بستن

یک گام بزرگ تا دانشگاه شدن دانشکده علوم پزشکی گراش

با اخذ مجوز دانشکده پرستاری، دانشکده علوم پزشکی گراش یک گام دیگر به دانشگاه شدن نزدیک شد.

به گفته مهدی محسن‌زاده رییس دانشکده پیراپزشکی گراش با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی روسای دانشکده علوم پزشکی و پیراپزشکی که بیش از یک سال به طول انجامیده مجوز دانشکده پرستاری گراش از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

محسن‌زاده گفت:‌با صدور این مجوز، در حال حاضر دانشکده علوم پزشکی گراش یک قدم به دانشگاه شدن نزدیک‌تر شده است. اولین دانشکده که از سال ۷۹ راه‌اندازی شد دانشکده پیراپزشکی بوده و دانشکده پرستاری دومین دانشکده می‌باشد. برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی داشتن سه دانشکده پزشکی الزامی است.

با تاسیس این دانشکده رشته‌های اتاق غمل و هوشبری در زیر مجموعه دانشکده پرستاری قرار خواهد گرفت. محسن‌زاده می‌گوید در حال پیگیری هستند تا در سال‌های آینده رشته‌های تازه‌تری در دو دانشکده پیراپزشکی و پرستاری گراش تدریس شود.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

10 نظر

    1. ما هم به نوبه ی خودمان این خبرمسرت بخش و موفقیت بزرگ را به مسئولین و وکارکنان محترم ، دانشجویان عزیز و مردم فرهنگ دوست شهرستان گراش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم. با آرزوی موفقیت روزافزون جهت همه ی این عزیزان و سروران گرامی و اخذ مجوز برای یک دانشکده ی دیگر و تبدیل شدن آن به دانشگاه علوم پزشکی درآینده ای نه چندان دور. انشاالله

      1. پذیرفته شدن رئیس محترم دانشکده ی پیراپزشکی شهرستان گراش برادربسیارگرانقدر و ارزشمند جناب آقای مهدی محسن زاده درمقطع دکترای تخصصی پژوهشی تولید مثل را نیز به این برادرپرتلاش و جامعه ی پزشکی و پژوهشی شهرستان گراش صمیمانه تبریک عرض می نماییم و تلاش و سخت کوشی شما را که نشانه ی عزم و اراده ی قوی و پشتکار و جدیت شماست را ارج می نهیم. امیدواریم که دراین مقطع همانند سایرمقاطعی که تا الان طی نموده اید پیروز و سربلند باشید . جنابعالی و افرادی نظیر شما سرمایه های گراش هستند و مایه ی افتخارهمه ی ما گراشی هاست.

        1. جا دارد از طرف خود و داوطلبان کنکور ازهمه ی مسئولین محترم و کارکنان تلاشگر دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش که مدت ۷ سال است دربرگزاری آزمون های آزمایشی مختلف دوهفته ای یکبارهمکاری صمیمانه با ما داشته اند و دارند و فضا و امکانات لازم دراختیارمان قرارمی دهند ، نهایت تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

  1. مایه ی بسی خوشحالی و مسرت است. امید انکه تلاشهای مجدانه مسوولین تا تحقق خواسته بحق مردم کراش ادامه داشته باشد. صمیمانه از مسوولین دانشکده تشکر میکنیم.

  2. ایا بایست چهار سال دیگه بگذره تا اولین خروجی لیسانس پرستاری بیاد بیرون و بعد با کسب دانشکده سوم به دانشگاه تبدیل بشه؟ یا اینکه میشه زودتر هم رویای دانشگاه شدن رو تبدیل به واقعیت کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top