بستن

اینترنت فداغ را لامردی‌ها راه‌اندازی کردند

با تلاش یک شرکت لامردی، مردم فداغ از ۲۴ شهریورماه می‌توانند از خدمات اینترنت وایرلس استفاده کنند.

به نوشته سایت مردمی فداغ شرکت تعاونی رایانه گستر مرکزی شهرستان لامرد با همکاری رضا تقی نژاد و علی اصغر خرّم  دکل‌های مورد نیاز در فداغ نصب کرده است و از امروز متقاضایان فداغی می‌توانند مشترک اینترنت پر سرعت این شرکت شوند.

نحوه سرویس‌دهی اینترنت فداغ در خبر سایت مردمی فداغ نوشته شده است. نویسنده این سایت از عدم همکاری مسئولین شهرستان برای راه‌اندازی اینترنت در فداغ گلایه کرده است: «اهالی عزیز شهرمان بخصوص جوانان فهیم و روشنفکرمان سال هاست که در فداغ با مشکلات دیال آپ دست و پنجه نرم می کنند و تقاضای اهالی فداغ از مسئولین شهرستان در خصوص راه اندازی اینترنت پر سرعت و جایگزینی آن با دیال آپ چیزی حدود هزاران بار گزارش شده است ولی هیچ کس به فکر این مردم نیست و متاسفانه گوش هیچ مسئولی شنوای این صحبت‌ها و مشکلات نبود.

با توجه به آن که فداغ زیر نظر شهرستان گراش اداره می‌شود امّا مسئولین گراشی می‌توانستند این خواسته مردم را در عرض چند روز برآورده سازند اما متاسفانه مشاهده می‌شود که روز به روز کوتاهی و کم لطفی گراش نسبت به فداغ بیشتر و بیشتر می‌شود.»

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

9 نظر

  1. با سلام خدمت شما همکاران و بازدیدکنندگان گرامی

    در ابتدا تشکر بابت درج خبر در سایت محبوب گریشنا

    هر چند انتظارات ما از مسئولان ارجمند گراشی نسبت به لامرد بیش از حد بود ولی دلسوزی ، دلاوری و مردانگی این کار را لامردی ها بنام خود ثبت کردند و آرزوی حیاتی مردم فداغ را تحقق بخشیدند.

    بعد از این امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت منطقه و روستا و شهرهای تابعه باشیم و بتوانیم آرزوهای مردم را برآورده سازیم. ان شاءالله با بخش شدن دهستان فداغ و ارتقاء آن امتیازات بیشتری دریافت کنیم با همت و همکاری مسئولین با تجربه و کاردان.

  2. ضمن تشکر ازمدیریت محترم گریشنادرانعکاس نظرات،فکرمی کنم پیام این موضوع برای مسوولان محترم گراش آنقدر واضح است که هیچ نیازی به توضیح ندارد.به هرحال دست عزیزانی که این امکانات را برای فداغی های صبور ونجیب فراهم کردند درد نکند.
    همه می دانیم بخش ارد نیز نه تنها ازداشتن اینترنت ،بلکه ازبسیاری ازامکانات اولیه وزیر بنایی محروم است و همه ساله از اعتبارات چندین میلیاردی شهرستان گراش بی نصیب است.این ظن وگمان برای خیلی ها ایجاد شده که اصولا” دست اندرکاران امورگراش شایدسیاستشان این است که برای سرپوش گذاشتن به کم کاری ها وضعفهایشان به عمد می خواهند مردم توابع به امکاناتی نظیر اینترنت دسترسی نداشته باشند .زیرا در این صورت مشکلات کمتر منعکس می شوند .این قضیه بنده را به یاد وصیت آقا محمد خان قاجار می اندازد که به جانشینش وصیت کرد که« اگر می خواهی براین مردم حکومت کنی ،آنها را گرسنه وبی سواد نگه دار»!!!
    علی ایحال این داستان اینترنت ثابت کرد که به راحتی می توان خیلی از کارها را حتی بدون هزینه دولتی وبا کمک مردم انجام داد.پس می ماند: حسن نیت ،صداقت ،تعهد،توانمندی و مسوولیت پذیری متولیان گراش که امیدوارم از این پس شایستگی خود را به عنوان خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات برسانند.

  3. باسلام
    لاری ها قصد تفرقه انداختن بین گراش و توابع را دارند
    چرا مسولین غیر گراشی ادارات پاسخ گو نیستند(خصوصامسول مخابرات)
    لازم به ذکر هست که جهت راه اندازی اینترنت در ارد و فداغ با مسولینی که بعضا از اهالی ارد و فداغ هستند صحبت شده است که هیچ گونه همکاری نکرده اند!

