بستن

هیچ‌کدام از ۷ اعتراض در استان به جایی نرسید

هفت‌برکه: هیات نظارت استان حکم هیات نظارت شهرستان را در مورد هر هفت داوطلب ششمین دوره‌ی انتخابات شورای گراش تایید کرد. بدین ترتیب، اعتراض هر هفت داوطلب به رد صلاحیتشان از سوی هیات نظارت انتخابات گراش در این مرحله به جایی نرسید. این هفت نفر از ۲۵ اردیبهشت به مدت چهار روز فرصت دارند یک بار دیگر اعتراضشان را به هیات نظارت مرکزی ارسال کنند.

 

به گزارش هفت‌برکه، طبق برنامه‌ی زمانبندی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دیروز ۲۴ اردیبهشت، فرمانداری شهرستان‌ها باید نتیجه‌ی بررسی اعتراضات رد صلاحیت‌شدگان در هیات نظارت استان را به داوطلبان اعلام می‌کرد. پیگیری هفت‌برکه نشان می‌دهد که هیچکدام از هفت نفری که در مرحله‌ی قبل رد صلاحیت شده بودند، در این مرحله موفق به جلب نظر هیات نظارت استان نشدند. علیرغم تاکید قانون، هیچگونه مستندی نیز برای این تصمیم از سوی هیات نظارت شهرستان و استان به صورت مکتوب به این داوطلبان ارائه نشده است.

چند تن از این داوطلبان در گفتگو با هفت‌برکه گفته‌اند که به این تصمیم اعتراض خواهند کرد. اظهار نظر این افراد بعد از قطعی شدن تصمیم ‌آنها به اعتراض و یا در صورت اعتراض، بعد از مشخص شدن نتیجه‌ی بررسی هیات مرکزی، منتشر خواهد شد.

بدین ترتیب، تا الآن لیست نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر گراش دست‌نخورده باقی مانده است. در این لیست اکنون ۲۶ نفر باقی مانده‌اند (در هفت‌برکه بخوانید).

http://www.gerishna.com/archives/109954

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

9 نظر

  1. بابا اینا دست خودشونه هرکاری دلشون میخواد میکنن همتون سر کارید چه اونی که نامزد میشه چه اونی که رای میده چه اونی که به حکومت تهران امید داره

  2. مدیریت مهرابی
    علم و تلاش خواجه پور
    بابرنامه بودن و خیرخواه بودن حجازی
    خدمت بی منت عبداللهی
    هیچکدوم از نامزدها ندارن و رای نمیدیم دیگه
    غیرت و عرق گراش داشتن هم بهشون اضافه کنید

  3. در جواب اونهایی که میگن دست خودشونه و انتخابات مهندسی میشه بگم که مگه حجازی از خودشون نبوده؟ هم نیروی سپاه بوده و هم نیروی قوه قضاییه هست، بقول میرسلیم اینو چی میگی؟؟؟

  4. آقا یا خانم اریا
    یعنی ۲۶ نفر باقیمانده آدم نیستند فقط اون چند نفر متخلف تایید نشده آدمند؟ چرا به دیگران توهین می کنید؟
    شرکت نکردن در انتخابات چه مشکلی را حل می کنه ؟ البته چون اون دو نظر اولی مطابق نظر مدیران ۷ برکه است بعیده نظرات مخالف آنها را تایید کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top