بستن

باقری: به ازای هر سال عمرم، یک ماه در گراش بودم

 گریشنا: دو هفته پیش، حجت الاسلام حبیب باقری رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی گراش پس از دو سال و نیم حضور در این سمت، به دلیل مشکلات خانوادگی جای خود را به حجت ‌الاسلام و المسلمین صفایی داد. (خبر در گریشنا)

خبرنگار گریشنا در روز تودیع باقری از او درخواست یک مصاحبه تلفنی کرد؛ اما مشغله‌ی زیاد او اجازه‌ی انجام این مصاحبه را نداد. اکنون پاسخ‌های مکتوب او را به بخشی از سوال‌های گریشنا می‌خوانید.

 

چه مدت در گراش رئیس اداره سازمان تبلیغات بودید؟

من اول بهمن ۱۳۸۸ به گراش آمدم و مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی گراش را بر‌عهده گرفتم و ۱۱ بهمن ۸۸ که شهرستان شدن گراش اعلام شد، شروع و اتفاق شیرینی برایم بود.

چند سال دارید؟

من ۴۴ سال عمر دارم و ۴۴ ماه در خدمت مردم گراش بودم؛ یعنی به طور متوسط هر سال یک ماه خدمت مردم ولایتمدار شهرستان گراش بودم.

علت این‌که از شهرستان گراش رفتید چه بود؟

به خاطر مشکلات خانوادگی و دشواری رفت ‌و آمد؛ چون هر هفته باید به لامرد بر‌می‌گشتم و شنبه‌ها قبل از اذان صبح از لامرد حرکت می‌کردم تا به موقع به محل کار برسم. این موضوع هم خطرات جانی داشت و هم هزینه و خرج زیادی برایم داشت و هم مشکل تنهایی و تهیه‌ی غذا و … برایم سخت بود.

هزینه‌ و خرج رفت ‌و آمد و تهیه غذا را سازمان تبلیغات مهیا می‌کرد؟

همه خرج‌ها و هزینه‌ها به عهده خودم بود. وقتی به گراش آمدم با وسیله نقلیه و ماشین خودم آمدم و الان که می‌روم با پای پیاده و بدون وسیله نقلیه و بدهکاری می‌روم.

چرا خانواده‌تان را به گراش نیاوردید؟

چون همسرم بیماری خاص دارد و ماندن در گراش برای او مشکل بود.

آیا از مردم گراش راضی هستید؟

الحمدالله در این مدت فقط خوبی و محبت و صمیمیت از مردم شریف و بزرگوار گراش دیدم و انشالله مردم هم از من راضی باشند و اگر در عمل‌کرد من ضعف و خطا و یا در رفتارم برخورد نامناسب دیده‌اند مرا عفو کنند و ببخشند و از تمام کسانی که در این مدت با من همکاری داشته‌اند؛ مبلغین و روحانیون، مسئولین ادارات و نهاد‌ها، هیئت‌های مذهبی، موسسات قرآنی و همه کسانی که در این مدت با من همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top