بستن

ستاد شیفتگان خدمت: به دنبال محله‌گرایی نیستیم

 ستاد ائتلاف هفت‌نفره‌ی «شیفتگان خدمت» با انتشار اطلاعیه‌ای، چگونگی تشکیل این ستاد را توضیح داده است تا حمایت‌های مردمی از این ستاد را یادآوری کند و همچنین شبهه‌ی تفرقه و محله‌گرایی را از خود رفع کند. این ستاد برای رفع چنین شبهاتی، دلیل آورده است که از علی‌اصغر حسنی، عبدالرضا هرمزی و محمد کریمیان نیز برای شرکت در ائتلاف دعوت شده است، ولی آنها حاضر به عضویت در ائتلاف نشده‌اند. در انتها نیز اعضای این ائتلاف در پیشگاه ذات حق تعالی و مردم شریف عهد بسته‌اند که در صورت راه‌یابی به شورای اسلامی شهر، حقوق آحاد شهروندان و توسعه متوازن و همه جانبه شهر را رعایت کنند.

متن کامل اطلاعیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

     اطلاعیه                                اطلاعیه

  سلام خداوند بر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که اسلام را از کنج عبادت‌گاه‌های شخصی نجات داد و به صحنه زندگی فردی و اجتماعی امت اسلام آورد و بر اساس اندیشه سیاسی-الهی خود نظامی را بنیان نهاد که مردم‌سالاری دینی و حضور اقشار مختلف آن در عرصه تصمیم‌گیری سیاسی –اجتماعی یکی از دست‌آوردهای آن بود. حضور مردم در سرنوشت خودشان و در صحنه‌های انتخابات بخصوص انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از  نشانه‌های تبلور اندیشه اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی ایران بوده و هست.  علیهذا ما اعضای «ائتلاف شیفتگان خدمت» در راستای تنویر افکار عمومی و توضیح چگونگی شکل‌گیری این ائتلاف نکاتی چند خدمت مردم شریف گراش اعلام می‌داریم:

 ۱-   این ائتلاف به پیشنهاد جمعی از دوستان، حمایت هیات امنای مساجد و نمازگزاران، تشکل‌های مذهب، ورزشی و فرهنگی سطح شهر که نام و مهر آنان منتشر شده است شکل گرفت و هدفی جز خدمت و پیشبرد اهداف متعالی شهر ندارد و معتقد هستیم که یک تشکل منسجم، بیشتر و بهتر می‌تواند منشاء خدمت باشد.

 ۲-   در گزینش افراد سعی شد تا از همه سلایق و تخصص‌ها از نقاط مختلف شهر درخواست مشارکت شود تا خدای ناکرده بوی تفرقه و محله‌گرایی از این ائتلاف به مشام جامعه نرسد، اما علی‌رغم تلاش و گفتگو با افرادی همچون آقایان: حسنی، هرمزی و کریمیان حاضر به عضویت در این ائتلاف نشدند.

 بدیهی است که هر تعداد از اعضای این ائتلاف به شورای اسلامی شهر راه یابند، در پیشگاه ذات حق تعالی و شما مردم شریف ملزم به رعایت حقوق آحاد شهروندان و توسعه متوازن و همه جانبه شهرمان «گراش» باشند.

 ستاد ائتلاف شیفتگان خدمت

6 نظر

  1. سلام
    چند تناقض در این اطلاعیه و عملکرد چنده روزه‌ی اخیر برای من سوال برانگیز است.
    خدمت اعضای ائتلاف شیفتگان و نویسنده اطلاعیه بیان می‌کنم.
    در بند شماره یک آمده است که ائتلاف به پیشنهاد جمعی از تشکل‌های مذهبی، فرهنگی و ورزشی که مهرشان آورده شد شکل گرفته است. اما همگان می‌دانند این حمایت‌ها از جمعه شب به بعد صورت گرفته است. یعنی نقشی در شکل‌گیری نداشته‌اند. در ضمن آن چیزی که در همین سایت نخست انتشار یافت این بود که این ائتلاف نماینده مسجد صاحب‌الزمان است که بعد به نام مساجد برق‌روز شکل یافت و آن‌چه مشهود است این‌که آقای شاه‌محمدی در تلاش برای شکل‌گیری ائتلاف بودند.
    ۲. چرا آقایان حسنی، هرمزی و کریمیان حاضر به ائتلا نشدند؟ آیا ائتلاف مشکلی داشته است؟
    ۳. چرا از آقای حبیب‌اله مهرابی دعوت نشده است؟

  2. در جواب احمد باید بگوییم دلیل اینکه این سه نفر ائتلاف نکردند شاید احساس می کردند بدون ائتلاف رای می اورند و خود را وامدار کسی نکردند و ضمن احترام به اقای مهرابی از ایشان بپرسید در بحث شهرستان شدن چه اقدام عملی انجام داده اید ۲- در تجهیز فرمانداری گراش چه کسانی نقش داشته اند شفاف بیان کنید وبا نقش و تلاش مهندس هرمزی مقایسه نمایید محبوب مردم شدن باچند سخنرانی هیجانی چندان مشکل نیست و نیاز به هزینه ندارد و آن را هم با سخنگویی شورای شهر اقای هرمزی نیز مقایسه نمایید که در فضایی کاملا منطقی مسایل را بیان می کنند البته گناهی ندارید عوام پسندی و پوپولیستی شده جز فرهنگ این کشور ای کاش شما هم در جریان جزییات بودید در ضمن این را در جهت ثبت در تاریخ می گوییم حضور دو نفر از آقایان که حضورشان در شورای شهر محتمل است و اگر اتفاق افتد این شور شش ماه دوام نخواهد آورد و ان روز به شما خواهم گفت که این پیشبینی بدون دلیل ومدرک نیست درضمن بنده ازمحله بیدله هستم تا شک نکنید احساسی حرف می زنم

  3. بنده شاهد حضور اعضای شورا شهر (بجزکریمیان)بارها در استانداری و وزارت کشور وقت وبی وقت و در بد ترین شرایط بوده ام و همچنین بارها خودم شاهد بوده ام که طلبکاران بابت هزینه فرمانداری به مهندس هرمزی مراجعه می نمودند در ضمن شنیده ام هنوزکه هنوز است اقایان جعفری مهیایی و حسن نژادو مجمدی در گیر هزینه های فرمانداری و شهرستان شدن گراش هستند راجع به دیگر عزیزان بنده اطلاعی ندارم

  4. چرا بعضی از اعضای این ائتلاف دنبال محله گرایی هستند؟ در بعضی مساجد سخرانی ضد ناساگ کردند که خبرش هم سریع پخش شد و احتمالا هم سریع تکذیب میکنند! آیا این ائتلاف نماینده کل گراشه؟!!
    از مدیر سایت خواهش میکنم بدون سانسور کردن، مطلب بنده رو منتشر کنن تا این ائتلاف جوابگو باشند.متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top