  4. آقای ایلیا اگر خدا و پیغمبر سرت میشه؟حرف حق بزن،هر چند هجمه ای ازطرف تعدادی اردی راه افتاده که بوداره؟؟؟؟؟؟؟ولی چرا تشویش اذهان عمومی،چرا بودجه چند میلیاردی؟؟؟؟؟بودجه امسال دو میلیارد و هفتاد و پنج میلیون بوده،بودجه پارسال هم بیش از یک میلیارد(رقم دقیقش یادم نیست)که برای پارسال تنها و تنها ۱۸٪محقق شد به خاطر شرایط بد اقتصادی،پس چرا دروغ میگی؟در مورد اینترنت هم یه شرکت خصوصی سرمایه گذاری کرده به خاطر سودآوری،خب اگر اینترنت وایرلس از گراش به ارد و فداغ آنتن میداد حتما شرکتهای گراشی دست به کار میشدند،همین طور که این شرکت برای ارد نمیتونه کاری بکنه.در ضمن شما اردیها برای پیشرفت شهرتون حاضر نیستین یک ریال خرج کنین؟؟؟؟آقای خواجه پور حدود یک ماه از جلسه شورای اداری گذشت و خبری از خبرهاش نشد متاسفم برا اطلاع رسانی مغرضانه تون.شما که گفته بودین به خاطر اهمیت هر روز یه قسمت میزنین،هنوز دیر نشده، واژگانی مثل خبر سوخته ظاهرا منسوخ شده؟؟؟؟؟؟؟برخی در صدد ناکارآمد جلوه دادن مجموعه مدیریتی شهرستان نسبت به توابع هستن،چرا مسئولی که اکثر قریب به اتفاق غیر بومی هستن پاسخگو نیستند؟؟؟؟

    1. سلام برجناب صدق!
      امیدوارم از این پس مانند نامتان حرف از صداقت وحقیقت بزنید. ای کاش بعد ازتحقیق وتفحص ، بنده را تکفیر! می کردید. تذکربه متولیان امور در جهت اصلاح وخدمت به محرومان در جامعه اسلامی نه تنها تشویش افکار عمومی نیست ، بلکه وظیفه ای الاهی است برگردن همه افراد جامعه. چقدرخوب بود که به جای این توجیهات وتکفیرواتهام زنی ، شما هم به سهم خود باتذکری دلسوزانه به متولیان محترم امور گراش کمک می کردید تاباعنایت بیشتری نسبت به مردم محروم توابع گراش وظایف خویش را انجام دهند.بنده خدمت همه مسوولان ومردم شریف گراش ارادت دارم ولی این دلیل نمی شود که ازبیان حرف حقی که درجهت خیر وصلاح امور مسلمین است چشم پوشی کنم.
      ضمنا” اتهام آخر را که فرموده اید «برخی درصددناکارامد جلوه دادن مجموعه مدیریتی شهرستان به توابع هستن» رامحکوم می کنم. چراکه در مجموعه ی مدیران شهرستان نیروهای ارزشمندی وجود دارندوزحمات بیشتر آنان شایسته تقدیر است.
      بله، مسوولانی که در حوزه کاری آنها نیاز به پاسخگویی وجود داردباید پاسخگو باشند.

  5. صدق عزیز سلام
    چرا از بیان واقعیت برآشفته می شوید آستان تحملتان را مانند تعصبتان بالا ببرید جناب ایلیا بسیار صادق وخداترس نشان داده این را من از نقدهای قبلی اش دریافته ام وقتی ناکارآمدی مسئولینتان مانند اژدها دهن باز کرده وناتوانی اجرایی آنان برغم فرصتهای درخشان نظام عدالت گستر جمهوری اسلامی که تاکنون همه ی راهبرد هایش چه راهبردهای اصلاح طلبی وچه راهبردهای اصولگرایی بهترین های درتحقق عدالت بوده ومی باشند چرا به خود باز نمی گردید وبه آنان که باید پاسخگو باشند خرده نمی گیرید . زبان انتقادتان به رقیب همیشگیتان لار که بسیار دراز است از آن زبان دراصلاح مسئولینتان اندکی بهره گیرید نکند آنها شما را مشغول دیگران کرده باشند تا ضعفهایشان کمتر نمایان شود و برای دلخوشی شما به تبعیض اعتبارات ملیاردی شهرستان را تنهابه پروژه های متعدد تعریف شده ی درگراش اختصاص دهند غافل از بیداری واطلاع اردیها وفداغی ها مگر غیراز اینها توابع دیگری هم دارید به خودزحمت دهید از همین گریشنا ی اطلاع رسان بپرسید تاببینید صحبتهای ایلیا چقدر خیرخواهانه است ارد وفداغ ۵۰ سال است زخم تبعیض را تحمل کرده اند امروز هم بالای آن صبوری این مردم را نیاز به بیان نیست امابدانید بقول معروف بالاخره یک جا چوب تق خواهد کرد وخواهد شکست پاسخ این اغاثه را قبل از شما از مسئولین غیرپاسخگو می خواهیم نه شمای دلسوز من وشما همیشه شهروند شهرستان باقی خواهیم ماند آنان که خواهند گذاشت وگذشت آنانندو بس ……اللهم وفقنا لما تحب وترضی/

  6. با سلام
    من موندم وقتی خود گراش این همه دانشجوی فارغ التحصیل بیکار در رشته مخابرات و ICT داره چرا باید به غیر گراشی این پست ها داده بشه که نتیجه اش هم همین میشه که هر کی تقصیرو می ندازه گردن دیگری.

  7. سلام بر گراشی های عزیز
    ما لامردیها با شما عهدی اخوتی بسته ایم که تا پای جان به پای عهدمان نشسته ایم .
    چه فرقی می کند یک برادر به برادر دیگرش کمک کند . هدف اعتلا و پیشرفت برادرمان است و بس .

    زنده باد لامرد زنده باد گراش زنده باد فداغ زنده باد ارد و زنده باد ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top