بستن

تقاطع حادثه‌خیز جاده فداغ حذف می‌شود

گریشنا: عملیات خاک‌ریزی تقاطع حادثه‌خیز فداغ آغاز شد.

مهندس مهرابی، رئیس اداره‌ی راه و شهر‌سازی شهرستان گراش، در گفتگو با خبرنگار گریشنا اظهار می‌کند: «دلیل به تعویق افتادن طرح، مسائل مالی و کمبود بودجه نیست؛ بلکه دلیل اصلی آن تصمیم‌گیری و ارزیابی برای تصویب یک طرح از میان طرح‌های پیشنهادی کمیته‌ی فنی به منظور سامان‌دهی این نقطه‌ی حادثه‌خیز بود.»

 رئیس اداره‌ی راه و شهرسازی گراش ادامه گفت: «برای بودجه‌ی خاک‌ریزی و فاز اول طرح ۸۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و  فاز دوم  طرح شامل عملیات اجرایی تعریض پل موجود و قیر‌پاشی و آسفالت خواهد بود.»

مهرابی در ادامه توضیح می‌دهد: «پیاده کرده طرح توسط گروه فنی نقشه‌برداری اداره‌ی کل انجام شده است و بستن قرارداد و تعیین پیمان‌کار بر‌عهده‌ی اداره‌ی راه و شهرسازی گراش است.»

به دلیل این که تقاطع ورودی فداغ به لحاظ طراحی موجود نقص‌هایی داشت،این نقطه جزو نقاط حادثه‌خیز محسوب می‌شد؛ به خصوص برای کسانی که با مسیر آشنا نبودند. مردم فداغ خواهان در اولویت قرار دادن و به سرانجام رساندن این طرح هستند.

مهندس مهرابی می‌گوید: «در صورت نبود مشکل، پیش‌بینی می‌شود اتمام طرح دو الی سه ماه طول بکشد. همچنین ایشان از رانندگان خواست در هنگام عبور از این نقطه تا مرحله اتمام طرح جوانب احتیاط را رعایت فرمایند.»

1 نظر

  1. با عرض سلام خدمت همه مسولین شهرستان گراش که در امر بستن هر چه تقاطع تو گراش است به هر نحوی مشارکت دارند خواستم تقدیر و تشکر کنم و بهتون بگم مواظب باشید جائی از قلم نیفته آخه عزیز من شهردار محترم رئیس محترم راهنمائی و رانندگی این چه کاری که شما می کنید ببینم اینکاری که شما می کنید آیا مردم هم راضی هستند یا نه با با دست ورداریدلطف کنید این مطلب را تو سایت بذارید تا مردم نظر بدن با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top