بستن

بنرهای اعتراض‌آمیز به ارتقا ادارات لار

 صبح امروز، یعنی زمانی که در لار مقدمات جشن وحدت و همدلی برای تشکر از جعفرپور به خاطر ارتقای دو اداره به اداره کل فراهم می‌شد، سه بنر اعتراض‌آمیز به ارتقای این ادارات در گراش نصب شد.

به گزارش رویداد شهر، جمعی از کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی، و همچنین بازاریان و اصناف شهرستان گراش با نصب بنرهایی در سطح شهر، اعتراض خود را نسبت به ارتقا دو اداره لار به اداره کل اعلام داشتند.

متن اعتراض بهره برداران بخش کشاورزی به شرح زیر است:

سو مدیریت شهرستان لار به دلیل انحصار طلبی و تنگ نظری در انباشت بودجه و امکانات در مرکز لار مسبوق به سابقه است و هرگونه امکاناتی با مرکزیت لار و با شعار پیشرفت و توسعه شهرستان های جنوبی فراهم گردیده بیشتر از آن که به نفع مردم منطقه باشد فقط به نفع خود لار بوده است.

ما فعالان بخش کشاورزی باتوجه به ضرر و زیان جبران ناپذیری که از ناحیه سیاست های مغرضانه و قیم مآبانه لار قبل از تحقق شهرستانی گراش و استقرار مدیریت جهاد کشاورزی متحمل شده ایم، اعتراض خود را نسبت به ارتقاء مدیریت جهاد کشاورزی لارستان به اداره کل جنوب فارس اعلام می داریم و از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی خواهشمندیم نسبت به خواست به حق این صنف بذل عنایت را داشته باشند.

بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان گراش

 

متن اعتراض بازاریان و اصناف گراش نیز به شرح زیر است:

ارتقاء اداره صنعت معدن وتجارت لارستان به اداره کل اقدامی غیر کارشناسانه و ناعادلانه بوده که بر اساس سیاست های محدودنگر و خودخواهانه آنان شکل گرفته است. ما ضمن اعتراض به این موضوع، خواستار ارتقاء نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان گراش می باشیم.

اصناف و بازایان شهرستان گراش

 

به گزارش خبرنگار گریشنا، بیانیه تشکل‌های مردمی در اعتراض به ادارات کل لار نیز که هفته قبل در نماز جمعه پخش شده بود، امروز به صورت بنر بزرگی در میدان شهید بهشتی نصب شده است.

 

10 نظر

  1. بنده پیشنهاد بهتری دارم اگر فکر می کنید تا حالا ضرر کردید اگر فکر می کنید از نزدیکی به لارستان سود نبرده اید شهر را که نمی شود جابجا کرد بهتره پیشنهاد بدهید و طومار جمعه کنید تا نماینده شما با لامرد یکی شود شاید بهتر باشد. موفق باشید

  2. مدیر اداره کل لار حداقل تو این ۱۰ سال لاری الاصل نبوده الان هم دو معاون اصلی اون لامردی هستند پس ما باید اینها را بیرون کنیم چون با سوء مدیریتشون باعث نارضایتی شده اند ! آیا این درست است آیا وجود یک اداره باعث تخصیص ناعدلانه به قول شما امکانات میشه یا مدیران آن … … فکر می کنید اداره کل جهاد کشاورزی برای مردم لار است …خیر برای روستاییان که شغل شریف کشاورزی دارند شاید مرکز هیچ یک از شهرستان ها بیش از ۱۰ درصد کشاورزی ندارد بلکه اینها برای روستاییان است …

  3. شهر کناری نه خودشون کار می کنن نه اجازه می دن کسی کار کنه
    به هر حال ما می خوایم با ادارات کل استان فارس کار کنیم و با شما کاری نداشته باشیم که از تنگ نظری های لاری ها خسته ایم

