بستن

رییسی در گراش حداقل سه ستاد خواهد داشت

هفت‌برکه: بین نامزدهای این دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری، راه‌اندازی ستاد سید ابراهیم رییسی بیش از دیگر نامزدها خواهان دارد. حکم ریاست ستاد انتخاباتی آیت‌الله رییسی در گراش به نام عبدالعزیز فیروزی، فرهنگی بازنشسته زده شد و محل سه ستاد انتخاباتی تعیین شده است؛ هر چند بعید نیست که در روزهای بعد، تعداد این ستاد‌ها افزایش پیدا کند. 

به گزارش هفت‌برکه، با انتصاب فیروزی به ریاست ستاد انتخاباتی رییسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت این ستاد از سه شب پیش در گراش شروع شده است. فیروزی که از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است، در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه، درباره‌ی روند انتخاب شدنش به ریاست ستاد رییسی در گراش توضیح داد: «معتمدین چند نفر را معرفی کرده بودند که از گراش چهار نفر بودند. از بین این چهار نفر، دو سه نفر درگیر امور اجرایی و یا عضو هیات نظارت شورای نگهبان بودند و برای انصراف از این سمت‌ها دیر شده بود. در نهایت قرعه به نام من افتاد و تایید شدم.»

در دوره گذشته در سال ۱۳۹۶، محمدهاشم درویشی مسئولیت ستاد رییسی را در گراش به عهده داشت که این دوره یکی از سه عضو اصلی هیات نظارت شورای نگهبان در شهرستان گراش است. در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، رییسی ۶۳ درصد از آرای مردم گراش را کسب کرد و سهم حسن روحانی ۳۳ درصد بود.

فیروزی در مورد راه‌اندازی ستاد نیز می‌گوید: «ما سه ستاد را دایر خواهیم کرد: یک ستاد در کنار مدرسه ام‌البنین؛ یک ستاد در برق روز، نبش پاساژ ولی‌عصر، روبه‌روی اداره اوقاف؛ و و یک ستاد بانوان نیز در بیت‌الزهرا، در سه‌راه درمانگاه راه‌اندازی می‌شود. برنامه‌ریزی‌ها هم انجام شده و مسئولین کمیته‌های مختلف مشخص شده است.»

مسئول ستاد رییسی در گراش درباره برنامه‌های این ستاد نیز می‌گوید: «مثل دوره‌های قبل، بناست که برنامه‌ی حضور افراد سخنران از میان فرهیختگان و رجال علمی را در روزهای آینده به ما اعلام کنند. ستاد گراش از اندیشمندان داخلی و محلی نیز استفاده می‌کند، هم در فضای مجازی و هم حقیقی، که این برنامه‌ها نیز به زودی اعلام خواهد شد.»

اما این ستاد، تنها حکم برای ستاد آیت‌الله رییسی نیست. میلاد لارستان و آفتاب لارستان در خبری اعلام کردند دکتر اقبال سخاوتی نیز با حکم دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی به عنوان مسئول ستاد مردمی رییسی در شهرستان‌های لارستان و گراش معرفی شده است. عبدالعزیز فیروزی در این مورد گفت: «دو نوع ستاد مردمی تعیین شده است: یکی از طرف شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، و یکی از طرف شورای ائتلاف. اما اولویت با ستادهای شورای وحدت است. در واقع این ستاد مرکزی است که هم به فرمانداری اعلام شده است و هم ابلاغیه مرکزی صادر شده است. اما از شورای ائتلاف هم تعدادی از افراد ابلاغیه گرفته‌اند که به صورت مردمی اقدام کنند. طبق دستورالعملی که برای ما آمده است، فعالیت‌های این ستادها هم باید زیر نظر ما باشد. البته هر کسی بخواهد خودجوش اقدام کند، «هر خانه یک ستاد»، بحثی جداگانه است.»

او در مورد تجمیع ستاد‌های شهرستان‌های لارستان و گراش نیز می‌گوید: «به خاطر جلوگیری از تکثر ستادها، در هر چند شهرستان به صورت متمرکز فعالیت می‌شود.»

فیروزی در انتها نیز می‌افزاید: «تمام تلاش ما این است که آحاد مردم با حضور حداکثری پا صندوق رای، کسی را انتخاب کنند که بتواند برای مردم نقش راهگشا و رفع مشکل داشته باشد که به زعم ما، این فرد دکتر رییسی است.»

در مورد ستاد نامزدهای دیگر تاکنون ستاد سعید جلیلی به صورت مجازی فعال شده است و هنوز خبری از نامزدهای دیگر ریاست جمهوری در گراش نیست. 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

7 نظر

  1. خوشبحال آقای فیروزی انشاءالله استاندار بشن و بقیه اعضا هم فرماندار تا با دولت هماهنگ باشند و ایرانی آباد داشته باشیم

  2. نظر به اینکه از هم اکنون رییس جمهور مشخص شده است .از مهندس فیروزی و دیگر دوستان تقاضا دارم هزینه های ستاد به هر نحوی دریافت می کنید یه کار خداپسندانه برای مردم گراش انجام دهید و رنج هماهنگی به خودتان ندهید!!

  3. دوستان در بالا نوع گفتارشون به دور از واقع و ادب هست،اکثر فعالیتها برای ریاست جمهوری خودجوش هست،اگه دوستان ما که به دولت فعلی چهار درسال قبل رای دادن به پست و مقامی رسیدن خوب باید توقع داشته باشیم طرفدارهای جناب رییسی هم در صورت پیروزی به همون جایگاهها دست خواهند یافت.اگه طعنه مهندسی بودن و این عبارات میخوان وارد کنن اون یه مقوله جدا هست و ربطی به اقای فیروزی و بقیه پیدا نمیکنه.مثلا در صورت تایید خیلی های دیگه به احتمال قوی رای اکثریت گراش باز هم همون چیزی که در ۴ سال پیش رقم خورد میبود.

  4. رئسی مرد عمل و فساد ستیز در. رقابت با ۵ گروه اصلاح طلب. اعتدالی. کارگزارانی. اصولگرای کوفی مسلک و بهاری های انحرافی رقابت سختی خواهد داشت . همتی نماینده همه جریان غیرانقلابی با پشتوانه مالی و رسانه ای ایران و جهان است

  5. هر چند رییس جمهور که از الان مشخصه و برا خودشون بریدند و دوختند! ولی من چون ۱- هیچ کدام رو اصلح ندیدم ۲- به حرفها و شعارهای هیچکدام اعتقادی ندارم ۳- میدونم ریاست جمهوری دکوری بیش نیست و کاری از پیش نمیتونه ببره و سیاست های کلی از قبل نوشته شده و در نتیجه نمیتونه تاثیری در زندگی من داشته باشه ، رای نمیدهم

  6. در پاسخ به دوست ناشناس اینکه مهندس فیروزی انسان شریف و محترمی است شکی نیست ،ولی موضوع […] از جمهوریت فقط پوستش مونده و چون الان به رای من نیاز دارن کمی تا قسمتی احترام گذاشتن
    در رابطه با آقای همتی که دوست شهروندمون گفتند ایشان یه مترسکی بیش نیست که خود رییسی ایشان را تایید کرده تا در انتخاصابات!باشه ، خیلی خودتون اذیت نکنید . همه و همه اومدن دوباره سواری بگیرند اون کسی که مظلوم و تو سری خوره مردم نجیب ایران هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top