بستن

درگذشت حجت‌الاسلام اسماعیلی در راه سفر به گراش

گریشنا: حجت‌الاسلام و المسلیمن ابوالفضل اسماعیلی مدیر پیشین حوزه علمیه گراش در راه سفر به گراش در اثر تصادف در گذشت.
گزارش مشرق، معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه منطقه کاشان از درگذشت حجت الاسلام والمسملین ˈابوالفضل اسماعیلیˈ مسؤول این مرکز در سانحه رانندگی خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین ˈحسین خباز کاشانیˈ سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: خودروی مسؤول مرکز مدیریت حوزه های علمیه منطقه کاشان پیش از ظهر سه شنبه در بزرگراه شهید کاظمی حد فاصل ˈیزدان شهرˈ از توابع شهرستان نجف آباد واژگون شده است.

وی افزود: حجت الاسلام اسماعیلی که از کاشان عازم شهرستان ˈگراشˈ در استان فارس بود، در این سانحه جان خود را از دست داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل اسماعیلی پس از تأسیس دفتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه منطقه کاشان در مهر سال ۱۳۸۸ تاکنون به عنوان مسؤول این مرکز به طلاب و روحانیون این منطقه خدمت می کرد.

به گزارش گریشنا حجت‌الاسلام ابوالفضل اسماعیلی متولد ۱۳۳۹ خورشیدی در روستای سادیان از توابع برزک در بین کاشان و قم است. چهار فرزند دارد. زندگی طلبگی را از سال ۱۳۵۶ شروع کرده است. در شهرکرد ازدواج می‌کند. برای تبلیغ و تدریس دو سال در گنبدکاووس بوده است، هفت سال در قم گذرانده و سه سال در تهران مشاور جامعه علمی امیرالمومنین علی(ع) بوده است. اما خود را متعلق به جهان اسلام می‌دانست. حجت‌الاسلام اسماعیلی در مدتی که حجت‌الاسلام حلاجی در مسند امامت جمعه گراش قرار داشت به عنوان امام جمعه موقت و مدیر حوزه علمیه در گراش فعالیت می‌کرد.

از سال ۱۳۸۸ به کاشان بازگشت هر چند در طی این مدت ارتباط او به گراش قطع نشده بود.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

4 نظر

  1. من هم این حادثه جانگداز را تسلیت می گویم .در مدتی که در کتابخانه مسجد الزهرا در خدمت ایشان بودیم، خوبی های زیادی دیدم.با این که تشییع ایشان در اول فروردین در کاشان و روستایش صورت گرفت ولی مردم از جمله گراشی هی حضوری خوب داشتند.هرکس برای خدا کار کند جاودانه خواهد ماند.

  2. یشان انسانی خود ساخته و فاضل بود و زحمت زیادی برای گراش کشید
    در جلسات با مسئولین استانی و کشوری ، شجاعانه از حقوق مردم گراش دفاع می کرد
    با ارائه مشاوره های تربیتی مشکلات بسیاری از خانواده ها را برطرف می کرد.
    در فعالیت های اجتماعی بسیار فعالتر از خود امام جمعه بود
    نقش اساسی در تاسیس مدرسه علمیه گراش داشت
    و…….
    خداوند ایشان را غریق رحمت فرماید
    جا دارد مراسم باشکوهی در تجلیل از این مرحوم برگزار شود بویژه از جانب امام جمعه و فرماندار و هیات امناء دو مسجد اصلی دو محله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top