بستن

انصراف حمیدرضا عظیمی و جواد جعفرزاده به نفع هفت نفر

 حمیدرضا عظیمی و جواد جعفرزاده با ارسال اطلاعیه‌ای به گریشنا، انصراف خود را از نامزدی انتخابات شورای چهارم اعلام کردند. آنها در این اطلاعیه اعلام کرده‌اند که به نفع حبیب الله مهرابی، علی‌اصغر حسنی، عبدالرضا هرمزی، مرتضی وقارفرد، حسین فقیهی، جعفر یوسفی و خانم شیبانی کنار رفته‌اند.

با کنار رفتن این دو، تعداد نامزدهای شورای چهارم به ۳۰ نفر رسید.

در گفتگو با خبرنگار گریشنا، حمیدرضا عظیمی ضمن تشریح دلایل انصراف خود و جعفرزاده، اظهار داشت: «من حتی با چند تن دیگر از نامزدها هم صحبت کرده‌ام که در صورت امکان کناره‌گیری کنند تا افراد با رای بالاتری به شورا بروند.»

عظیمی در خصوص اعلام حمایت از این هفت نفر هم توضیح داد: «افرادی که وارد شورای شهر می‌شوند باید وقت کافی برای انجام امور داشته باشند، و دغدغه مالی زیادی هم نداشته باشند. دلیل حمایت ما از این چند نفر هم همین است، ضمن این که هر کدام‌شان پارامترهای دیگر شامل شجاعت، تخصص، مدیریت، قابلیت ارتباط با شورای قبل و مردم‌داری را نیز دارند. با این که ممکن است افراد دیگری نیز این شاخصه‌ها را داشته باشند، ولی ما ترجیح می‌دهیم افراد با رای بالاتر به شورا بروند.»

متن اطلاعیه این است:

بسمه تعالی

شورای اسلامی شهرمان گراش در دوره چهارم با چالش‌های فراوانی روبه‌روست و در صورتی می‌تواند بر این چالش‌ها فائق آید که شورایی قدرت‌مند با پشتوانه رای بالا تشکیل گردد تا در پیگیری خواسته‌های مردم دارای اعتبار بیشتری باشد.

اینجانبان حمیدرضا عظیمی و جواد جعفرزاده در نام‌نویسی کاندیداهای شورای شهر حضور پیدا کردیم، به این دلیل که مشکلات عدیده‌ای که در اثر نداشتن شورای دوم پیش آمد تکرار نشود و به جهت گرم نگه داشتن تنور انتخابات ورود پیدا کردیم.

اکنون که به لطف الهی و دلسوزی دلسوزان شهر، انسان‌های لایق در جمع عزیزان کاندیدا به حد کافی به چشم می‌خورد و با توجه به مضمون حدیثی از معصوم (ع) که «اگر توان انجام مسئولیتی بهتر از دیگران دارید و نپذیرید خیانت کرده‌، و اگر دیگران بهتر از شمایند و شما بپذیرید باز هم خیانت کرده‌اید»، لذا چون این افراد کارآمدتر و لایق‌تر از خود را در جمع کاندیداهای محترم می‌بینیم، ضمن حمایت از:

آقایان حبیب‌الله مهرابی، علی‌اصغر حسنی، عبدالرضا هرمزی، مرتضی وقارفرد، حسین فقیهی، جعفر یوسفی و خانم شیبانی

و همچنین جهت جلوگیری از پراکندگی آرا، از کاندیداتوری شورای چهارم انصراف داده و نظرات خود را از طریق ایشان پیگیری نموده و هر گونه که بتوانیم باری از مشکلات شهر را بر دوش کشیم و کار مفیدی انجام دهیم، حاضر به همکاری می‌باشیم تا نزد خدای خود و مردم عزیز شهرمان روسفید باشیم.

با امید به این که با حمایت از منتخبین مردم در شورا شاهد پیشرفت همه‌جانبه در این دیار شهیدپرور باشیم. ضمنا از کلیه عزیزانی که به ما لطف داشته و حمایت نموده‌اند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

حمیدرضا عظیمی

جواد جعفرزاده

۱۶/۰۳/۹۲

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

7 نظر

    1. البته که مردم عقل دارن…
      مشخصه
      چون ۵ نفر از لیست ۷نفره اقای عظیمی ۵ نفر از ۷نفر منتخب شورا شدن
      اینم تعیین تکلیف نبود
      بهتره اول سواد یاد بگیری بعدا به خودت اجازه اظهار نظر بدی
      همونطوری که اقای عظیمی فرمودن ایشون احساس تکلیف کردن و اگر میموندن و رای هم نمی اوردن براشون مهم نبود چون هر جا که باشن خالصانه کار میکنن
      امیدوارم همیشه موفق و پیروز و سربلند باشن و چشم دشمناشون کور بشه

  1. نباید مهندس عظیمی انصراف میدادن خیلی خیلی حیف شد.ما به وجود افرادی مثل ایشون نیاز داشتیم.واقعا لازم بود یکی از بچه های فعال و متعهد مجمع القران تو شورا باشه. واقعا بد شد که انصراف دادن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top