بستن

پیش‌بینی هواشناسی: یک هفته‌ی پر باران

گریشنا: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این هفته هوای گراش تا آخر هفته بارانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گریشنا بعد از باران عصر عاشورا، امروز یکشنبه ۲۶ آبان نیز عصر گراش بارانی بود. بارانی که آرام آرام شهر را تمیز کرد اما در روزهای آینده باید منتظر آسمانی پرخروش‌تر باشیم.

سایت اداره هواشناسی استان فارس پپش‌بینی کرده است این وضعیت تا پایان هفته ادامه داشته باشد. و اخطار داده است (اخطاریه هواشناسی) با افزایش بارش در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه شاهد آبگرفتگی معابر و جاری شدن رودخانه‌های فصل باشیم. با این اوضاع جاری شدن رودخانه پئت و آبگرفتگی خیابان امام دور از انتظار نیست.

سایت هواشناسی استان فارس برای روزهای این هفته هوا را نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و رگبار و رعد و برق در اکثر نقاط استان پیش‌بینی کرده است. این بارش‌ها تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

به نقل از وبلاگ هوای گراش یک کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد میزان بارش‌ها اخطار داد. وی با هشدار به مردم و مسئولان گفت: در مناطقی از جنوب غرب بارش این چند روز به اندازه کل میانگین بارش فصل پاییز این مناطق خواهد بود و رکورد بارش های بالای صد میلیمتر مردم را متعجب خواهد کرد که هم اینک با باز کردن آبراهه ها، لایروبی جوی ها و رودخانه ها و سایر تمهیدات مورد نیاز از شدت تلفات و خسارت های احتمالی بکاهیم.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top