بستن

حسنی نماینده فارس در شورای عالی استان‌ها شد

گریشنا: علی‌اصغر حسنی نماینده گراش در شورای استان فارس به نمایندگی فارس در شوراهای عالی استان‌های انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا امروز شانزدهم آذر ماه جلسه نخست شورای اسلامی استان فارس از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ دقیقه‌ در استانداری فارس برگزار شد، با انصراف دادن یکی از کاندیدا‌ها هفده نفر از کل استان فارس برای گرفتن سه جایگاه نمایندگی به رقابت پرداختند و سرانجام علی‌اصغر حسنی با کسب بیشترین آرا به عنوان عضو شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

طی تماس تلفنی خبرنگار گریشنا با علی‌اصغر حسنی او فضای انتخابات را این‌گونه توصیف می‌کند : «رقابت زیادی بین کاندیدا‌ها از شهر‌های مختلف استان وجود داشت و هر کدام دارای سوابق پربار و قابل تاملی بودند هر چند هیچ کدام از اعضا تا قبل از جلسه هیچ شناخت کلی از هم نداشتند اما طی فرصتی که برای معرفی کردن خود به هر کدام از کاندیدا‌ها داده شد به شناختی نسبی از هم رسیدند.» حسنی با کسب هشت رای از بقیه‌ی رقبای خود که توانسته بودند هفت رای و یا کم‌تر از آن را، از آن خود کنند، جلو بیافتد.

شورای عالی استان‌ها مرکب از نمایندگان شورای هر استان است که جهت توزیع عادلانه امکانات و دفاع از بودجه‌ی استان و پیگیری مصوبات در استان‌ها تشکیل می‌شود و می‌تواند موضوعاتی را در قالب طرح بدون ارائه به دولت به مجلس ارائه دهد. استان فارس سه نماینده در شورای عالی استان‌ها دارد. (سایت شورای عالی استان‌ها)

علی اصغر حسنی نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بود و در حال حاضر رییس شورای اسلامی شهر گراش است.

حسنی در کنار امام جمعه اوز و فرماندار سابق لارستان

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top