بستن

ده معلم و مدیر نمونه گراش معرفی شدند

اردیبهشت ماه تقدیر از اصحاب علم و دانش است. در کنار تمام برنامه‌هایی که به تقدیر از علم‌آموزان و علم‌جویان برگزار می‌شود، معرفی معلمان نمونه نیز در برنامه هر ساله‌ی آموزش و پرورش قرار دارد. امسال نیز در قالب پوسترهایی که در سطح شهر  پخش شد، ده تن از مدیران و معلمان نمونه آموزش و پرورش شهرستان گراش معرفی شدند.

از این ده نفر، هفت تن خانم هستند: صفیه شیخی، آموزگار دبستان عالمی؛ مرضیه حاجی‌زاده، مدیر دبستان استثنایی زینبیه؛ عفت قاسمی‌فرد، آموزگار دبستان فرامرزی؛ ناهید باقری، آموزگار دبستان شهید محقق؛ کبری محمودی، مدیر دبیرستان ام‌البنین؛ مریم پای‌برجای، مدیر دبستان کریمیان؛ ماندانا فانی‌لاری، آموزگار دبستان پاکزاد.

در تیم آقایان نیز سه نفر حضور دارند: ابراهیم مسلمی، مدیر مجتمع فارابی، منصور صفر حقیقی، آموزگار دبستان شاهد، و حسین جعفرزاده، دبیر ریاضی.

هفت تن از این افراد نمونه، آموزگار یا مدیر دبستان هستند، و فقط دو نفر از آنها از دبیرستان‌ها انتخاب شده‌اند. شش تن از ده نفر معلم یا دبیر هستند، سه تن از آنها نیز مدیر، و یکی از آنها مدیر مجتمع است.

در برنامه‌ای که برای بزرگداشت مقام معلم روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، از این معلمان و مدیران نمونه نیز تقدیر خواهد شد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

2 نظر

  1. ثبت امتیاز و رکوردهای منفی در کارنامه گراشی ها

    مدت زمان زیادی از وعده و وعیدهای گراشی ها مبنی بر بخش بودن و یا خواهد شد می گذرد!!! که نه تنها این امر به واقعیت نپیوسته و محقق نشده؛ بلکه هر روز نکات و امتیازهای منفی بیشتری در کارنامه گراشی ها ثبت می شود. فرصتی که گراشی ها با شهرستان شدن خود بدست آورده بودند و می توانستند با مدیریت و استفاده صحیح از آن رونق و امید و جانی تازه به مناطق تحت پوشش خود ببخشند که نه تنها محقق نشده بلکه بدبینی ها نیز هر روز فزونی می یابد. فداغ با موقعیتی استثنایی و بی نظیر هر روز بیشتر از دیروز مورد غفلت و بی مهری قرار می گیرد. فداغی که می توانست با بخش شدن آن ( البته چند حکیم گفته اند بارها فداغ را به طرق مختلف بخش کرده اند و در جوار آن پخش نیز کرده اند ) همراهی هر چه بیشتر و شوق و علاقه بیشتر و مضاعف تری را از مردمان این دیار دید. البته فداغ سالهای مدیدی است که مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است. فداغی که از یک بیمارستان در خور و شایسته که جوابگوی جمعیت خود و توابع که شاید تنها و تنها و فقط بتوان در ذهن از فداغ جدا دانست؛ بر بیاید و پزشکی دائمی که همیشه جوابگوی نیازها و مشکلات مردم باشد. فداغی که آب شربی دائمی و بهداشتی داشته باشد. فداغی که جاده های درست داشته باشد نه جاده های مرگ. فداغی که برقی دائمی داشته باشد. فداغی که اینترنت adsl برای جوانان داشته باشد که آنها مجبور نباشند برای استفاده از اینترنت ایرانسل سر به کوه و بیابان گذارده و در زیر آفتاب سوزان و روی تپه ها به استفاده از این خدمت بپردازند. و خیلی چیزهای ساده و بدیهی دیگر که ذکر آنها نیز ملالت و رنجش خاطر در پی دارد.
    و در ابتکاری تازه کم کم فداغ را به زیر نظر بخش تازه تاسیس « ارد » می برند که اکثر فداغی ها از این موضوع بی اطلاع و بی خبر می باشند. که این موضوع به پای مسئولین و مدیران فعلی فداغ نیز نوشته خواهد شد.
    بهتر است مسئولین و مدیران گراش به هوش باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top