بستن

تصاویری از جمع صمیمی مسجد جواد الائمه

در کوچه‌ی کنار حسینیه اعظم، مسجد کوچکی قرار دارد که «مسجد حاج یحیی» نامیده می‌شد. ورثه مرحوم حاج حسین افشار در حدود ۶ سال پیش آن را بازسازی کردند؛ و حدود سه سال پیش نیز با پیگیری‌های حاج رسول افشار امکانات آن تکمیل شد. اکنون این مسجد «جواد الائمه» نام دارد و در اختیار مجمع‌ الذاکرین اهل بیت (ع) است. حجت الاسلام جواد مهیایی امام جماعت این مسجد است و همانند دیگر مساجد شهر، در ماه مبارک رمضان مراسم افطاری و اقامه نمازهای ظهر و مغرب در آن برگزار می‌شود.

مراسم صمیمانه‌ی یکی از شب‌های رمضان در این مسجد را از دریچه‌ی دوربین عبدالرضا افشار ببینید.

5 نظر

  1. من خودم لاری هستم و از این حرفهای پر خاشگرانه که بین مردم گراش و لار رد و بدل میشه خندم میگیره…مگه چندتا اداره ارتقا پیدا کردن مشکل داره ؟؟؟…مسوولینی که در تهران نشستند که دیگه فکر اینجاشو نمی کنن که لاری ها و گراشی ها با هم مشکل دارند میگن اداره کل بهشون میدیم که مجبور نشن ۵ ساعت راه بکوب برن شیراز… خوب لار نه یه جای دیگه اینکه به صرف ما ها هست …بنظرم به این دلیل این امتیاز را به لار دادن چون زمانی لامرد گراش خنج جز لار بودن همینو بس…تا وقتی اینجور طرز فکرهایی باشه نه لار نه گراش به جایی نمی رسن…فقط تنها خوبیش اینه که امثال من به حماقت گراشی ها و لاری ها می خندیم

  2. با سلام
    آیا شمااز تاریخ تبعیض لاریها نسبت به گراشیها خبر دارید مطمئنا خبر ندارید به قول خودتان زمانی لامرد خنج وگراش جزء لار بوده اند آیا لاریها از خودشان پرسیده اند که چرا این قدر اطرافیانشان با آنها مشکل دارند آیا این نتیجه ظلم نیست؟ برادر عزیزم هیچکس را احمق نخوانید./ فاعتبروا یا اولی الابصار

  3. در جواب فرا جناحی اگر کمی انصاف داشته با شید اکنون چیزی از لارستان دیروز شماباقی نمانده

  4. سلام بر همشهریان عزیز
    امیدوارم که دعا و عبادات ماه گر برکت ماه رمضان قبول حق واقع شود.
    اولا که این مسایل جه ربطی به مسجد جواد الایمه دارد .
    دوما همه بخور بخورها برا مردها است که . از عکسهای انتخابات و مراسمهای دیگر گرفته تا افطاری ماه مبارک رمضان.
    پس زنها هیچ نقشی در هیچی از مراسم گراش ندارند؟
    البته نمیدانم چرا این مطلب هر وقت عکسهای مراسم گراش را مشاهده میکنم به ذهنم میاید و ایندفعه لازم دانستم که کمی در این باره صحبت کنم .
    باز هم معذرت میخواهم قصد بی احترامی به عزیزان برگزارکننده ندارم.

    1. این عکس‌ها از مراسم و مسایل درون مسجد گرفته شده است. احتمالا کوچک بودن سالن شما را به اشتباه انداخته است.
      و در مورد عکس‌های مروبط به بخور بخورها حق با شماست؛ و البته یکی از دلایلی که عکس بخش خانم‌ها در این مواقع منتشر نمی‌شود، حساسیت خود خانم‌هاست.
      اما در مورد عکس‌های انتخابات کم‌لطفی کرده‌اید. همچنین در مراسم دیگر. سعی کرده‌ایم حضور زن‌ها را در این موارد تا حد امکان پوشش دهیم.
      گزارش‌های تصویری انتخابات ماه پیش، گویای همین مطلب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top