بستن

دزدان منزل رحیمی در خرم‌آباد دستگیر شدند

 گریشنا: دو تن از سارقینی که چندی پیش به منزل رحیمی در خیابان شهید مطهری گراش دستبرد زده بودند، دیروز در خرم‌آباد دستگیر شدند.

سرهنگ کریمی‌راد، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان گراش، با اعلام این خبر به خبرنگار گریشنا گفت: «این سارقین که به همت و تلاش چندروزه‌ی ماموران نیروی انتظامی و پس از چند روز کمین در خرم‌آباد دستگیر شدند، امروز به فرماندهی انتظامی شهرستان تحویل داده شدند.»

گریشنا در روز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه خبر داده بود که همان روز ساعت ۷:۴۰ دقیقه عصر، ۵ سارق در روز روشن با استفاده از غفلت صاحب‌خانه به منزل رحیمی واقع در بلوار کوثر، خیابان شهید مطهری، دست‌برد زدند و طلا و جواهرات و اشیای قیمتی را با خود بردند. این سارقین که به سلاح سرد مسلح بودند، با یک اتوموبیل سمند به رنگ نوک‌مدادی از محل گریختند. صاحب‌خانه که برای تعقیب آنها در جاده اوز تلاش کرده بود، موفق شده بود پلاک سمند را بخواند.

و همین شماره‌ی پلاک سرنخ اصلی در کشف محل اختفا و دستگیری سارقان بود. سرهنگ کریمی‌راد در این زمینه اظهار می‌کند: «طی تحقیقات گسترده، توانستیم با استفاده از شماره پلاک ماشین، محل اختفای سارقین را کشف کنیم؛ و با اعزام نیروهای انتظامی شهرستان گراش به این محل و طی یک عملیات مخفیانه، موفق شدیم دو تن از این گروه را دستگیر کنیم و به نیروی انتظامی گراش تحویل دهیم.» جانشین فرماندهی انتظامی گراش اضافه می‌کند: «تحقیقات برای به دام انداختن اعضای دیگر این باند نیز ادامه دارد، و به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.» او صحبت در مورد مقدار اموال برگردانده شده را نیز به پایان تحقیقات و بازجویی از متهمان دستگیر شده موکول کرد.

با دستگیری این سارقین، یکی از پرونده‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی را در سطح شهر به وجود آورده بود به مراحل نهایی‌اش نزدیک می‌شود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

7 نظر

    1. پیگیر این موضوع هستیم. اما هنوز در این زمینه اطلاعات دیگری در اختیار ما قرار داده نشده است.
      به محض دریافت اطلاعات بیشتر اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  1. باسلام متن خبر مشکل داره سرهنگ کریمی راد گفته نیروهای انتظامی گراش اونارو دستگیر کردند(که این امر بعیدنمیشه که نیروانتظامی شهر دیگه بره توی شهری دیگه عملیاتی انجام بده )و تحویل گراش دادنداگه خودتون گرفتین پس چرا به خودتون تحویل دادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس معلموم میشه گرفتن دزدهاکار شما نبوده کار نیروانتظامی خرم آباد بوده که دستشون درد نکنه شما فقط تحویلشون گرفتین

    1. متن خبر مشکلی ندارد، و نیروی انتظامی گراش هم اطلاعات درستی ارائه کرده است.
      دیدگاه‌تان را به این بهانه منتشر کردیم که بگوییم ذهنیت‌تان درباره‌ی نحوه کار نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در این زمینه کاملا اشتباه است.

      1. آقای غفوری آیا نمیتونست بنویسه که با همکاری نیرو انتظامی اونجا این عملیات صورت گرفته آخه همه جی رو به اسم خودشون تمام کردند و در جواب حرف حساب ما که منکر زحماتشون نیستیم
        وظیفشونه برای همین کارها دارن حقوق میگیرن

    2. در پاسخ به ۰۰۰۰۰۰۰باید بگوییم که قدر نشناسی دیگه بسه این بندگان خدا چقدر دارند تو شهرستان تلاش می کنند تا بحال یکبار بهشون گفتند خسته نباشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top