بستن

دعا، ورزش و آموزش در سومین روز هفته ناجا

گریشنا: فرماندهی انتظامی شهرستان گراش به مناسبت هفته ناجا برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند. در برنامه‌های سومین روز هفته نیروی انتظامی زیارت عاشورا، مسابقه دو و جلسه با رانندگان سرویس مدارس دیده می‌شود.

به گزارش فرماندهی انتظامی شهرستان گراش صبح دوشنبه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۲ زیارت عاشورا با حضور فرماندار گراش، فرماندهی انتظامی شهرستان، روسا و مدیران ادارات و پرسنل نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی شهرستان گراش گراش برگزار شد. در این مراسم فرمانداری با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فرماندهی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی تشکر کرد.

دیگر برنامه روز دوشنبه برگزاری مسابقه دو ویژه مدارس راهنمایی بود. با همکاری پلیس راهور و مدارس راهنمایی این مسابقه دو از حوزه علمیه چهارده معصوم تا دانشگاه علوم پزشکی گراش برگزار شد. دانش‌آموزان با آمادگی و نشاط خاصی در این برنامه مشارکت داشتند و در پایان از طرف فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس راهور به ۵ نفر افراد برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

در ادامه برنامه‌های روز اعتماد – مشارکت – پاسخگویی رانندگان مینی‌بوس‌ها و سرویس‌های مدارس مهمان رییس راهور شهرستان بودند. هدف از این جلسه نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و آشنا نمودن رانندگان نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی بود.

به گزارش صدای حق برنامه‌های هفته نیروی انتظامی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. سه‌شنبه ۱۶ مهرماه با شعار دانش بنیانی – پژوهش محوری – حرفه ای گرایی کارکنان نیروی انتظامی در مدارس، مساجد، محلات حضور خواهند داشت و بروشورهای انتظامی توزیع می‌شود.

 روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه با نام نظم – اقتدار – کارآمدی – خدمت گزاری نامگذاری شده است. در این روز فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان گراش با خبرنگاران دیدار خواهند کرد.

در روز پنجشنبه روز ولایتمداری – تکلیف مداری – ایثار و شهادت پرسنل نیروی انتظامی برای بیعت با  آرمان های حضرت امام خمینی (ره) به غبار رویی و عطر افشانی مزار شهدا خواهند رفت. دیدار با خانواده شهدا-جانبازان و ایثارگران، اهدای خون توسط کارکنان ناجا، تدارک ویزیت رایگان برای شهروندان، کوه پیمایی کارکنان و اجرای مسابقات ورزشی و برگزاری دعای پرفیض کمیل در مسجد صاحب الزمان (عج) از دیگر برنامه‌های این روز است.

 در روز جمعه جامعه ایمانی – حفظ ارزش ها – امنیت اجتماعی سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی شهرستان در مراسم نماز جمعه با مردم سخن خواهد گفت. برگزاری مانور شهری موتورسواران قانونمند نیز برای این روز پیش‌بینی شده است.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top