  4. زیر نظر شیراز باشیم تحت یوغ و استعمار نیستیم یعنی ؟چقدر مطمئنید آخه بودجه تقسیم کردن بین ۲۹ نفر سخت تره یا بین پنج نفر ؟نه تو رو خدا زیر دست شیراز بودیم چی نصیبمون شده جز این که سرمایه دارای ما شیرازو آباد کردن ؟حالا بودجه رو لار باید تقسیم کنه شرایط اقلیمی و بارشی ما به لار شبیه تره یا شیراز ؟اصلا فرهنگون زبونمون رفت و آمد به لار راحت تره یا شیراز ؟شیرازیا که همش دنبال سلطه طلبی بیشترن نمونش همون اتصال فارس به دریا است که باید با الحاق قسمتایی از بوشهر یا بندر به فارس اتفاق بیوفته یعنی دست اندازی به استانای دیگه …بابا یه اداره ارتقا پیدا کنه کلی نیرو میگیره شاید یکی هم دس ما فوق لیسانسای بیکارو گرفت برد سر کار یا خیلی از کارگرهای بیکار شده از امارات به یمن بودجه حاصل از این ارتقا تو یه کارخونه جدید تو شهرک صنعتی مشغول به کاار بشه
    اصلا بریم سراغ دانشکده علوم پزشکی و کلاهی که سرمون رفت بخاطر عدم وحدت یه دانشکده گراش یکی تو لار و یکی تو اوز داشتیم ۳تا دانشکده مجوز ارتقا بهدانشگاه داره وقتیدانشگاه میشدیم دکتر متخصص و فوق تخصص تازه بهترینا و سر آمدترینشون میشدن استادای این دانشگاه و موظف به ارایه خدمت تو بیمارستانای هر سه بخش ما از شیراز و جهرم رفتن واسه یه ویزیت ساده عمل ساده خلاص میشدیم ولی حالا واسه یه عمل آب مروارید دکتر ما رو میفرسته شیراز میگه اینجا دستگاه نداریم
    عدم وحدت ۲ تا دانشکده داد بهمون که بودجش آب باریکه ای از شیرازه
    مسلما تنگ نظری اونایی که هم زبون و هم مذهب شما هستن و تو ۱۵ کیلومتری شما بخدا خیلی کم تر از شیرازیاس

  5. اتفاقا تنگ نظری شیرازیا خیلی کمتر از لاره. چون اونا گراش رو رقیب و دشمن خود نمیدونن. این لاری الان که به گراش نیاز دارن هی وعده میدن که اداره کل تو لار باشه به نفع گراشه و از این حرفا. اما وقتی خرشون از پل گذشت دیگه به هیچ قولی پایبند نیستن و باز میشن همون لاری ظالمی که بودن و تا جایی که بتونن حق گراش رو میخورن و مانع پیشرفت‌مون میشن. آره اگه اداره کل نزدیکمون باشه خیلی خوبه. اما اگه طرفمون لار نباشه.لار هیچ وقت چشم دیدن پیشرفت گراش رو نداشته و نداره.تا حالا بارها کینه توزی و دشمنی اینا ثابت شده.کافیه تاریخ رو مرور کنید و وقایع اخیر رو به یاذ بیارید.

      1. حرف حساب اینه که ما نمیخوایم زیر بار لار باشیم و سرکوفت بخوریم و ستم ببینیم و به قول سایت زرین دشت هی ترمزمون رو بکشن که پیشرفت نکنیم. اداره کل تو لار باشه بجز بدبختی چیزی واسه شهرستانهای دیگه نداره.
        آره اداره کل تو گراش باشه خیلی عالیه. دلیلی نداره هرچی اداره کل هست بدن به لار.همینجور که دکتر مهرابی گفتن اگر واقعا میخواید عادلانه عمل کنید باید هر اداره کل رو به یه شهرستان بدن نه اینکه همه رو به اسارت لار در بیارن.اگه میخواستیم بازم مستعمره لار باشیم که این همه تلاش نمیکریم مستقل بشیم. ما شهرستان شدیم که از زیر استعمار لار آزاد بشیم.

    1. میخوای مثل دانشکده یکی به لار بدن یکی به گراش نه خیری واسه لار بشه نه خیری واسه گراش چون بودجه نداره …آخه لار چکارتون کرده دانشکده اوز و گراش و خنج نداشتیم شما بخش بودین و اینا رو داشتین خوبه روستاییای شیراز پاشن بگن اداره گشاورزی تو روستای ما باید باشه چون شیرازیا که کشاورز نیستن

      اصلا زودتر اقدام بشه نماینده لار و گراش جدا بشه خیال همه راحت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top