بستن

وعده کلنگ‌زنی گازرسانی به ارد، فداغ و خلیلی در دهه فجر

گریشنا: با انجام مطالعات مقدماتی کلنگ‌زنی پروژه گاز رسانی به دهستان‌های شهرستان گراش در دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه شخصی دکتر جعفرپور (+) مهندس هوشنگ محمدی مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت گاز استان فارس برای بررسی فعالیت‌های صورت گرفته و تصویب برخی مصوبات برای گاز رسانی  با دعوت دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش به شهرستان‌های حوزه انتخابیه سفر کردند.

جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان گراش، با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و مهنس کریمی فرد فرماندار گراش ، مهندس خندان مدیر گاز گراش و مهندس محمدی و هیأت همراه تشکیل شد. در این جلسه مطالبات و نیازهای شهرستان در زمینه گاز بررسی شد و نهایتا تصمیماتی در خصوص گازرسانی این شهرستان اتخاذ شد.

درباره شهر گراش این جلسه سه مصوبه داشت. قرار شد شبکه‌گذاری حفرات خالی گازکشی مناطق شهر گراش تا اول مهرماه امسال آغاز شود. ۱۰۰۰ انشعاب منازلی که در آن‌ها شبکه احداث شده است نیز باید اجرا شود. در سومین مصوبه تا اول مهرماه باید گاز به شبکه گاز شهرک صنعتی گراش تزریق شود.

درباره دیگر مناطق شهرستان نیز انجام مطالعات برای مسیر انتقال و رفع معارض برای گازرسانی به روستاهای ارد، فداغ و خلیلی  تصویب شود و به گفته سایت دکتر جعفرپور کلنگ زنی این پروژه در دهه فجر انجام می‌شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

12 نظر

  1. خبری که منبع آن نمایندگی عالی دولت یعنی فرمانداری است ازنظرشما وعده است چرا اینقدر به خدمات دولت به معنی کلان (سه قوه)نگاهتان منفی است جادارد اصلاح بفرمایید بنظر میرسد چون پیگیرآن نماینده است اینگونه منعکس نموده اید علی ایحال اهالی بخش مغفول مانده ارد ودهستان محروم فداغ ازاین خبر خوش یا بقول شما وعده ناخوش خوشحالند وامیدوار

    1. وعده اصلا معنی منفی نمی‌دهد بلکه معنی آن قول و قرار و مژده و عهده و پیمان است. در اینجا هم همین معنی مدنظر بوده است. می‌توانید در این مورد برای اطمینان به لغت‌نامه دهخدا مراجعه کنید.
      شاید وعده‌های انجام نشده این ذهنیت را برای شما ایجاد کرده باشد.
      باعث خوشحالی ماست که این وعده در دهه فجر محقق شود.

    1. ای بنده خدا!
      یا خیلی بی خبری، یا الکی خوشی…اگر کمی اطلاع داشتی که چه مشکلات وظلم هایی ازطرف آقایون پیگیری کننده امور گراش به مردم محروم ارد طی سالیان متمادی گذشته تحمیل شده است اینجوری توی هوا حرف نمی پراندی وکمی هم به حال گراش گریه می کردی که چه کسانی تا حالا چقدر بدعمل کرده اند که بزرگترین نقطه جمعیتی بعد از گراش دراین شهرستان که خیلی از آنها با گراشی ها نسبت خویشاوندی دارند شدیدا”از دست اندرکاران گراش ناراضی هستند.
      به هرحال امیدواریم مانند خیلی ازقول و وعده های عمل نشده گذشته در حد حرف باقی نماندوخدمتی به این مردم مظلوم شود.

    2. اول اینکه ارد دهستان نیست بخش است
      دوم اردی ها هیچوقت نگاه مثبتی به گراش ها نداشتد واین ناشی از کارهای آقای حسنی و … هستش
      سوم گراش پرچم ندارد که پاینده باشد
      چهارم ما اردی ها خودمان شهرمان را ساختیم و می سازیم

      1. همین‌طور که در متن خبر مشخص است. گازرسانی به روستای ارد انجام خواهد شد نه بخش ارد. به خاطر همین در متن خبر از این عنوان استفاده شده است. امیدواریم هر چه سریع‌تر ارد به حق خود برسد و شهرداری ارد تاسیس شود.

    3. بنده خدا ! …جمله ای رو که نوشتی از یک (بنده خدا) بعیده چراکه :
      اولا”-گراش پرچم نداره ودروغ گفتی.
      ثانیا”- گراش زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایرانه واگه کسی ادعای پرچم دیگری در این سرزمین داشته باشه، بنیادش رو به باد می دیم.
      ثالثا”-سابقه ارد خیلی بیشتر از گراشه .درسته که به برکت جمهوری اسلامی وبا پول شیخ نشین های خلیج فارس گراشیا ثروتمند شدن ودیروزشون رو فراموش کردن(…) حالا خداروشکر که وضعشون خوب شده.
      رابعا”-آیا واقعا” به قول «محسن» الکی توی هوا حرفی پرونده ی ونمی دونی که از طرف گراشیا چه به سر ارد اومده؟اگر می دونستی که چقدر حق وحقوق اردیا با زیاده طلبی ها واقدامات خرابکارانه گراشیا از دست رفته وضایع شده دیگه احساس افتخار نمی کردی …
      خامسا”-همون چهار مورد کافیه، به اونهایی که خیلی ادعا دارن هم برسون تا انشا ءالله یه کم بیدار بشن و کارشون رو درست کنن.

  2. درجواب بنده خدا
    آقای متوهم ظاهرا مستی ثروت بیش از اندازه از جا بدرت کرده بدون درنزد اهالی شرافتمند وفهیم منطقه برخی گراشیهای مانند تو افتخاری جز جیب چاق در مادیت افتخار دیگری ندارند و در مقابل اردیها را کل منطقه به مناعت طبع در مادیت واصولی گری همان نحله ی اهلبیتی در اعتقاد افتخارش میکنند. اردیها زیرپرجم اهلبیت اند. (…) وقتی گراش شما از آب مایه پاکی محروم بود در ارد ۱۱چشمه جاری بود وهست ونان سفرهاتان از فاریابهای متعدد ارد تامین میشد اگر نمیدانی از بزرگات بپرس

  3. افتخار دومی هم در کامنت بود که مدیر سایت سهوا حذف کرده وآن داشتن تفکر اخباری گری برخی گراشیها درمقابل تفکر اصولی درعرصه اعتقاد است همان که مولاقلی خان اخباری گراشی مبلغ ومبین آن در سالهای حکومت قاجار هم عصر با سید لاری در لار بوده وبخش عمده ای از اختلاف لاروگراش به این نحله برمیگردد نه مسایلی چون سربریدن هفتاد ودوتن ویا محدوده وامثال اینها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top