بستن

کشف دومین کارگاه تولید مشروب در گراش

هفت‌برکه: دومین کارگاه تولید مشروبات الکلی در ده روز اخیر در گراش کشف و جمع‌آوری شد.

به گزارش هفت‌برکه، هفته پیش بود که یک کارگاه تولید مشروبات الکلی توسط نیروی انتظامی شهرستان گراش شناسایی و ۷۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف شد، تنها با گذشت چند روز یک کارگاه دیگر توسط سپاه گراش شناسایی و جمع‌آوری شد.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش با اعلام این خبر گفت: «سربازان گمنام این نهاد پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر کارگاه تولید مشروبات الکلی در شهرستان، بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. در این عملیات اقلام تولید مشروبات الکلی کشف و در این زمینه یک نفر دستگیر و پرونده وی برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.»

در ادامه این خبر آمده است: «شرب خمر یکی از عوامل اصلی نزاع و ناامنی‌ها و برخی قتل‌ها در جامعه می‌باشد و انتظار می‌رود والدین نیز در مراقبت مدیریت نوجوانان و هدایت‌شان به کانون گرم خانواده همچنان دقت داشته باشند و مسئولین هم جهت ارتقا و تقویت فضاهای ورزشی و تفریحی و سرگرمی‌های سالم گام‌های موثرتری بردارند.»

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در پایان خاطر نشان ساخت: «سامانه تلفنی ۱۱۴ پل ارتباطی نهاد انقلابی سپاه با مردم است تا گزارشات مردمی از مشکلات، موانع و تهدیدات امنیتی در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را دریافت و بررسی و به مراجع ذیصلاح انعکاس دهد.»

هفته گذشته در جلسه کارگروه اجتماعی دادستان گراش از کشف یک کارگاه دیگر ساخت مشروبات الکلی توسط نیروی انتظامی خبر داده بود. 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

5 نظر

  1. وقتی اداره ورزش یه رئیس نداره و بی کس و کار هست از چه کسی باید انتظار داشته باشیم که فکر ورزش و تفریحات سالم جوانان باشه؟؟؟؟
    مسئولین برید ببینید کجای کار داره می لنگه که ایقد جوونای گراش دارن تباه میشن …..
    جلسات باید یه خروجی مفید داشته باشه.منم میتونم جلسه بزارم و حرفای قشنگ بزنم ولی وقتی خروجی نداره چه فایده.
    همه به مشکلات واقف هستیم فکر چاره باشیم چاره….

  2. قطعا داشتن یا نداشتن رئیس یک اداره به تنهایی ملاک افزایش اسیب های اجتماعی نیست و هر چند که بی تاثیر هم نیست ولی همیشه در راس افزایش آسیب‌های اجتماعی تصمیمات غلط است. اداره ورزش و جوانان به تنهایی نمیتواند معجزه کند اگر هم مبنا را بر باندبازی هم بگذاریم باز هم شرایط از این که است بدتر خواهد شد. هیچ کس از امدن یک مدیر بومی ناراحت نیست و از بی تکلیفی قطعا ناراحت میشه ادم. اما گره زدن این امر به همدیگه هم زیاد جالب نیست

  3. این چه حرف بی ربطیه شما میزنی آقای امیر
    نداشتن رییس اداره ورزش دلیل بر این کثافت کاری میشه؟
    رییس تربیت بدنی نباشه طرف دیگه باید دست به هر جنایتی بزنه؟
    باید اینا رو سر از تن نحسشون جدا کنن
    کاش اسمشون اعلام میکردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top