بستن

چه خبر از مدارس؟

با آمدن مهر و شروع فعالیت‌ و جنب‌وجوش در مدارس،خبرنگاران هفتسانه و همکاران نوجوان ما خبر‌های مدارس را به صورت هفتگی برای گریشنا ارسال می‌کنند.

در دو هفته‌ی اول سال تحصیلی در مدارس چه خبر بوده است؟

آتش‌نشان‌ها در مدرسه‌ی نرجس خاتون(س)

فرزانه فتاحی: روز یک‌شنبه هفتم مهر ماه، به مناسبت روز آتش‌نشانی دو نفر از آتش‌نشانان  واحد آتش‌نشانی گراش در مراسم صبح‌گاه مدرسه نرجس خاتون(س) حضور پیدا کردند.

 این آتش‌نشان‌ها پیرامون فعالیت این مرکز توضیحاتی ارائه دادند و دانش‌آموزان را با نحوه استفاده از کپسول ایمنی در مواقع اضطراری آشنا کردند. دانش‌آموزان مدرسه نرجس خاتون(س) از این برنامه استقبال پرشوری کردند.

دانش‌آموزان با یک فرم لباس

مهدی مشتاقی: ردیف سر‌های کچل با لباس‌های یک‌فرم، این تصویر لابد شما را یاد سرباز‌ها می‌اندازد اما عده‌ی دیگری را می‌کشاند به دوران دور و شیرین مدرسه‌شان، وقتی که مو‌های بلند جریمه داشت.

امسال دانش آموزان پسر شهید بهشتی لار برای اولین بار لباس فرم می‌پوشند و علاوه بر آن، مدیر، معاون و معلمان این مدرسه نیز با پوشیدن لباس فرم در مدرسه حاضر می‌شوند.

پارسال از دوازده خروجی مدرسه‌ی شهید بهشتی پنج  نفر گراشی بودند و امسال تعداد دانش آموزان گراشی که در این مدرسه تحصیل می‌کنند پانزده نفر هستند که از این بین، پنج نفر کلاس اول، یک نفر کلاس دوم، چهار نفر کلاس سوم و پنج نفر پیش دانشگاهی درس می‌خوانند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید در مدرسه‌ی شهید بهشتی شاگرد اول‌ها بیشترین محبوبیت را دارند این را می‌توان به وضوح در انتخابات شورای مدرسه مشاهده کرد.

افتتاح دبیر‌خانه‌ی هلال‌احمر در دانشکده‌ی علوم قرآنی

سمیه رادمرد:دانشکده‌ی علوم قرآنی گراش، با همکاری سازمان جمعیت هلال‌احمر چهارشنبه دهم مهر ماه دبیر‌خانه‌ی هلال‌احمر را در این دانشکده افتتاح کرد.

روز پنج‌شنبه، چهارم مهر ماه، انتخاباتی با حضور دکتر زاهدی ریاست دانشکده‌ی علوم قرآنی بین دانشجویان صورت گرفت و پنج نفر از آن‌ها به عنوان مسئولین شورای اجرایی هلال‌احمر انتخاب شدند، مسئولین این دبیر‌خانه دانشجویان دانشگاه می‌باشندکه قرار است این ترم در کلاس‌های هلال‌احمر شرکت کنند و دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه را بگذرانند.

این دبیر‌خانه به صورت رابطی بین هلال‌احمر و دانشگاه در بخش‌های مختلف قرآنی، امداد و کمک‌رسانی فعالیت خواهد کرد. مدیریت دانشکده یکی از اتاق‌های دانشگاه را برای فعالیت آن‌ها اختصاص داده است.

یاد شهدا در سال تحصیلی جدید

مدرسه‌ی فرزانگان روز دوشنبه اول مهر ماه، سال تحصیلی جدید را با یادی از شهیدان و برگزاری مراسمی در خصوص دفاع مقدس آغاز کرد.به گفته‌ی معاون مدرسه‌ی فرزانگان؛«همه‌ی دویست‌و شانزده دانش‌آموز این مدرسه در این مراسم حضور داشتند و برنامه‌هایی را در زمینه‌ی مهر و دفاع مقدس اجرا کردند،حبیب نصرتی جانباز دفاع مقدس به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت و به بیان خاطرات خود از عملیات فاو پرداخت.»

در انتهای مراسم نیز دانش‌آموزان با اتکای به قرآن و صرف شیرینی به کلاس‌های خود وارد شدند.

1 نظر

  1. متاسفانه با گذشت دو هفته ای از مهر مدرسه نمونه ی شاهد که نه کتاب ونه برنامه هفتگی که جای خود برنامه ی روزانه هم ندارن وبچه ها بیکار میرن وبرمیگردن وقتی مدرسه ی خاص این است وای به حال کاردانش امام حسین که ته جدول ازنظر آموزشی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top