بستن

تصادفی دیگر در جاده شیراز/مرگ مهندس اصغر وقارفرد

امروز سی‌ام مهر ماه مهندس اصغر وقارفرد پسر دوم حاج فرج‌الله وقارفرد در مسیر شیراز بر اثر تصادف درگذشت.

او  ۶۶ ساله و ساکن شیراز است و دیروز از گراش به سمت شیراز حرکت کرد، در طی راه منزل یکی از اقوام خود در بخش خفر ماند، امروز صبح ساعت ۷ در راه رفتن به ادامه مسیر خود به شیراز در نزدیک‌های روستای آبشار خفر  بر اثر تصادف با پژو ۲۰۶ که بر اثر تصادف با پراید از جاده منحرف شده بود جان خود را از دست داد.

طبق شنیده‌ها اصغر وقارفردکه در اثر این تصادف دچار خونریزی داخلی شده بود به بیمارستان کوار منتقل می‌شود اما این بیمارستان از پذیرش او سرباززدند و او در مسیر رسیدن به بیمارستان رجایی شیراز در اثر خونریزی داخلی جان خود را از دست می‌دهد.

در صورت تکمیل پرونده پزشکی او فردا در زادگاه خود، گراش به خاک سپرده می‌شود.

اصغر وقارفرد پسر برادر حاج امان‌الله وقارفرد است که قرار بود امشب سی‌ام مهر ماه در آیین چراغ از او تقدیر شود، این برنامه به دلیل این حادثه لغو شد.

 

2 نظر

  1. انا لله و انا الیه راجعون
    ذایی محترم حاج امان الله وقارفرد
    دوست داشتم در چنین ایامی ( عید ولایت و امامت ) که ملک و ملکوت در سماوات و ارضین مسرورند . پیام خورسندی از برگزاری چشن ولایت و امامت . تقارن با جشن چراغ مهر خدمت شریف که افتخار شهر و دیار ما هستید شادباش عرض نماییم . اما رضای خدای متعال را بر صلاح خویش ترجیح دادیم و در سوگ حاج اصغر نشستیم
    مصیبت وارده را به حضرتعالی و خانواده محترمه و همچنین وابستگان تسلیت عرض نموده . از خدای متعال برای انمرحوم رحمت و مغفرت و برای شما بازماندگان طول عمر با عزت درخواست مینماییم
    —————
    علی اصغر خاکبیز
    از طرف بستگان و خویشاوندان فداغ و ارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top