بستن

افسانه گراش با تاخیر ده روزه منتشر می‌شود

شماره شهریورماه افسانه ویژه گراش با تاخیر ده روز هفته آینده منتشر می‌شود.

محمد خواجه‌پور سردبیر افسانه گراش در مورد دلایل این تاخیر گفت: «در این هفت سال فعالیت تلاش ما این بوده که نشریه را با کمترین تاخیر به دست مخاطبان برسانیم. اما در این شماره مسائل گوناگون دست به دست هم داد و باعث بدقولی ما شد. این هفته حجم خبرهای منتشر شده در گریشنا بسیار زیاد شده بود. در حالت عادی ما روزانه ۳ تا ۴ خبر تولید می‌کنیم ولی در این هفته به طور متوسط روزی ۹ خبر تولید و منتشر شده است. البته دلیل اصلی عدم انتشار افسانه مشکلات و اشتباه‌های نرم‌افزاری بود که باعث تاخیر بیشتر کار شد.»

خواجه‌پور ضمن پوزش از مخاطبان افسانه گفت: «انتشار نشریه وظیفه ماست و در برابر مخاطیان خود احساس مسئولیت می‌کنیم. بابت این تاخیر از مخاطبان به ویژه آگهی‌دهندگان که حامیان اصلی نشریه هستند پوزش می‌خواهم. امیدوارم بتوانیم این تاخیر را با کمک ایجاد محتوای قوی و خواندنی جبران کنیم. باید از تمامی کسانی که پیگیری انتشار افسانه هستند تشکر کنم.»

وی درباره تاریخ قطعی انتشار این شماره گفت: «این شماره تا روز یکشنبه ۷ مهرماه منتشر می‌شود و شماره ۲۲ نشریه را نیز تا قبل از پایان مهر منتشر خواهیم کرد. از نظر مطالب مشکلی نداریم و نویسندگان نشریه حتی بیش از صفحات نشریه مطلب تولید می‌کنند. مساله ما بیشتر جا دادن این مطالب در نشریه و صفحه‌آرایی است.»

با قبولی مسعود غفوری مدیر تحریریه نشریه افسانه در دوره دکترای ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران، فاطمه یوسفی مدیریت تحریریه افسانه و دبیری خبر سایت گریشنا را بر عهده گرفته است. مسعود غفوری به عنوان سردبیر گریشنا و همچنین عضو شورای سیاستگذاری نشریه افسانه همچنان به فعالیت مطبوعاتی در گراش ادامه خواهد داد. محمدعلی شامحمدی دیگر عضو شورای سیاست‌گذاری افسانه نیز از مهرماه برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی به دانشگاه آزاد بوشهر می‌رود. خواجه‌پور در مورد این تغییرات می‌گوید: «دوستان معمولا از روی علاقه شخصی با نشریه همکاری می‌کنند. با خاطر همین حتی در صورتی که از نظر فیزیکی نیز گراش نباشند ارتباط‌شان با مجموعه قطع نمی‌شود. با این وجود سعی داریم نیروهایی تازه‌ای را به مجموعه افسانه و گریشنا اضافه کنیم.»

3 نظر

  1. با سلام و تشکر
    در طول این سال ها و بویژه پس از صحبت نو گراش، محمد خواجه پور بار سنگین تهیه، سفارش و تولید را در کنار مسعود غفوری و محمد علی شامحمدی به عهده داشت. باید از او به خاطر پایداری در کار روزنامه نگاری، پرورش نسل جدید روزنامه نگاری و دنیای جدیدی که پیش روی همشهریان گراشی شکل داد ، تشکر کنیم. همواره سختی ها متوجه شما بوده است. دیر هم شد مثل همیشه ایرادی ندارد! محمد مچکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top