بستن

شاعران در سوگ پیامبر اعظم(ص)

گریشنا: در شب شعر پیامبر اعظم(ص) شاعران گراشی شعر‌های خود را در مدح حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) خواندند.

به گزارش مجتبی پورشمسی؛ امشب، نهم دی ماه، شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، شب شعری با موضوع رحلت حضرت رسول در مسجد خدیجه‌ی کبری(س)، برگزار شد.
این مراسم ساعت هیجده بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا شروع شد و تا ساعت ۱۹:۴۰ ادامه داشت، در ابتدا علی اکبر فتحی مسئول مسجد، در مورد رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)  سخنرانی کوتاهی کرد و بعد از آن حجت‌الاسلام برزگران به ایراد سخنرانی پرداخت.

بعد از سخنرانی نوبت به شعر‌خوانی شاعران رسید، علی سپهر، علی داوری‌فرد، رستم پور رئیس کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره)، مصطفی کارگر،منفرد، محمدحسن روستاییان و یوسفی به ترتیب شعرشان را برای حاضرین خواندند.
و در آخر مداحی حاج عباس قاسمی در سوگ پیامبر اعظم(ص) حال و هوای این شب شعر را تغییر داد. به شاعران، مداح و چند نفر از برگزار‌کنندگان این مراسم جوایزی اهدا شد.

این شب شعر با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد، کانون روایت آفتاب، هیات امنا مسجد خدیجه کبری(س) موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت برکه، و موسسه‌ی آبشار اندیشه برگزار شد.

 

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top