بستن

هلال احمر در لیگ کشوری ماند+ جدول پایانی گروه هشتم

گریشنا: هلال احمر گراش با پیروزی در آخرین بازی خود و نشستن در رده سوم جایگاه خود در لیگ دسته آزادگان را برای سال بعد حفظ کرد.

در هفته چهاردهم از مسابقات گروه هشتم لیگ دسته سوم آزادگان هلال احمر گراش توانست رقیب خود سیمان بهبهان را دو بر یک شکست دهد و جای این تیم را رده سوم جدول بگیرد. اما با شکست صدرنشین رقابت‌ها شهرداری ماهشهر از تیم کارگر بنه گز هلال احمر از راه‌یابی به مرحله بعد رقابت‌ها بازماند.

دوشنبه ۱۶ بهمن ماه بیش از هزار تماشاگر گراشی به ورزشگاه شهدا آمدند تا شاهد حساس‌ترین بازی تیم خود باشند. این بازی همزمان با ۳ بازی دیگر این گروه ساعت ۱۴ و سی دقیقه شروع شد.غلامعباس مهدوی خیلی زود در دقیقه ۱۱ گل زد تا هلال احمر با خیال راحت تر به بازی ادامه دهد. بعد از گل تیم سیمان بازی را در دست گرفت. نیمه دوم با حملات سیمان بهبهان آغاز شد اما مهاجمان هلال احمر در ضدحمله‌ها خطرناک‌تر نشان داند بعد از هدر دادن چند موقعیت در دقیقه ۶۷ سعید چترآبگون در موقعیت تک به تک با ضربه‌ای از داخل محوطه جریمه گل دوم قرمزها را به ثمر رساند تا با رفتن به کنار زمین فرزند خود را در آغوش بگیرد.

خیال هلال احمر راحت‌تر شده بود و دست به دو تعویض زد. سعید بلاغی به جای مصطفی گوشه‌نشین به زمین آمد و بهروز گنجی جای محمدجواد آذرآیین را گرفت. در اواخر بازی سیمان بهبهان به دنبال بازگرداندن بازی بود اما مدافعان و دروازه‌بان هلال‌احمر این حملات را دفع کردند تا دقیقه ۹۱ که سیمان به گل رسید. ۷ دقیقه وقت اضافه بازی با استرس نیمکت‌نشینان هلال احمر به پایان رسید و زدن سوت پایان با شادی بازیکنان و تماشاگران همراه شد.هلال‌احمر با ۲۱ امتیاز مسابقات این دوره با پایان رساند.

کارگر بنه‌گز در خانه شهرداری ماهشهر صدرنشین را دو بر صفر  شکست داد تا به عنوان تیم دوم به دور بعد برود. هلال‌احمر در لیگ سه منتظر سال بعد ماند. در بازی‌های هفته آخر  امید کیش دو بر صفر شهرداری ممسنی را شکست داد و هما دیلم نیز دو بر صفر مس شهر بابک را برد ولی این چهار تیم به همراه سیمان بهبهان به لیگ استانی سقوط کردند.

نتایج هلال احمر در نیم فصل اول:

هفته اول (۱۷ مهر): هلال‌احمر گراش ۱- شهرداری نورآباد ۱ / گل: محمدرضا روزیه

هفته دوم: مس شهر بابک ۲- هلال‌احمر گراش ۰

هفته سوم:  هلال‌احمر گراش ۲- کارگر بنه‌گز ۱

هفته چهارم: همای دیلم۲- هلال‌احمر گراش ۱

هفته پنجم: هلال‌احمر ۱- امید کیش ۰ /گل مهدی شمسی (پنالتی)

هفته ششم (۲۱ آبان): هلال احمر ۱ – شهرداری (شورای شهر) ماهشهر ۱/ گل: سعید بلاغی

هفته هفتم: سیمان بهبهان ۲- هلال‌احمر گراش ۲ /گل: گوشه‌نشین و کرمی

نتایج دور برگشت:

هفته هشتم: شهرداری نورآباد ۱- هلال‌احمر ۱

هفته نهم: هلال احمر ۳ – مس شهر بابک ۲ (سعید چترآبگون ۲ گل و یعقوب کرمی)

هفته دهم (۱۷دی) : کارگر بنه‌گز ۳- هلال احمر گراش ۳ (محمدجواد آذرآیین ۲ گل و سعید چترآبگون)

هفته یازدهم (۲۵ دی): هلال احمر ۲- همای دیلم ۰ ( مصطفی گوشه‌نشین و گل به خودی)

هفته دوازدهم (۱ بهمن): امید کیش۱- هلال احمر۱ (مرتضی کمالی)

هفته سیزدهم: شهرداری ماهشهر ۲- هلال احمر گراش ۰

هفته چهاردهم: هلال احمر گراش۲- سیمان بهبهان۱

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top