بستن

گزارش تصویری: دومین تجربه‌ی کنکور با ماسک در روز شلوغ تجربی‌ها

هفت‌برکه: امروز جمعه ۱۱ تیرماه، کنکور شلوغ‌ترین گروه آزمایشی یعنی علوم تجربی در دو نقطه برگزار شد. ۱۲۴ داوطلب دختر در سالن شوری و ۶۹ داوطلب پسر در سالن دبیرستان محبی کنکور دادند. فردا صبح نیز کنکور گروه زبان در سالن شوری برگزار خواهد شد.

پیش از این مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش از افزایش ۱۰ درصدی شرکت‌کنندگان کنکور سراسری در شهرستان گراش نسبت به سال گذشته خبر داده بود (خبر در هفت‌برکه). در این نمودار می‌توانید آمار داوطلبان آزمون سراسری در گراش را بر اساس گروه آزمایشی در هفت سال اخیر ببینید.

 

گفتنی است که دیروز پنجشنبه غلامپور، فرماندار گراش؛ و امروز جمعه حسین حسین‌زاده، نماینده مجلس، به همراهی ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش از محل برگزاری آزمون بازدید کردند.

عکس‌های مجید افشار از کنکور ۱۴۰۰ در گروه آزمایشی تجربی در سالن‌های شوری و دبیرستان محبی را ببینید.

 

 

8 نظر

  1. کجای دنیا دیدید که یک نماینده یک وزیر و یک مسول عالیرتبه کشور اینقدر بیکار باشند که وقتشان را صرف بازدید از یک جلسه امتحانی کنند حواس کنکوریا را پرت کنند وقت اونا بگیرند تو را خدا این مسخره بازیها را بذارید کنار برید به وظایف خوتون برسید

  2. جناب رضایی حقیقتا از بهترین مدیران آموزش و پرورش می باشند که بساط مدیریت جزیره ای در اموزش و پرورش گراش رو جمع کردند…. اگر نظر سنجی گذاشته شود قطعا بسیاری از همکاران از عملکرد ایشون دفاع خواهند کرد. یادمان باشد در قبال صحبت ها و قضاوتهایی که در فضای مجازی میکنیم هم اگر معتقد به دنیای دیگری باشیم ، بایداید پاسخگو باشیم.

  3. آقا یا خانم فرهنگی بومی!
    رضایی به قلیل معلمان و فرهنگیانی حسابی رسیده که در روز مبادا یاورش باشند!
    قطع به یقین شما یکی از آنها هستید، شک ندارم.

  4. خدا گواه هست من فقط یک نیروی جز هستم که نه سمتی و نه مقامی دارم.و در واقع این وزارت اموزش و پرورش چیزی در چنته ندارد که بخواهد به کسی عطا کند. انهم در شهرستان کوچکی و دور از مرکز استانی مثل گراش.. فقط خواستم بگویم در برابر قضاوتهایمان باید جوابگو باشیم

  5. جناب فرهنگی بومی عزیز
    ان شا الله در آن دنیایی که شما اعتقاد دارید و رئیس شما از آن بی خبر است با همدیگر محشور شوید.
    قطعاً از خیلی چیزها خبر ندارید یا اینکه پست و مقامی به شما داده که اینطور از ایشان حمایت می کنید.
    اگر کیفیتی هم باشد بخاطر وجود کارشناسان توانمند اداره گراش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top