بستن

قبول داریم کیفیت نان در گراش پایین است

هفت‌برکه: معاون فرمانداری گراش نداشتن نیروی انسانی آموزش دیده و با کیفیت را دلیل اصلی کیفیت پایین نان در گراش می‌داند.

قاسم فرسوده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در پاسخ به انتقادت در مورد کیفیت نان در گراش به هفت‌برکه گفت: «قبول داریم کیفیت نان در برخی از نانوایی‌ها مطلوب نیست. با احترام به همه شاطرهای کوشای شهرستان گراش، متاسفانه در گراش کارگر و نانوای آموزش دیده و حرفه‌ای نداریم و این روی کیفیت پخت تاثیر منفی می‌گذارد.»

فرسوده به اشاره به عدم تمایل همشهریان برای کار در نانوایی گفت: «تنها نانوایی سنگکی سنتی ما حتی اگر ۲۴ ساعت هم پخت کند، مشتری دارد. اما چند ماه است که به دنبال شاگرد نانوایی می‌گردد. شاطر قبلی را از همدان آورده بودند و الان هم شاطری از کرمانشاه آورده‌اند، اما کسی حاضر نیست با حقوق به نسبت خوب که حتی بالاتر از قانون کار است کنار دست او بایستد و یاد بگیرد.»

معاون فرماندار گراش گفت: «تغییراتی در شورای آرد و نان رخ داده است و دبیرخانه آن از اداره صمت به جهادکشاورزی منتقل شده است. البته همچنان اصناف و  اتحادیه صنفی نانوایان و رستوران‌داران بر کیفیت پخت نان نظارت دارد ولی همان طور که گفته شد مشکل نیروی کاری برای پخت نان را داریم.»

قاسم فرسوده گفت: «گزارش‌هایی که در مورد کیفیت پایین پخت، کم‌فروشی و وزن کم چانه، عدم رعایت ساعت کاری و … می‌رسد در شورای آرد و نان و تعزیرات بررسی می‌شود و به صورت جریمه و کاهش سهمیه با متخلفان برخورد می‌شود و از ابتدای سال تاکنون چند نانوایی متخلف جریمه شده‌اند.»

2 نظر

  1. این حرف بهترین دلیل و اعتراف به عدم شایستگی و بی مدیریتی خود معاون است . پس این همه مدت شما کجا بودید و چکار می کردید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top