بستن

پیشگامان خدمت، اولین ائتلاف شورای چهارم

اولین ائتلاف نامزدهای شورای چهارم با عنوان «پیشگامان خدمت» تشکیل شد.

هفت نفر از نامزدهای چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر گراش اعضای این ائتلاف مساجد برق روز هستند که عبارت‌اند از:

علی‌اصغر لطافت

محمدعلی شامحمدی

ابراهیم شیروان

مرتضی وقارفرد

سعید وقارفرد

مهدی صمیمی

عبدالحسین محیایی

مسئولیت ستاد این ائتلاف را حسین عباسپور به عهده گرفته است. این لیست در واقع خروجی جلساتی است که با محوریت مسجد صاحب الزمان (عج) از ماه‌ها قبل تشکیل می‌شد. با توجه به این نکته و همچنین ترکیب اعضای ائتلاف، به نظر می‌رسد این ائتلاف به دنبال جذب حمایت گروه‌های مختلفی از جمله هیات‌های امنای مساجد، کمیته‌های ورزشی، گروه‌های فرهنگی، و همچنین مهندسان و پزشکان باشد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

13 نظر

  1. با عرض سلام
    بعضی نوشته های این سایت باعث تفرقه افکنی بین دو محله شد برای مثال(ائتلاف مساجد برق روز)ما برای خدمت به شهر باید همه چیز یکسان نگاه کنیم. مثال دیگر هم نوشته ای که قبلا در مورد پارچه زدن در ایام سوگواری بود که شما مطلبی از گلایه کردن یک برق روزی تو سایت منتشر کردید.

    1. سلام
      باید به عرض ع برسانم که شما آیا معنی ائتلاف را میدانی؟ باباجون معنی اعتلاف یعنی اینکه چند نفر با عقیده و نظرات یکسان بخواهند با هم کار کنند.
      بعدش هم این انتخابات شورای شهر است نه مجلس و … مطمئنا اول همه برای شهر بعد برای محله کار میکنند.

  2. با سلام
    این آقای مهیایی که گفته بود به خاطر تفکر خاص اش امکان هرگونه ائتلاف را رد کرده بود،چی شده تفکرش عوض شده؟خوب نیست آدم به این سرعت تغییر جهت بده

  3. خوب شد معنی ائتلاف هم فهمیدیم!!
    واقعا اینها با هماهنگی نمازگزاران مسجد صاحب الزمان معرفی شده اند؟
    روز انتخابات معلوم می شود!!!

  4. با عرض سلام خدمت شما گراشی عزیز
    جهت اطلاع حضرت عالی بنده قصد داشتم به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شوم ولی با توجه به درخواست اعضای ائتلاف و نزدیک بودن دیدگاه ها جهت خدمت یکسان به کل شهر بدون هیچ گونه گرایش به محله ای راضی به این ائتلاف شدم
    در حالی که اعلام مستقل بودن بنده در روز دوم ثبت نام اعلام شده که در آن روز فقط پنج نفر ثبت نام کرده بودند

    1. متن شما در رویداد شهر
      *وی که خود را «نماینده قشر جوان» می‌داند به صورت مستقل وارد شورا شده و هرگونه احتمال ائتلاف را به خاطر تفکر خاص رد می‌کند.*
      ۱-من که حرف از محله نیاوردم، چرا به خودتان ربط میدید؟
      ۲-نظر شما در سایت بوی قاطعیت میداد.
      ۳-شما باید میگفتید فعلا قصد ائتلاف ندارم.
      ۴-در آینده نیز به همین سرعت امکان تغییر موضع شما وجود دارد؟

  5. چرا خیلی زود همه چی رو با هم قاطی میکنین مگه شورا برای یک محله خاصه وقتی شد شورای شهر باید برای همه شرکار کنن ما انتظار داریم این شورای شهر بتونه حق مردم درباره مسائل و مشکلات شهری رو ادا کنه نه هنوز هیچ کاری شروع نشده ساز تفرقه رو کوک کنه

  6. سلام … در پاسخ به آن دوستی که فرمودن معنای ائتلاف این است و آن نیست باید عرض کنم درست است این عکس یک ائتلاف است اما نه ائتلاف فکر و اندیشه و عقیده ، بلکه ائتلاف یک محله است در مقابل محله ای دیگر …. که البته ایرادی هم به آن وارد نیست فقط اینکه نوعی اردوکشی بحساب میاید و مطمئن باشید آتش اختلاف دومحله را کم که نمیکند هیچ که تشدید هم میکند و این درست نیست.

  7. از کت و شلوارهاشون معلومه ک افکارشون به هم نزدیکه.من به عنوان یه برق روزی بعضیاشون رو قوی برای شورا نمیدونم و بهتر بود ائتلافشون رو به برق روز ربط نمیدادن.

  8. در عین حال که برای همه عزیزان این ائتلاف احترام قائلم ولی به نظر من هم بعضی از این بزرگواران مناسب شورا نیستن و باید افراد قوی تری رو انتخاب کنیم.فکر میکنم فقط دکتر لطافت و آقای شامحمدی مناسب باشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top