بستن

ستاد نماز جمعه ارد در میان ستادهای برتر کشور

گریشنا:‌ در نشست سراسری ائمه جمعه کشور، از ستاد نماز جمعه ارد به عنوان یکی از ستادهای برتر تقدیر شد. 

ستاد نماز جمعه ارد از بین ۷۵۰ مرکز برگزاری نماز جمعه در کشور در بخش برترین گزارش‌ها از حیث شکل و محتوا به عنوان یکی از ده مرکز برتر کشور شناخته شد.

بیست و دومین نشست سراسری ائمه جمعه سراسر کشور در تاریخ ۱۸ تا ۲۰ شهریور در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد. بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه ارد  همه ساله در انتهای این نشست، ارزشیابی هایی در موضوعات مختلف از عملکرد مجموعه نماز جمعه سراسر کشور به عمل می‌آید که در این دوره ستاد نماز جمعه ارد در بخش برترین گزارش‌ها از حیث شکل و محتوا جز ده مرکز برتر کشور معرفی شد.

4 نظر

  1. خوش بحال مردم ارد که کسی مثل مدیر حوزه علمیه لار ندارند تا در امور نماز جمعه کارشکنی کند و مانع حضور طلاب و روحانیون در نماز جمعه بشود.

  2. این موفقیت را اردیها بویژه نمازگزاران جمعه مدیون زحمات بی شائبه ی رییس کاردان ستاد نماز جمعه جناب مهندس میثم اکبری وپاسخی به مخالفان وتردیدکنندگان تلاشهای نماز جمعه ی ارد میباشد

  3. قابل توجه فردی بنام سخایی که خود را استاد حوزه علمیه لار معرفی کرده و در سایت صحبت نو که از ابتدا با امام جمعه و ولایی های لار ضدیت دارد مطالبی بر خلاف امام جمعه نوشتهو سفسطه بازی کرده :
    اولا شما بومی این منطقه نیستی و خود را کاسه از اش داغتر ندان.
    دومندش: سخنان مقام معظم رهبری را بخوان که فرموده اند:
    ۱- نماز جمعه یادگار همیشه جاوید امام خمینی(ره) است.
    ۲- ما نماز جمعه را از انقلاب و امام داریم

    ۳- نماز جمعه کانون بسیج مردم است.
    ۴- نماز جمعه یکی از بزرگترین معجزه این انقلاب است.
    ۵- نماز جمعه یادگار ارزشمند امام و حاصل خون پاک شهیدان اسلام است.
    ۶- نماز جمعه است که دلها را محکم و ایمانها را قوی می کند.
    ۷- نماز های جمعه، قوام معنوی و حصار ایمانی جامعه را حفظ خواهد کرد.
    ۸- نماز‌های جمعه،نقش بسیار بزرگی در موفقیتهای این ملت ایفا کرده اند.
    ۹- نمازجمعه،مظهر وحدت دلها و نیتها است.
    ۱۰- نمازجمعه،دریچه‌ای دلگشا به سوی معنویت و آگاهی است.
    ۱۱- به آحاد مردم عرض می کنم که نماز جمعه را مأمن و ملجأ دل و جان خودتان بدانید.
    حتما این فرد (سخایی) خود را از مقام معظم ولایت و رهبری بالاتر می بیند که نشسته و راجع به تخییری بودن و عدم شرکت بعضی از مسیولین نوشته . اخه یکی نیس به این بابا بگه که حضور همه مسیولین در نماز جمعه با توجه به مسایل امنیتی و همچنین مسایل مهم و جلسات و سفرهای کاری همیشه میسر نیست و البته اینگونه هم نیست که اصلا حاضر نشوند بلکه در ایامی مثل روز قدس یا دهه فجر و… حتما حاضرند که شماها اجازه حضور در این ۱۵ ماه اخیر و بعد از ارتحال ایت الله العظمی ایت اللهی ، نداشته اید.
    سومندش: اینکه گفته اید حضرت ایت اللهی به سید علی اکبر موسوی فرمودند مور چشمی . این هم بخاطر غیربومی بودنت و یا ساده انگاری توست. اهل سنت عزیز منطقه هم که به خدمت اقا می رفته اند مرحوم اقا در جلد قران که به انها هدیه میداد مینوشت نورچشمی . پس لفظ مخصوص برای سید علی اکبر نبوده است.
    چهارمندش: سخن ایت الله مقتدایی را مستند قرار داده اید . امام راحل قدس سره فرموده اند که ملاک حال فعلی افراد است. بله اقای سید علی اکبر موسوی در ان زمان شاید منشا کارهایی بوده شاید شاید ؛ ولی اکنون و در این ۱۵ر ماه از حضور امام جمعه محترمی که منصوب از طرف مقام معظم رهبری هستند چرا با ایشان همکاری ندارد؟ طلبه های هر منطقه سربازان فرهنگی آن منطقه اند و مسئول امور فرهنگی هر منطقه امام جمعه آن شهر است . چرا طلبه حق امدن به منزل امام جمعه و شرکت در نماز جمعه را ندارند.
    حتما میخواهید بگویید انروز اقای سجاد مظفری بوده و همان اعتراض وی دلیل بر عدم صحت فرمایشات امام جمعه هست (کما اینکه کتبا و شفاها هم اعلام میکنید) . مسلمان! این حنا لااقل برای ما رنگی ندارد. سید علی اکبر موسوی انقدر هم مثل تو ساده نیست که به طلاب بسیجی و ولایی و مخلص و صافی مثل سجاد مظفری بگوید به نماز جمعه نروید و اتفاقا برای سیاست کاری و دغل کاری هم که شده اینها را که به اندازه انگشتان دست نیستند برای روز مبادا تشویق به حضور میکرده و میکند.
    پنجمندش: گفته اید امیدوارم نماز جمعه به جایگاه عالی خود بازگردد.
    پسر جان ! منظورت از این حرف چیست؟ شما در کدام مقام هستید که با این حرف میخواهید بگویید اکنون نماز جمعه جایگاه عالی ندارد. پسرک جان اگر هم نماز جمعه در صدد تخریب است از طرف شما و دوستانتان است که ۱۵ ماه است وقت امام جمعه محترم و مظلوم را صرف این امور نموده و نمیخواهید بگذارید که ایشان به امور مردم برسد.
    اتقوالله

  4. امروز مراسم افتتاحیه حوزه علمیه لار بود که در آن فقط به امام جمعه منصوب از طرف مقام معظم رهبری فحش داده شد.
    قابل توجه مدیریت حوزه علمیه لار و اساتید و اکثر طلاب که اجازه حضور در نماز جمعه را از مدیر خود ندارند:
    دو استفتاء از مقام معظم رهبری
    س ۶۰۸: نظر جنابعالى در مورد شرکت نکردن در نماز جمعه بر اثر بى‌مبالاتى، چیست؟

    ج: ترک حضور و شرکت نکردن در نماز عبادى سیاسى جمعه به خاطر اهمیت ندادن به آن، شرعاً مذموم است.

    س ۶۰۹: بعضى از مردم به دلیل عذرهاى واهى و گاهى بر اثر اختلاف دیدگاهها، در نماز جمعه شرکت نمى‏کنند، نظر جنابعالى در این‌باره چیست؟

    ج: نماز جمعه هرچند واجب تخییرى است، ولى خوددارى از شرکت در آن به‌صورت دائمى وجه شرعى ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top