بستن

راهپیمایی در یک روز بارانی(گزارش تصویری یک)

راهپیمایی روز دانش‌آموز امروز سیزدهم آبان ماه در یک روز بارانی در ساعت ده از محل اداره‌ی اوقاف شروع و در مدرسه‌ی چهارده معصوم(ع) پایان یافت.

حجت‌الاسلام سید عباس معصومی بعد از این مراسم سخنرانی خود را با اشاره به شروع ماه محرم و اهمیت عزاداری در این ماه آغاز کرد و از حضور مردم در راستای مبارزه با استکبار تقدیر کرد.

در ادامه این برنامه گروه سرود مدرسه‌ی شاهد سرود خود را اجرا کردند و خواندن قطعنامه توسط یکی از دانش‌آموزان پایان‌بخش مراسم بود.

عکس‌های محمد جهاندیده از حضور مردم در این روز را ببنید.

 

9 نظر

  1. والدین دانش‌آموزان باید از این مدیران بی مسئولیت شکایت کنند که بچه‌های مردم را در هوای بارانی به راهپیمایی برده‌اند. آن بچه‌هایی که سرما می‌خورند چه کسی پاسخگو است؟ یک مدیر باید قدرت نه گفتن داشته باشد.

  2. جالبه،هر سال رحمت مهیایی قطع نامه رو میخوند،ولی امسال یه دانش آموز خونده!
    بالاخره یه کاری رو در روز دانش آموز،به خود دانش آموز سپردن!
    البته بجز سرما خوردن تو این هوا!!!

  3. با سلام . در جواب اغا و یا خانم کراشیان باید کفت عجب ایده قشنکى بخاطر باران بجه ها را نیز به مدرسه نفرستىم,روز بارانى کارمندان به اداره اشان نروند,کاسبها به محل کارشان نروند,هیجکس از خانه اش بیرون نیاید که شاید سرما بخورند,,,کلا زندکی تعطیل روزهاى بارانى,,,کر جه من فکر میکنم بشت این ایده یک تفکر ضد انقلابى در مخالفت به بر کزارى تظاهرات ۱۳ ابان نهفته است که امیدوارم بنده اشتباه کرده باشم ….والسلام

  4. باسلام
    آقایی که از دبی نظر دادین، منظور اعضا این نیست که نباید روز بارونی نرفت مدرسه و سر کار و…
    منظورشون اینه که لااقل در زیر بارون به این شدیدی می تونستن یکم صبر کنند یا اینکه توی بارون بچه ها رو مجبور نمی کردن که برن زیر بارون بعد که اومدن سرما بخورن،ما پایبند انقلابیم و تا آخر هم ایستاده ایم ولی این بچه ها که نباید زیر بارون نگهشون دارن که سرما بخورن ،بچه های ما از راهپیمایی که اومدن شبش هم گلو درد گرفته و هم گوش درد خب اینا رو کی بیاد جواب بده؟؟؟
    توی بارون میتونستن بچه ها رو ببرن زیر سایبون تا لااقل اینجوری خیس نشن…
    با تشکر

  5. هدیه ی امسال روز دانش آموز = سرما خوردگی
    نصف بچه ها وسط راه,رفتن منزل!
    میتوانستند که اجبار نکنند و دلبخواه هرکس خواست میرفت
    اینطوری هیچ نوع بد و بیراهی هم از سوی دانش اموزان بخاطر سرما و مریضی به یک عده داده نمی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top