بستن

قربانی جاده مرگ، این بار گراشی بود

هفت‌برکه: فتح‌الله دانشور، کاسب گراشی ساکن شیراز، در حادثه‌ی رانندگی در گردنه چاتیز جهرم درگذشت.

به گزارش هفت‌برکه، امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ پیرو اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر فارس مبنی بر برخورد سواری ۴۰۵ و نیسان در محور جهرم- لار، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه رزک به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه که در کیلومتر ۴۰ جهرم به لار در منطقه چاتیز رخ داد، بر اثر برخورد نیسان با سواری ۴۰۵ راننده نیسان مصدوم و فتح‌الله دانشور راننده ۴۰۵ بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

دانشور ۳۶ ساله، ساکن شیراز و در پاساژ ستاره شیراز به شغل اسباب‌بازی‌فروشی مشغول بود. از او دو فرزند پسر به جا مانده است. 

جاده جهرم- لار یکی از جاده‌های حادثه‌خیز کشور است و تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه جهرم- لار به عنوان یکی از محورهای ترانزیتی و استراتژیک در جنوب کشور همواره از دغدغه‌ها و خواسته‌های جدی مردم منطقه جنوب، مسئولان و مقامات اجرایی استان فارس بوده است. به گزارش ایرنا، در ماه تیر امسال ۱۵ نفر در این جاده در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. از نماینده مجلس از شورا از فرماندار … هر کی کاره ای هست ، اقتصاد و اشتغال زایی پیشکش ، حداقل کاری که میتوانید انجام دهید همین جاده ها را استاندارد کنید ، هر بار تصادفی میشه یا راننده مقصره یا خوابش رفته ، یکبار کسی گفته از ماشین های بیکیفیت ، یکبار کسی گفته از جاده های فرسوده و باریک که شاید صد سال قبل هم همین جاده ها بوده ، یکبار گفته شده بدلیل کم کاری نیروهای راهنما رانندگی که باید پیچ های خطرناک را سرعت گیر میگذاشتن ،،،، چقدر کشته بدهیم این داغ دل پدر مادرها کدوم مسئول جوابگوه خواهد بود، تا اتفاقی میافته میگن قسمتش بوده ، حتما قسمت همه ما یا کروناست یا مریضی یا اینچنین اتفاقات .
    کمی مردم را درک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top