بستن

خانم ماما در تصادف جان سپرد

یکی از پرسنل بیمارستان امیدوار اوز در تصادف اتومبیل در محور گراش – لار جان سپرد.

ساعت ۱۳:۳۰ امروز سه‌شنبه ۱۸ تیرماه، برخورد شدید اتوموبیل سمند با یک دستگاه ایسوزو در ۵ کیلومتری جاده گراش – لار باعث کشته شدن فاطمه بیگلری شد. شدت تصادف به حدی بوده که قسمت عقب خودروی سمند و محور جلوی خودروی ایسوزو کاملا کنده شده بود. بررسی موضوع علت تصادف توسط کارشناسان ادامه دارد.

اما سرنشینان ایسوزو که یک مرد و یک زن اوزی بودند آسیب چندانی ندیدند. تنها تورم و کوفتگی در دست و پای زن دیده می‌شد.

باقر شکاری، از اعضای تیم امداد هلال احمر گراش، که در صحنه حاضر بوده است می‌گوید: «گفته می‌شد که بچه‌ای هم همراه مادرش در سمند بوده است؛ و ما وسایل و کفش‌های بچه‌ی کوچک را هم پیدا کردیم ولی خود بچه پیدا نمی‌شد. تا این که یکی از همکاران خانم بیگلری خبر داد که بچه را در مهد کودک گذاشته‌اند، و خانم بیگلری تنها بوده است.»

شکاری می‌گوید وقتی با گروه امداد به سر صحنه می‌رسند، مصدوم هنوز زنده بوده است؛ ولی تلاش آنها برای بازگرداندن علائم حیاتی با استفاده از عمل  CPR ناموفق می‌ماند و خانم بیگلری به دلیل شدت حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

7 نظر

  1. خدا رحمتش کنه و روحش شاد…………
    خیلی خیلی ناراحت شدم اخه تاکی بایدشاهد اینجورحواث دلخراش وناراحت کننده باشیم.
    شاید بی احتیاطی خودمون هم باعث تصادف باشه ولی بیشترش هم جاده های غیراستاندارد وبخصوص ماشین های غیر غیر استانداردنیز عامل خیلی ازتصادفات دلخراش هستش که سالانه جان هزاران نفر ازهموطنانمون رومیگیره.
    واقعا” متاسفم.

  2. فاطمه بیگلری از اقوام ماست.خیلی خانمه خوبیه من میشناسمش.

    بنده خدا به پدر و مادرش مخصوصا همسر و تک فرزند پسرش صبر بده خبر جدید خواستید در مورد خدا بیامرزی من در خدمتم..امروز ۱۹تیر ساعت ۶:۰۰ صبح مراسم خاکسپاری مرحومه بوده.

  3. با سلام خدمت شما از اینکه اخبار و گزارشات ارسالی از طرف جمعیت هلال احمر و فعالیت های آنها به اطلاع مردم رسانیده میشود خوشحالیم
    ولی این تذکر را باید بدهم که به جای اسامی امدادگران در گزارش اخبار از واژه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استفاده شود بهتر است تا جنبه رسمی تری داشته باشد
    از همکاری شما ممنونم……….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top