بستن

گردهمایی بسیجیان و حلقه صالحین در فداغ

گریشنا: مجلس گردهم‌آیی بسیجیان و اعضای حلقه شجره طیبه صالحین در حسینیه وحدت فداغ برگزار شد.

به گزارش وبسایت مردمی فداغ، در این مراسم مهمانان ویژه، حجت الاسلام سید جواد معصومی، و سرگرد مفتاح، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گراش، و همچنین روحانی محل حجت اللاسلام نریمانی، اعضای شوراهای دوره سوم و چهارم فداغ، فرمانده پایگاه‌های فداغ و روستاهای اطراف، سرگروه حلقه‌های شجره طیبه صالحین و خواهران و برادران بسیجی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، جوکار، مسئول حوزه بسیج امام خامنه‌ای فداغ، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، از مردم به خاطر حضور گسترده خود و همچنین از خانواده‌های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس که در این محفل معنوی حضور داشتند تشکر و قدر دانی کرد.

پس از او نیز حجت الاسلام معصومی در بیانات خود درباره‌ی هشت سال دفاع مقدس، به برکت‌های آن در جمع مردم بسیجی اشاره کرد. او نیز از حضور مردم تشکر کرد.

سرگرد مفتاح نیز با عرض خوش‌آمدگویی به مردم شریف و بسیجیان و دلاورمردان فداغ و روستاهای همجوار، از اهمیت‌ها و فواید دفاع مقدس صحبت نمود.

در فاصله‌ی بین صحبت‌های حاج آقا معصومی و سرگرد مفتاح، اعضای بسیج خواهران سرودی به مناسبت هفته دفاع مقدس و با نام یاوران ولایت اجرا کردند. بعد از آن نیز کلیپی از شهدا به نمایش در آمد. یکی از خواهران بسیجی پیک‌نامه‌ای درباره شهدا قرائت کرد که روایت حزن‌آلود آن، تاثیرگذار بود.
این مراسم به با قرائت و پخش دعای حضرت آقا امام زمان (عج) و پذیرایی مختصر به پایان رسید.

4 نظر

  1. نماز جمعه امروز ششم مهرماه توسط حجت الاسلام والمسلمین نوربخش امام جمعه ی لار اقامه گردید وی در فراز پایانی خطبه ی دوم با انتقادشدید از عدم حضور مسوولین وطلاب حوزه در نماز جمعه درقسمتی از سخنان خود فرمودند : شنیده ام رییس حوزه علمیه ی لار اساتید وطلاب را تهدید کرده که در نمازجمه شرکت نکنند ایشان اگر معتقد به رهبری و ولایت فقیه هستند پس نباید چنین موضع گیری داشته باشند واگر معتقد به دستورات رهبری نیست پس باید به شورای ریاست حوزه های علمیه تسلیت گفت که چنین شخصی را به ریاست حوزه برگزیده اند…
    لینک:http://qeyamelarestan.blogfa.com/post/4066

  2. خوب درست گفته طلاب سربازان امام زمان هستند و امروز مقام معظم رهبری نایب عام امام عصر است و ائمه جمعه هم نماینده وی در مناطق. چرا اینها با نمایندگان رهبری مخالفند؟
    مخصوصا که این رییس حوزه علمیه لار از هواداران خاتمی و بعدا از هواداران میرحسین موسوی هم بود.

  3. بله درست است من یکی از طلبه های حوزه لار هستم. حاج اقا موسوی بشدت با هرگونه ارتباط با امام جمعه محترم و شرکت در نماز جمعه حاج اقا نوربخش مخالف هستند حتی یکی از دوستانم که از طرف اقای نوربخش عهده دار امری شده را بشدت توبیخ کرده اند.

  4. چرا سایت لادستان در حمایت از حاج اقا نوربخش سکوت کرده . مگر نمی بینند که چگونه سایت فتنه گران در لار ، بی رحمانه بر امام جمعه تنها و مظلوممان می تازند. نکند لادستانی ها هم مثل جلبک سبز صحبت نو ، از مدیر حوزه ارتزاق میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top