بستن

شوراششم: مهدی دژآباد، وکیلی با دغدغه محدوده / انصراف داد

هفت‌برکه: مهدی دژآباد یک بار دیگر شانس خود را برای حضور در شورای شهر گراش امتحان می‌کند. محدوده گراش و احداث تونل به صحرای باغ، دو اولویتی است که دژآباد در روز ثبت نام به آنها اشاره می‌کند.

به گزارش هفت‌برکه، مهدی دژآباد فرزند اصغر متولد ۱۳۶۶ در عمادشهر و از ده سال پیش ساکن گراش است. دژآباد دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و از حدود ۷ سال پیش در گراش به وکالت مشغول است. 

دژآباد در انتخابات دوره چهارم شورای شهر گراش نیز نامزد شد و با ۴۶۹ رای در انتهای لیست ۲۷ نفر نامزدهایی نهایی انتخابات قرار گرفت. (خبر در هفت‌برکه)

دژآباد در گفتگو با هفت‌برکه در مورد حضور خود در انتخابات گفت: «با توجه به این که در دوره‌های قبل احساس کردم شورا نیاز به یک حقوق‌دان دارد و چه بهتر که وکیل باشد، ثبت‌نام کردم. در جلسات کارگروه حقوقی دکتر حسین‌زاده و در دفاع از حقوق پایمال شده شهرستان مانند محدوده به سمت شهرستان‌های همجوار نیاز به بحث عمیق و فنی و پیگیری مکرر دارد. از دوره اول تلاش بر همین بوده که حقوق حقه شهرستان باید برگردد و به نظرم این موضوع مهمترین مطالبه مردم است.»

دژآباد در مورد ارتباط محدوده با شورای شهر گراش گفت: «در تلاش هستیم و با تلاش ما و بزرگان شهر، شهرستان به این حق‌شان برسند و احساس کردم این کمبود و نیاز وحود دارد. یکی از مسائلی که شورا می‌تواند پیگیری کند و انعکاس دهد مساله محدوده است و شورا یکی از ارکان پررنگ در این قضیه است. چون حقوق‌دانی در شورا نبوده سر و ته قضیه هم آمده است.»

دژآباد در مورد مشورت‌های پیش از حضور در شورا گفت: «یک سری از افراد و همکاران تشویق کرده‌اند ولی مستقل وارد شده‌ام. ممکن است بعدا ائتلافی شکل بگیرد و یا افرادی بیایند که بدانیم این مسائل پیگیری می شود و اصلح‌تر هستند، در این حالت کناره‌گیری خواهم کرد در غیر این صورت، هستم.»

دژآباد در مورد اولویت شورای شهر گراش گفت: «مساله محدوده و البته اجرای طرح تونل صحرای باغ که با هماهنگی شورای صحرای باغ و خیرین امکان اجرا دارد.»

دژآباد در مورد گرایش سیاسی خود گفت:‌ «ما پیرو خط رهبری هستیم و از حزب یا جناحی طرفداری نمی‌کنیم.»

دژآباد در مورد عملکرد شورای قبل گفت: «در مورد شورای قبل، آقای خورشیدی که الان تشریف آوردند به نظر من شجاعت به خرج دادند و یکی از افراد متشخص و دلسوز شهر هستند و تا آنجایی که می‌توانست مقاومت کرد و در آخر مجبور به استعفا شد. برخی از مسائل صلاح نیست گفته بشود و خود خورشیدی خواهد گفت. آقای حبیب‌الله مهرابی هم وزنه‌ای برای شهرستان است که باید دعوت شود که حضورش برای شهر باشد. انحلال شورا به نظر در آن مقطع به مصلحت بود.»

با توجه به نام بردن از دو عضو قبلی شورا از دژآباد سوال شد آیا با آنان هماهنگ بوده است؟ دژآباد گفت:‌ «البته قبل از حضور صحبتی با این دو نفر نداشتم و تصمیم شخصی خودم بود.»

دژآباد در مورد احتمال استعفا گفت:‌ «اگر انتخاب بشوم، چون در قبال تک‌تک آرا تعهد دارم و وظیفه دارم خدمت کنم و در این صورت استعفا نخواهم داد.»

تکمیل خبر: مهدی دژآباد به نفع علیرضا دانشور انصراف داد

دژآباد چهارمین نامزدی بود که در تاریخ ۲۶ خردادماه ۱۴۰۰، در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی، به نفع علیرضا دانشور از رقابت‌های کنار رفت. او در نامه‌ی انصرافش نوشت: «اینجانب به دلیل مشغله کاری، از ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش انصراف خود را به نفع یک جوان انقلابی، متعهد و پرتلاش، مخلص و ولایی جناب آقای دکتر علیرضا دانشور اعلام می‌دارم.»

متن کامل نامه‌ی او را بخوانید:

باسلام و عرض ادب و احترام،به استحضار مردم شریف و شهید پرور شهرستان ولایی گراش می رسانم: اینجانب به دلیل مشغله کاری، از ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش انصراف خود را به نفع یک جوان انقلابی، متعهد و پرتلاش، مخلص و ولایی جناب آقای دکتر علیرضا دانشور اعلام می دارم، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه شما عزیزان از بنده حقیر، از شما مردم شریف و حامیان عزیز استدعا دارم با حضور در صحنه انتخابات که یکی از مهمترین موضوعاتی است که مشارکت عمومی در آن نشان دهنده همبستگی ملی و مصونیت در مقابل دشمنان قسم خورده کشور است؛و به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب همگام با مردم در پای صندوق‌های رای حضور میابیم، تا فردی اصلح و دلسوز مردمی و جهادی را برای پیگیری و حل مشکلات مردم، روانه شورای اسلامی شهرستان گراش نماییم؛لذا از تمام حامیان و همشهریان عزیز، خواهشمندیم این جوان انقلابی را حمایت نمایید.

والسلام  علی من اتبع الهدی

مهدی دژآباد

وکیل پایه یک دادگستری

۱۴۰۰/۳/۲۶

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. باسلام، خدمت جنابعالی، بنده طرف حق هستم و همچنان که در گراش از حق مردم فهیم دفاع کرده و دفاع میکنم ،بدون هیچ ابایی از حق شهرستان دفاع میکنم،اگر تونل گراش به صحرای باغ افتتاح بشه یقینا عمادشهر نیز جزیی از گراش خواهد بود وعلت سنگ اندازی نیز همین است،و موضع بنده کاملا مشخص و صریح بوده و افرادی که در ارتباط هستند از حسن نیت حقیر آگاه هستند، بنده هم در گراش وصلت نموه و هم منزلم و هم دفتروکالت تا زمانی که زنده ام در گراش بوده و خودم را جزیی از این مردم میدونم، همه چیزم را مدیون گراش هستم، و همان طور که همکاری دارم،خدمت گذار این مردم هستم چه در شورا رای بیارم و چه رای نیارم، یقینا دفاع میکنم و همکاری میکنم،تشکر از نظر جنابعالی، به امید موفقیت شهرستان در تمام عرصه ها، زنده باد ایران، زنده باد شهرستان گراش، زنده باد مردم همیشه در صحنه، به امید انتخاباتی پرشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top