بستن

مرکز تعویض پلاک گراش گام آخر تا آغاز به کار

هفت‌برکه: مرکز تعویض پلاک به زودی در ساختمان دفتر پلیس ۱۰+ گراش راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، از چند ماه دیوار نوشته تعویض پلاک خودرو بر روی دیوار پلیس ۱۰+ دیده می‌شود اما عملا این مرکز راه‌اندازی نشده است. تلاش مسئولان پلیس راهور و دفتر پلیس ۱۰+ این است که این مرکز در مهرماه فعالیت خود را آغاز کند

روح‌اله امانی، مدیر دفتر تعویض پلاک شهرستان گراش با بیان اینکه تمامی کارها و پیگیری‌ها انجام شده است گفت:  «در مرحله آخر صدور مهر برجسته پلاک هستیم، که این هم قرار است فردا از شیراز پیگیری کنم و سریعتر دفتر افتتاح شود. اگر تمامی کارها به همین منوال پیش برود و مشکلی پیش نیاید در هفته ناجا که در مهرماه است دفتر تعویض پلاک افتتاح می‌شود.»

مدیر دفتر تعویض پلاک شهرستان گراش با اشاره به شماره پلاک‌های گراش افزود: «گراش پلاک اختصاصی ندارد و همان پلاک « ۹۳ ل» پلاک چهار شهرستان لار، گراش، خنج و اوز است. بعد از افتتاح تمامی کارهای تعویض پلاک در راهنمایی رانندگی گراش و دفتر تعویض پلاک در گراش انجام می‌شود و دیگر نیاز نیست به لار مراجعه شود.»

سرگرد محسن مرادی، رئیس پلیس راهور شهرستان گراش گفت: «کمی روند کارها کند پیش رفت و آن هم به خاطر ساختمان بود، اما در حال حاضر تنها منتظر مهر برجسته پلاک هستیم که به زودی نهایی می‌شود و ان شاالله سعی داریم هرچه سریعتر این دفتر را افتتاح کنیم.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top