بستن

اعلام حمایت هیات‌های مذهبی، هنری و ورزشی از ائتلاف شیفتگان خدمت

 ائتلاف هفت‌نفره علی‌اصغر لطافت، محمدعلی شامحمدی، ابراهیم شیروان، مرتضی وقارفرد، سعید وقارفرد، مهدی صمیمی و عبدالحسین محیایی، نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر، که با عنوان «ائتلاف شیفتگان خدمت» فعالیت ستادی خود را نیز آغاز کرده است، در جذب حمایت حداکثری مساجد و هیات‌های مذهبی، گروه‌های هنری و هیات‌های ورزشی موفق عمل کرده است.

دو اطلاعیه جداگانه از طرف ستادهای این ائتلاف منتشر شده است که هر کدام حاکی از حمایت گروه‌های مذهبی و هنری از این ائتلاف است. در یکی از این اطلاعیه‌ها، صندوق نور، کتابخانه مسجد صاحب الزمان (عج)، مسجد جواد الائمه (ع)، مسجد قمر بنی‌هاشم (ع)، مسجد امیرالمومنین (ع)، مسجد امام رضا (ع)، مسجد الزهرا (س)، حسینیه حضرت ولی عصر (عج)، مسجد امام جعفر صادق (ع)، مسجد محمد رسول الله (ص)، هیات قمر بنی‌هاشم (ع)، هیات چهارده معصوم (ع)، هیات محمد رسول الله (ص)، هیات امیرالمومنین (ع)، هیات مسجد جامع، هیات علی ابن موسی الرضا (ع)، هیات کتل حمایت خود را از ائتلاف شیفتگان خدمت اعلام می‌دارند.

در اطلاعیه بعدی نیز کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب، انجمن فیلم و عکس، موسسه انتشارات همسایه، موسسه تولید فیلم کیواناتی، گروه فیلم‌سازی نگاتیو، گروه موسیقی پارسینا، گروه نمایشی گریش، کانون طه، بنیاد علمی نوآوران جوان حمایت‌شان را از این ائتلاف اعلام کرده‌اند.

به گفته یکی از اعضای ستاد، این ائتلاف در جذب حمایت بیشتر هیات‌های ورزشی گراش نیز موفق بوده است.

تکمیل خبر:

ستاد ائتلاف بنا به درخواست هم‌شهریان محترم در خصوص ارائه شواهدی برای این حمایت‌ها، فرم مهر و امضا شده‌ی زیر را برای سایت گریشنا ارسال کرده است.

15 نظر

  1. به نظر من این ائتلاف به هیج وجه کارایی تجربه و کارایی لازم رو نداره.شاید یکی دو نفر افراد شاخص در این ائتلاف وجود داشته باشه اما واقعیت اینه که اکثریت انان حتی در حد شورای شهر نیستند.شورای شهر جای لجبازی و تاکید بی جا بر یک ائتلاف بی تجربه نیست.مثلا جرا اقای حسنی که حقا در منطقه یک وزنه هستند نباید در این ائتلاف حضور داشته باشن؟

    1. بر حقانیت آقای حسنی شکی نیست…
      منم بهش رای میدم.
      شما میگی باید از قبل تجربه داشته باشن بعد بیان….؟
      یعنی ما همون بار اول هم نباید از آقای حسنی حمایت میکردیم که برن مجلس به دلیل بی تجربه بودنشون…؟
      آقا جان تجربه بدست میاد خریدنی نیست که….
      کمی تند میری آقا محسن.

  2. بنده از ایفای نقش انجمن ها و گروهها در مسائل شهری استقبال کرده و بار ها بدان سفارش کرده ام. اینکه چگونه نظراین مجموعه ها گرفته شده ؟این ائتلاف کارآیی لازم را برای شورا دارد یا نه ؟ بحث دیگری است .
    ولی در هر صورت برآیند این اعلام نظر ها و اعلام حمایت ها ، شور حضور در پی دارد و در دراز مدت به پختگی سیاسی و اجتماعی منجر می شود .
    البته در خصوص ترکیب ائتلاف من هم نظراتی دارم که نیاز به ذکرش نمی بینم .مهم این است که بحمدالله همگی دلسوز و با انگیزه هستند و شرایط اصلی کاندیداتوری و حضور در انتخابات را دارند . به همگی خدا قوت عرض می کنم

  3. با سلام و احترام به اعضای این ائتلاف
    اینجانب به عنوان مسئول کتابخانه مسجدالزهرا هیچ اطلاعی از حمایت مسجدالزهرا از این گروه ندارم و فکر میکنم اشتباهی از اطلاع رسانی شده باشد که از لحاظ حقوقی قابل پیگیری می باشد.ممنون میشوم اگر سخنگوی ائتلاف توضیح دهد. من به شخصه فقط به دو نفر از این ائتلاف رای می دهم.

