بستن

افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش با حضور مدیر کل

گریشنا: با حضور مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، فردا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش مراسم معارفه محسن نعمت‌اللهی در سمت رییس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود. برای برگزاری این مراسم همتی بوشهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، به گراش سفر می‌کند.

بعد از مراسم معارفه مهمانان برای برگزاری مراسم افتتاح به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش می‌روند. این اداره در ساختمان پشت شهرداری گراش راه‌اندازی می‌شود. برای برنامه افتتاحیه هنرمندان گراشی برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده‌اند.

محسن نعمت‌اللهی متولد ۱۳۵۵ در ارسنجان مدیریت این اداره را بر عهده خواهد گرفت. نعمت‌اللهی دارای مدرک هنرهای نمایشی از دانشگاه آزاد بوشهر است. (خبر در گریشنا)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. از قدیم گفتن خیری که به خانه رود به مسجد حرام است….
    حالا چرا این آقای نعمت اللهی؟! وقتی باهمین مدرک نیروهای بومی و با سابقه ای همچون آقای محمدعلی شامحمدی هستش دلیل اینکه یک نفر از بیرون بیاید و مدیریت کند…!
    جای بسی تعجب و تاسف داشت…

        1. آقای شامحمدی مدیر عامل موسسه هفت برکه گراش و مسئول بخش‌های زیرمجموعه این موسسه هستند.
          ایشان استخدام اداره فرهنگ و ارشاد یا ارگان دیگری نیستند.

  2. بهتره یک غیر گراشی باشه حالا که قراره تندروهای گراش کسی را تخریب بکنند بگذار یک غیر گراشی باشه رگهای تندروها در شورا پیداست اداره ارشاد خطرناک ترین جا برای مسولیت است و حتی قبلا به چند نفر از فرهنگیان گراش پیشنهاد این پست را داده بودند که قبول نکردند این اقا جدید هم فعلا از لایه های تندرو ومخفی گراش فعلا مطلع نیست بعدا متوجه خواهد شد بگذارید فعلا ایشان سیبل افراطیون کم تعداد و لی پر سرو صدا شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top