بستن

دیدار شیفتگان خدمت با امام جمعه و حاج آقا معصومی

روز شنبه یازدهم خرداد، اعضای ائتلاف شیفتگان خدمت با همراهی جمعی از معتمدین شهر به جهت کسب اجازه برای حضور و شرکت در چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر، با حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی، امام جمعه گراش، و حجت الاسلام و المسلمین سید عباس معصومی دیدار داشتند.

در دیدار با امام جمعه که ساعت ۱۲ ظهر در محل دفتر ایشان انجام شد، اعضای ائتلاف معرفی شدند، و اظهار شد که آنها از اقشار مختلف اجتماعی با تخصص‌های مختلف ولی رویکردی هم‌سان هستند. بعد از آن، تقاضای نامزدها برای ارائه اندرزها، نکته‌ها و نصایح امام جمعه مطرح شد. حجت الاسلام حسینی نیز با استقبال از این حرکت، اظهار امیدواری کرد که انتخابات شورا منشا برکات زیادی برای شهر و شهرستان باشد.

شنبه‌شب ساعت ۲۱ نیز در دیدار با حاج آقا معصومی، معرفی کاندیداها، سطح تحصیلات هر کدام از آنها، به همراه مرور ریشه‌ی خانوادگی و اصالت هر کدام از آنها صورت گرفت. در این جلسه نیز صحبت‌های مشفقانه‌ی حاج آقا معصومی و فضای دوستانه جلسه، محیطی صمیمی به وجود آورده بود.

«شیفتگان خدمت» نام اولین ائتلاف نامزدهای شورای چهارم متشکل از هفت نفر شامل: علی‌اصغر لطافت، محمدعلی شامحمدی، ابراهیم شیروان، مرتضی وقارفرد، سعید وقارفرد، مهدی صمیمی و عبدالحسین محیایی است. مسئولیت ستاد این ائتلاف را حسین عباسپور به عهده گرفته است.

گریشنا آمادگی دارد با ورود به فضای انتخاباتی اخبار مربوط به نامزدهای گوناگون و فعالیت‌های آن‌ها را پوشش دهد.

 

6 نظر

  1. واقعا بعضی ها مصداق این آیه قرآن هستند که خداوند خطاب با آنان می فرماید : اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسکم . ( آیا دیگران را به نیکی دعوت می کنید و خود را فراموش می کنید)؟ اینها در مصاحبه ها و حرف هایشان د م از وحدت دو محله و پایان دادن به اختلافات دارند در حالی که وقتی در مقام عمل که می رسند، حتی خودشان هم به ادعایی که دارند پایبند نیستند . چطور انتظار دارند که مردم حرف آنها را باور کنند؟؟ خداوند همه ما را از وسوسه شیبطان و هوای نفس و غرور و خودخواهی دور بفرماید. آمین

  2. با سلام . در خصوص نظریه برادر و یا خواهر بنام سعادت توجه ایشان به چند مطلب عرض میکنم .
    ۱ – ائتلاف شیفتگان خدمت نیروهای جوان و تحصیل کرده ای هستند که تا کنون جز.ء هیچ گروهی و دسته ای نبودند و فقط بر اساس وظیفه و برنامه هاییکه برای خدمت به پیشرفت و ترقی و آیادی شهر گراش دارند پا به عرصه رقابت نهاده اند و تاکنون هیجگونه تبلیغات و یا گردهمایی نداشته اند که موجب اختلاف و یا تفرقه محله ای شذه باشند . حال این عزیز چرا آنان را به اختلاف افکنی محکوم مینماید جای بسی شگفتی است که یا با غرض نوشته و یا مامور به اختلاف و تفرقه اندازی محله ای است.
    ۲- اگر منظور ایشان از لیست ائتلاف اینکه نامی از برادران و خواهران نامزدهای ناساگی دیده نمیشود آقایان مهندس وقارفرد و دکتر محقق و استاد نام آور با تنی چند از جمله جناب آقای حسنی و مهندس هرمزی و ….دعوت نموده اند که اعلان کرده اند بصورت مستقل قصد رقابت دارند پس نتیجه اینکه ائتلاف شیفتگان خدمت هیچ تعصبی نسبت به این محله و آن محله ندارند. انشالله که منظور از نگارش نظریه فوق الذکر بدون غرض و فقط از روی عدم آگاهی وی بوده است .
    ۳ – در خصوص تشبیه این افراد جوان به آیه کریمه بعرض میرساند که نه حامیان این گروه و نه اعضای این ائتلاف مشابهت به این آیه شریفه دارند چرا که این عزیزان که بعنوان حامی از همه و همیشه از خدمتگزاران به شهرستان گراش پیشقدم و در امور چه از لحاظ مالی و چه معنوی و چه انسانی در خط مقدم و حمایت دایمی داشته اند و هیچگونه تعصب محله ای نداشته و نخواهند داشت وعلاوه بر اینکه خود در هر کار خیری پیشقدم هستند دیگران نیز دعوت بهمکاری مینمایند .
    ۴ – اگر منظور این عزیز اعضای مسول یک مسجد است باید بعرض برسانم که یقینا همه در شهر ولایی گراش شعار پرهیز از تفرقه وفتنه و اختلافات محله ای سر میده اند و خواستار وحدت و آرامش شهر و پیشرفت و ترقی شهرستان گراش هستند که همیشه این مسجد مورد نظر ایشان گوی سبقت در آبادانی از بقیه گرفته است .
    ۵- در جامعه اسلامی و انقلابی ایران ارزش افراد نزد خدا بر اساس لیاقت های دینی و ایمانی و تقوی آنان است نه به لباس و شکل ظاهری فرد است . لذا به ایشان برادرانه نصیحت میکنم به جای کنجکاوی و ایراد گرفتن از دکمه و کفش و جوراب افراد و تفرقه افکنی محله ای بخود آید و خود سازی کند و در خدمت مردم و این شهر ولایی در آید . رسول خدا میفرماید هر کس بخوابد در حالی که بد خواه برادر مسلمانش باشد خواب و بیداری او مورد خشم خداست تا توبه کند. همچنین امام باقر (ع ) میفرماید گرد هم آیید و با هم گفتگو کنید که فرشتگان شما را احاطه می کنند . و اسلام

  3. تا کی دست از ناساگی و برقروزی برنمیدارید ول کنیداین حرفها .بیایید وبیائیم به گراش واحد چنگ بزنیم ودردی از این مردم دوا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top