بستن

صدرنشینی پینگ‌پنگ‌بازان گراش در لیگ دسته یک کشور

هفت‌برکه: تیم هیات تنیس روی میز گراش که برای اولین بار در لیگ دسته یک باشگاه‌های بزرگسالان کشور حضور دارد، در روز اول بازی‌ها توانست صدرنشین گروهش شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، مهدی رام‌یارپور، محمدمهدی آخوندی، مسعود درویشی، محمدحسن سبزواری و مبین علی‌پور به سرمربی‌گری و مربی‌گری عبدالهادی و مرتضی موغلی و سرپرستی حسین درویشی تیم هیات گراش را در لیگ دسته یک باشگاه‌های بزرگسالان کشور تشکیل می‌دهند. این ️مسابقات با حضور ۱۱ تیم و در دو گروه به صورت متمرکز از ۱۳ الی ۱۵ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

تیم هیات گراش در گروه دو این مسابقات با تیم‌های عقاب نهاجا تهران، مقاومت بسیج شهید تندگویان اصفهان، کلینیک تخصصی کسما شیراز، آکادمی دبیری تبریز و هیات امیدیه خوزستان حضور دارد. این تیم امروز توانست با دو پیروزی در صدر این گروه قرار گیرد.

هیات گراش امروز با دو نتیجه مشابه ۳ – ۰ با اقتدار تیم‌های کسما شیراز و بسیج مقاومت شهید تندگویان اصفهان را شکست داد و با ۴ امتیاز به همراه تیم‌های عقاب نهاجا تهران و دبیری تبریز در صدر گروه دوم مسابقات قرار گرفت.

تیم هیات گراش فردا در دو بازی حساس ساعت ۱۱ مقابل عقاب نهاجا تهران قرار می گیرد و ساعت ۱۷ به مصاف هیات امیدیه خوزستان می‌رود. در صورت پیروزی در مقابل این دو تیم، بازیکنان گراشی راه خود را برای صعود به جمع چهار تیم برتر کشور و راهیابی به لیگ برتر هموار می‌کنند.

رییس هیات: این حضور نشان‌دهنده‌ی قدرت تنیس روی میز گراش است.

مرتضی موغلی، رییس هیات تنیس روی میز گراش، درباره‌ی حضور تیم هیات گراش در این مسابقات می‌گوید: «با توجه به این که ۸۰ درصد بازیکنان تیم بومی هستند، این قدرت تنیس روی میز گراش را در کشور نشان می‌دهد.» موغلی در مورد امیدواری به آینده این تیم نیز می‌گوید: «میانگین سنی تیم ۱۸ سال است. امیدواریم با این تیم جوان برای سال اول حداقل یک مقام کسب کنیم.»

موغلی در مورد سطح مسابقات نیز اظهار نظر می‌کند: «اگر به جدول مسابقات نگاه کنیم، می‌بینیم تنها سه تیم از ۱۱ تیم از شهرستان‌های کشور است، و دیگر تیم‌ها از مراکز استان‌هایی مثل تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و کرج هستند. این نشان‌دهنده‌ی سطح بالای رقابت‌هاست.»

رییس هیات تنیس لازم می‌بیند در پایان از خداپرست، رییس اداره ورزش و جوانان گراش، دکتر حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس، مهندس محمودی، مدیر دفتر نماینده در تهران، و خبرگزاری‌های شهرستان به دلیل حمایت‌هایشان تشکر کند.

شایان ذکر است حمیدرضا موغلی، داور درجه یک از گراش، نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور دارد و در روز اول مسابقات، دو بازی هیات امیدیه و عقاب نهاجا تهران و هیات امیدیه و دبیری تبریز را قضاوت نموده است.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top