بستن

انصراف یکی از سه مهرابی نامزد شورا

 مهدی مهرابی یکی دیگر از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گراش با ارسال اطلاعیه‌ای از نامزدی انصراف داد، و بدین ترتیب تعداد نامزدهای تصاحب کرسی‌های شورا را به ۳۲ نفر رساند.

به نقل از اطلاعیه‌ای که او برای سایت گریشنا ارسال کرده، آمده است: «ضمن تشکر از همه عزیزانی که به طرق مختلف، لطف و محبت صمیمانه خویش را در حق اینجانب ابراز فرموده‌اند، انصراف خود را از نامزدی عضویت در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گراش اعلام می نمایم.»

در گفتگو با خبرنگار گریشنا، مهرابی گفته است که به نفع کسی کنار نمی‌رود، و هنوز از کسی اعلام حمایت نکرده است. مهرابی گفته بود «به صورت مستقل در انتخابات حضور یافته است»، هر چند هم‌فامیل بودن او با دو تن دیگر از نامزدها، این را به ذهن می‌آورد که شاید به نفع آنها کنار رود.

او دلیل تصمیم‌اش را این‌گونه اعلام می‌کند: «به لطف الهی و قبول زحمت نیروهای شایسته، زمینه حضور افرادی شجاع، حق طلب، با تجربه، متخصص، خدوم و دلسوز در شورای اسلامی شهر گراش فراهم شده است. پس از مشورت با نخبگان و بزرگان شهر، این نتیجه حاصل گردید که تکلیف از دوش این حقیر برداشته شده است.»

مهدی مهرابی اکنون دو سال است که رییس بانک انصار شعبه شهر جدید لار است، ولی همچنان در گراش ساکن است.

متن اطلاعیه او این است:

به نام خدا

اعلام انصراف از نامزدی عضویت در شورای شهر

به اطلاع همشهریان عزیز و خونگرم می رساند که به منظور تحقق شعار سال مقام عظمای ولایت مبنی بر خلق حماسه سیاسی و بنا به توصیه بزرگان و دوستان دلسوز شهر، و ادای دین و انجام وظیفه و خدمت به همشهریان ولایتمدار ، بعنوان کاندیدای عضویت در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ثبت نام کردم.

این حضور و احساس تکلیف، بیشتر از آن جهت بود که احتمال می رفت به دلایلی، مردم ما از وجود افراد با تجربه و دلسوز و سرشناس شهر محروم شوند.

ولی اینک که به لطف الهی و قبول زحمت نیروهای شایسته، زمینه حضور افرادی شجاع، حق طلب، با تجربه، متخصص، خدوم و دلسوز در شورای اسلامی شهر گراش فراهم شده است، پس از مشورت با نخبگان و بزرگان شهر، این نتیجه حاصل گردید که تکلیف از دوش این حقیر برداشته شده است.

از این رو ضمن تشکر از همه عزیزانی که به طرق مختلف، لطف و محبت صمیمانه خویش را در حق اینجانب ابراز فرموده اند، انصراف خود را از نامزدی عضویت در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گراش اعلام می نمایم.

توصیه اینجانب به همه مردم آن است که با حضور پرشور خویش در انتخابات،  به کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری و شورای شهر رآی بدهند و باردیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس و شیفتگان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان شاد نمایند.

مهدی مهرابی

۱۵/۳/۱۳۹۲

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top