بستن

مرگ تازه‌داماد

گریشنا: خبر مرگ مجتبی پولادسنج امروز صبح جمعه گراش را در بهت فرو برد.
او تنها یک هفته پیش ازدواج کرده بود. قلب او که از چند سال پیش با باتری تقویت می‌شد، اجازه نداد بیش از ۲۸ سال اطرافیان‌اش از سرزندگی و شوخ‌طبعی او بهره ببرند.
او را ساعت ۴ بامداد به دلیل ایست قلبی به بیمارستان رساندند، اما تلاش پزشکان نتیجه‌ای نداد. نزدیکان خانواده می‌گویند بدن مجتبی به سردخانه منتقل شده است، تا پدرش که دیروز به دبی مسافرت کرده بود برگردد.
مجتبی پسر حاج غلامرضا، مالک طلافروشی مرکزی است و کنار دست او کار می‌کرد. گفته می‌شود حاج غلامرضا امروز با پرواز به گراش برگشته است.
مراسم تشییع امروز عصر ساعت ۴ به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

24 نظر

  1. دوباره مرگ جوون دیگه! خدایا چقدر امسال باید شاهد مرگ جوونا باشیم؟خدا رحمتش کند و برای خانواده محترمشان طلب صبر و بردباری را خواهانم. یادش بخیر. با شنیدن خبر خیلی ناراحت شدم.

  2. خیلی سخته. اصلا نمیشه باور کرد. تا دو ساعت قبلش پیشمون بود و مثل همیشه با شوخ‌طبعیش عروسی برادر خانمش رو شادتر کرده بود.
    به همه همشهریان خصوصا خانواده‌های پولادسنج و مظفری تسلیت میگم. خدا رحمتش کنه و به همه بازماندگان صبر عنایت کنه.
    سال ۸۲ هم برادر کوچکترش مجید به رحمت خدا رفت.شادی روح مجتبی و مجید صلوات

  3. بخدا باورم نمیشه

    خبردرگذشت مجتبی عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

    به خانواده، همسر و دوستان و بازماندگان تسلیت عرض میکنم.

  4. خدایااا چرا عروسی به عزا تبدیل بشههه عروسی دختر خالم
    خدا بهشون صبر بده خدا به خانمش صبر بده خودم کشیدم میدونم در چه حالیه
    به خانواده پولادسنج و مظفری فرد تسیلت میگم

  5. ما ازدوستان خانواده آقای پولادسنج در کرج هستیم دقیقا یک ماه پیش مجتبی با خانمش و برادر خانمش برای خرید عروسی به کرج آمدن خیلی خوشحال بودن با شوق زیاد خرید میکردن خدا به خانمش صبر بده به مادر مجتبی که طعم تلخ مرگ دومین فرزندش را با کمال ناباوری باور کرد.فقط برایشان صبر از خدا میخوام.

  6. اصلا باورم نمیشه خیلی بامردم شوخ طبع بود خدارحتش کنه .
    من نمیدونم چرا آدمهاییی که خوب ترن وبامردم خوش اخلاق ترن زودتر ازدنیا میرن البته چیزی بجز مصلحت خدابه نظرانسان نمیرسه به خانواده اینها تسلیت میگممم ومارادرغم خود شریک بدانید
    انشالله خداوند به خانوادش صبر ایوبی عنایت بفرماید

  7. خدا رحمتش کند تحمل این واقعه برای خانواده اش واقعا دردناک است مجتبی برای درمان چندین بار به کرج آمده بود و در بهبودی کامل به سر میبرد وقتی شنیدم واقعا شوکه شدم خدا به خانم و مادر وپدرش صبر بدهد.تو این دنیاداغ فرزند اونم با این وضعیت واقعا سخت وتحمل میخواهد.

  8. خدا مصلحت بر آن دانسته که مجتبی را این چنین دردناک از دنیا ببره .خدارحمتش کنه خدا صبر بده به خانواده وپدر ومادرش واقعا سخته انا لله وانا الیه راجعون .فاتحه

  9. هر گل که بیشتر به چمن می دهد صفا
    گلچین روزگار امانش نمیدهد
    :::
    گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است
    میچیند آن گلی که به عالم نمونه است

    واقعا متاثر شدم ، خدا رحمتش کند – سرویس دانشگاه پیام نور اوز با حضور او شادتر بود . یادش بخیر

    خداوند همه ی مارا بیامرزد.

    روحش شاد و یادش گرامی باد

  10. هیچ کس نمیتونه خانواده‌ی این عزیز رو درک کنه…
    مادرش ، پدرش ، … و از همه بدتر همسرش
    افسوس… ولی ما نمیتوانیم از حکمت خدا سر در بیاریم چرا که فقط اون حکیم هستش.
    انشاالله این عزیز با ائمه اطهار هم نشین شه و خداوند به اطرافیان این مرحوم صبر و طاقت بده.

  11. درگذشت تازه داماد جوان دوست و سرور گرامی مایه بهت و تاسف اینجانب گردید مصیبت وارده را به خانواده های پولادسنج . مظفری فرد وفامیل های وابسته تسلیت عرض می نمایم . بقای عمر شما باشد

  12. این خبر خیلی دردناک بود.جوان آنهم تازه داماد.خاطره مرحوم سعید زمانی دوباره برایمان زنده شد.خیلی سخته.خداوند او را بیامرزد و همچنین به خانواده اش صبر بدهد تنها کاری که میشه و باید کرد،فقط صبر.

    1. کار خداوند بدون حکمت و مصلحت نیست و وظیفه ما بندگان فقط تسلیم و رضا به حکم پروردگار است. خداوند به بستگان ایشان صبر عنایت فرماید که مصیبتی عظیم است.

  13. امروز هفت روز است که مجتبی با کمال ناباوری به خاک سپرده شده است طفلی خانمش این چند روز چی کشیده خدا ان شالله بهش صبر بده چون هیچکدوم از ما انسانهانمیتونیم درکش کنیم چطور این روزها رو بدون مجتبی سپری کرده و چه غمها که در دل پنهان کرده.خدا فقط میتونه کمکش کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 نظر
scroll to top