بستن

داربی فارس: ایمان سبز انتقام گرفت

هفت‌برکه: ایمان سبز شیراز با برد ۳-۱ در خانه هلال‌احمر هم انتقام بازی رفت و هم رده دوم جدول را از این تیم گرفت.

در هفت نهم لیگ برتر فوتبال فارس دو نماینده استان فارس پنجشنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه اختصاصی هلال‌احمر گراش روبه‌روی هم ایستادند. در بازی رفت هلال‌احمر با گل دقیقه پایانی بازی به برتری رسیده بود و امیدوار بود که در این بازی نیز با استفاده از امتیاز میزبانی روند ناکامی‌های خود را بعد از سه هفته پایان دهد. 

بازی در نیمه اول متعادل بود و دو تیم موقعیت‌های زیاد نداشتند. در دقیقه ۲۴ پدرام حمیده‌فر بازیکن فرصت‌طلب ایمان سبز از غفلت دفاع هلال‌احمر استفاده کرد و گل اول را به ثمر رساند .

در نیمه دوم هلال‌احمری‌ها برای جبران نتیجه کمی جلو کشیدند ولی تیم ایمان‌سبز در ضد حمله‌های خطرساز نشان می‌داد. لحظه حساس بازی در دقیفه ۵۰ رخ داد که داور برخورد در محوطه جریمه ایمان سبز را پنالتی تشخیص نداد.

بعد از این که بازی به خاطر اعتراض تماشاگران به داور دقایقی متوقف شد. در یک ضد حمله محمدرضا رحیمی در دقیقه ۵۴ گل دوم تیم ایمان سبز را به ثمر رساند. دقیقه ۶۷ پدرام حمیده‌فر گل دوم خودش و گل سوم ایمان سبز را باز هم در یک ضدحمله در دروازه هلال‌احمر قرار داد.

هلال‌احمر برای فرار از شکست سنگین دست به تعویض زد. تا این که در دقیقه ۷۲ روی سانتر علی شیرشمسی، سعید پیاپی با یک ضربه سر دروازه ایمان سبز را باز کرد ولی ضدحمله‌های خطرناک ایمان‌سبز کار را برای هجوم همه جانبه سرخپوشان سخت کرده بود. 

۵ دقیقه وقت اضافه هم ثمری برای هلال‌احمر نداشت و بازی با همان نتیجه ۳-۱ به پایان رسید تا شیرازی انتقام بازی رفت را برگیرند. بعد از پایان بازی هجوم چند تماشاگر هلال‌احمر به داخل زمین مشکلاتی را برای خروج داوران و تیم میهمان به وجود آورد.

سرمربی ایمان سبز: تاکتیک ما ضد حمله بود

امین شهیدزاده سرمربی جوان ایمان سبز بعد از پایان بازی به خبرنگار هفت‌برکه گفت: «خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. با یک تیم بسیار قوی بازی داشتیم. بازی قبل را باخته بودیم و با انگیزه مضاعف به گراش آماده بودیم.»

شهیدزاده در مورد تاکتیک تیم خود در این بازی گفت: «هدف ما ضد حمله زدن به این تیم بود. چون می‌توانستیم تیم حریف سر جلو خیلی قوی دارد و تیم مدعی است. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و بازی سختی را بردیم.»

سرمربی ایمان‌سبز در مورد وضعیت جدول گروه یک گفت: «ما دو بازی که شکست خوردیم هم تیم برتر میدان بودیم. برای ما مهم این این است که خوب بازی کنیم و در این بازی از بازیکنانم راضی بود.»

سید علی مجلسی مربی هلال‌احمر در مورد این بازی گفت: «روز خوب ایمان سبز بود و تیم برتر میدان بودند و فکر می‌کنم نتیجه بازی عادلانه بود. بازیکنان زحمت کشیدند ولی نتیجه مورد نظر ما به دست نیامد.»

مجلسی در مورد وضعیت جدول گفت: «بازی‌ها و اختلاف تیم‌ها خیلی نزدیک است و اگر می‌خواهیم صعود کنیم بازی‌های بعدی را باید حتما ببریم. در نیم فصل دوم تا اینجا موفق نبودیم ولی تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا تلاش‌های این چندماهه بر باد نرود.»

در دیگر بازی‌های ذوب‌آهن نتوانست از لغزش هلال‌احمر برای گرفتن رده دوم استفاده کند و در کرمان تن به شکست داد. گل‌گهر سیرجان و جندی شاپور هم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. فولاد خوزستان یک برد خانگی دیگر به دست آورد تا با خیال راحت صدرنشین باشد. 

 

نتایج هفته نهم گروه اول لیگ برتر جوانان فارس
 

فولاد خوزستان ۲  – شاهین شهرداری بوشهر ۰
گلزنان تیم میزبان: رضا صفی نیا – علی خیری

 
مس کرمان ۲ – ذوب آهن اصفهان ۰
گلزنان تیم میزبان: عباس زراعتکار – محمد امیر ارجنگی
 
گل گهرسیرجان ۱  – جندی شاپور دزفول ۱
گلزن تیم میزبان: نادر بهرام پور
گلزنتیم میهمان: احمدرضا میخک
 
هلال احمر گراش ۱ – ایمان سبز شیراز ۳
گلزن  تیم میزبان: سعید پیاپی
گلزنان تیم میهمان: پدرام حمیده فر ۲ گل – رضا رحیمی

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top