بستن

هشت نفر از تصادف شدید جان به در بردند

گریشنا: هشت نفر در تصادفی که در چهار کیلومتری محور گراش- لار اتفاق افتاد مصدوم شدند. هیچکدام از سرنشینان گراشی نبودند، و با وجود خسارت شدید به ماشین‌ها، این اتفاق تلفات جانی نداشت.

به گزارش محمد شکاری روابط عمومی هلال‌احمر گراش؛ امروز بیست و پنجم دی ماه،دو خودروی ۴۰۵ در ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه، نرسیده به نیروگاه برق تصادف کردند. یکی از این خودرو‌ها متعلق به تاکسی تلفنی اوز بود که سه دانشجوی دختر را از اوز به دانشگاه لار می‌رساند و ماشین دیگر که چهار سرنشین مرد و یک سرنشین زن داشت به طرف بیرم در حال حرکت بود.

شکاری یکی از امدداگران می‌گوید:« چون تعداد مصدومین زیاد بود دو خودرو عملیاتی و آمبولانس به محل تصادف فرستاده شد. و علاوه بر امدادگران هلال‌احمر، نیرو‌های اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی نیز در محل حادثه حاضر شدند و با دستگاه، ست هیدرولیک مصدومین را از ماشین خارج کردند.»

علی‌رضا حیدری یکی از پرسنل اورژانس بیمارستان در مورد وضعیت مصدومین خبر می‌دهد که،«یکی از خانم‌هایی که سرنشین تاکسی اوز بود دچار شکستی در ناحیه‌ی لگن شده است و دانشجوی دیگر نیز از ناحیه‌ی سر آسیب دیده اما برای راننده‌ی تاکسی مشکلی جدی پیش نیامده است. اما در مقابل سه سرنشین مرد خودروی دیگر هیچ آسیبی ندیدند و به صورت سراپایی معاینه شدند اما سرنشین زن دچار مصدومیت از ناحیه کتف شده است.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. با سلام وخسته نباشید خدمت شما نجات گران وپرسنل بیمار ستان وآتش نشانی خیلی خوشحالم که به خیر گذشته است وامید وارم که برای مردم روشن بشه که در این مواقع بجای اینکه به کمک برسنل امدادی بیایند دست پا گیر آنها نشن وبه آنها نظر بیجا ندن و بگزارن آنها کار خود را به طور کامل انجام دهند
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top