بستن

لیگ برتر نوجوانان فارس: روز شکست گراشی‌ها

گریشنا: نمایندگان نوجوان فوتبال گراش در مسابقات این هفته لیگ برتر فارس توفیقی نداشتند ولی داوران گراشی در مسابقات استانی قضاوت‌های قابل قبولی داشتند.

شکست نوجوانان هلال‌احمر در گراش

به گزارش مجید افشار در ادامه لیگ برتر نوجوانان استان فارس هلال احمر گراش در ورزشگاه شهدا میزبان تیم شهرداری جهرم بود  در غیاب دروازبان و کاپیتان خود احمدرضا محمودی روز خوبی رو سپری نکرد و ۵ بر ۲ مغلوب شهرداری جهرم شد.

جواد رشیدی بازیکن شماره ۱۹ شهرداری با زدن ۴ گل ستاره این بازی بود.  مجتبی صنیعی بازیکن شماره ۲ گل دیگر این تیم را به ثمر رساند.

تیم هلال‌احمر  در دقیقه ۲۸ صاحب پنالتی شد که رضا سوزنده آن را از دست داد. در نیمه دوم هلال احمر صاحب ضربه پنالتی دیگری شد که دروازه‌بان شهرداری ضربه محسن محمدی را مهار کرد ولی داور رای به تکرار ضربه پنالتی داد. این بار سید امیرحسین جهانبانی کاپیتان امروز تیم هلال‌احمر توپ را به تور شهرداری کوبید.در لحظات باقی مانده حملات هلال‌احمر شدت گرفت و محسن محمدی با شماره ۵ یکی دیگر از گل‌های خرده هلال‌احمر را جبران کرد. در نهایت هلال‌احمر با شکست سنگین ۵-۲ زمین را ترک داد. تا اینجای کار هلال‌احمر از چهار بازی تنها سه امتیار از یک برد خانگی برابر تیم همشهر خود اتحاد به دست آورده است.

داور این دیدار حمیدی با کمک شرفی و رضایی از فسا بود. مجید افشار داور چهارم و حاجی برازنده اوز سرپرست بازی بودند.

اتحاد هم شکست خورد

اتحاد دیگر نماینده گراش نیز این هفته مغلوب نماینده فیروزآباد شد.

تیم شهید رضایی فیروزآباد در دقیقه ۳۰ گل اول بازی را زد. ده دقیقه بعد علی حسین زاده گل خرده را برای اتحاد جبران کرد. نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در اواخر نیمه دوم داور یک  پنالتی برای تیم فیروزآباد گرفت که اتحادی‌های معتقدند بودند این پنالتی مشکوک است. اتحاد از روی نقطه پنالتی گل دوم را دریافت کرد و ۲-۱ بازنده زمین را ترک کرد.

داوران گراش در شیراز

از سری مسابقات نوجوانان برتر استان داوران گراشی عبدالحمید عبدالی به همراه کمکها محمد غفاری و محمدکاظم عابد دیدار وصال شیراز و شهدای خرامه را در زمین زرهی شیراز قضاوت کردند.

وصال با نتیجه ۵ بر یک خرامه را شکست داد. داور این دیدار سه بار از اخطار استفاده کرد.

در لیگ دسته اول بزرگسالان استان دیدار دو تیم فرود کوار و سراج گویم شیراز به قضاوت عبدالرضا حسین‌پور داور گراشی برگزار شد. زمانی و موسوی از لامرد کمک‌های این بازی و مهدی حقانی از جهرم داور چهارم بود. مهروری از گراش هم به عنوان نماینده استان در این مسابقه حضور داشت.

این دیدار در نهایت با حساب یک بر یک به پایان رسید. حسین پور در این دیدار پربرخورد ۲ بازیکن گویم را از زمین اخراج کرد و ۴ بار از کارت زرد استفاده کرد. ولی قضاوت منصفانه باعث گردید در پایان مسابقه مربیان دوتیم از عملکرد داوران ابراز رضایت کنند.

 

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top