    1. با سلام خدمت دوست و استاد عزیز آقای دارشی…..
      جسارتا شما میفرمایید مسئول کتابخانه تشریف دارین دیگه….؟
      و اینکه اطلاع ندارین….
      پس دنبال پیگرد حقوقیش نباشین.
      چرا که امضا و مهر هیت امنا رو دارن…
      میتونین از آقای خشخو بپرسن….
      بازم جسارت بنده رو ببخشین

  4. گاهی باید به چهره هاش آشنا میدون داد تا خودشون رو نشون بدن، وقتی ما بهشون اعتماد نمیکنیم چطور میشه کارایی شون رو نشون بدن
    مگه همین افرادی که الان به نظر شما افراد شاخصی هستند از کجا شروع کردند تعدادی بهشون اعتماد کردند و شدند شاخص
    به نظر من باید به افراد جدید مسولیت داد تا بشن شاخص
    و البته شما از کجا میتونید اعضای این ائتلاف به اقای حسنی پیشنهاد همکاری ندادن؟

  5. همشهری عزیز، شورای شهر، خصوصا در وضعیت کنونی منطقه جای ازمون و خطا و ازمودن افراد بی تجربه نیست. بای حقوق مردم کراش درمیان است. فرض کنید این افراد به جهت بی تجربکی و ناکارامدی نتوانند حق مردم کراش را استیفا کنند، ایا این ظلم بزرک به مردم عزیز کراش قابل جبران است؟ یا تا ابد محدوده تغییر نخواهد کرد؟ در مورد اقای حسنی هم باید عرض کنم که صرف عدم حضور ایشان در این ائتلاف حاکی از ناکارامدی این ائتلاف است، حال جه به ایشان بیشنهاد همکاری داده شده یا نشده باشد. این دوستان که مجبور به ائتلاف نبوده اند اصلا جنین ائتلافی کاملا فاقد ضرورت است. امیدوارم هرجه سریعتر این ائتلاف منحل شود. بی برده بکویم، حمایت کورکورانه از این ائتلاف جز ستم به مردم شریف کراش هیج نیست. همه این عزیزان محترم و دوست داشتنی هستند اما به هیج وجه کارایی لازم را برای شورای شهر ندارند.

  6. ائتلاف ها در همه جای ایران و جود دارد همین الان در تهران شورای شهذ هها ائتلاف وجود دارد. آدم های همفکر با هم بهتر می سازند تا ادم هایی که با همدیگر تنش دارند. گراش قبلا هم در شورای شهر تنش بود و چند نفرشان استعفا دادند. حتی رحمت مهیایی هم به شورا نرفت. خسرو حسن زاده استعفا کرد. محمد نام آور هم از شهرداری گراش استعفا کرد. شورا محل تنش و برخورد نیست.
    بنابر این مردم خودشان بهتر می فهمند. شما هم که تمام “گ” ها را ” ک” نوشته ای و معلوم است که از دوبی هستید. بگذارید که جوانان گراش پر و بال بگیرند. محدوده هم کار هیچ کس نیست که حلش کنند. حسنی و جعفرپور و قبل و بعدش هم درست نمی شود.
    معلوم است شما انسان با کمالاتی هستی ولی باید به جوانان جویای نام میدان داد.

  7. فقط مدیران این کانون ها و انجمن ها از این ائتلاف حمایت کرده اند و اکثر اعضا این کانون ها از این حمایت هیچ اطلاعی نداشته اند و همچنین بنده به عنوان یکی از اعضا اصلی یکی از این کانون ها هیچ اطلاعی نداشته ام!

  8. اقای محمدرضا خان، بنده هیج ادعایی ندارم و خودم رو بسیار کوجک تر از اعضای محترم این ائتلاف میدانم اما با توجه به جو حاکم بر منطقه و اطلاعاتی که از افراد حاضر در رقابت شورای شهر دارم نظرم رو از سر دلسوزی برای شهرم در مورد این ائتلاف و عدم کارامدی ان کفتم. دلیلی واسه این ائتلاف وجود نداره. درضمن نیازی نیست جنابعالی با لحنی تمسخر امیز بنده رو به میدان دعوت کنید چراکه تشخیص کارامدی یا عدم کارامدی تک تک کاندیداها و یا اظهارنظر راجع به انان در جهت انتخاب اصلح حق شهروندان است.

  9. دوست عزیز ( یک دانشجو )، از اظهار لطف شما به این حقیر کمال تشکر را دارم. باید عزض کنم بنده خارج از کشور نیستم اما به جهت اشتغال به تحصیل خارج از کراش به سر میبرم اما تمام اخبار کراش را دنبال میکنم و حتما برای انتخابات به کراش خواهم امد. موفق باشید.

  10. بدون شک تمامی اعضاء این ائتلاف شورای شهر چهارم رو تشکیل نمی دن. ما در انجمن فیلم و عکس و بویژه کیواناتی فیلم حمایت از تنها کاندیدای فرهنگی و هنری شهر آقای محمدعلی شامحمدی رو جزء وظایف خودمون می دونیم. من احساس می کنم دیگر گروه های هنری نیز با این نگاه حمایت خودشون رو اعلام کردند. وگرنه همه ما می دونیم که حبیب اله مهرابی، علی اصغر حسنی و … حتماً در شورای چهارم حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top