بستن

یک لاری معاون دانشگاه آزاد شد

گریشنا: رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی حسین غریبی را به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا در حکم دکتر میرزاده آمده است: «انتظار دارد با توجه به ظرفیت‌های عظیم آموزش عالی و جلب مشارکت اساتید در سراسر کشور و در ایجاد زمینه تفاهم و همکاری بیشتر با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در توسعه کیفی آموزش عالی به خصوص تحصیلات تکمیلی و طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و جذب نخبگان برنامه‌ریزی فرمایید.»

دکتر غریبی تا پیش از انتصاب به سمت معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشاور وزیر  علوم، تحقیقات و فناوری بود و  سال‌های پیش ریاست پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران  را بر عهده داشت.

حسین غریبی کارشناسی شیمی خود را از دانشگاه شیراز گرفته است. کارشناسی ارشد و دکترای او سال ۱۳۶۹ در دانشگاه سالفورد انگلستان به پایان رسید. غریبی با رتبه علمی استاد و پایه ۱۸ عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران است (روزمه در سایت دانشگاه).

بیشتر فعالیت‌های علمی او در پژوهشگاه علوم و فناوری ایران معروف به ایران داک متمرکز بوده است. غریبی از پاییز ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۳ رئیس مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران بود و با تغییر نام این مرکز به پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران تا سال ۱۳۸۶ ریاست پژوهشگاه را بر عهده داشت.

غریبی متولد شهر لار است و جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی این انتصاب را تبریک گفته است. (+)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. بنام خدا:
    با سلام، تشکر می کنم از سحر (اسم مستعار است؟) و آقای مقتدری اساس قضاوت باید:
    ۱- آگاهانه باشد
    ۲- عجولانه نباشد و
    ۳- عادلانه باشد
    دنیا محل امتحان است، خداوند یکی را با موقعیت دادن امتحان می کند و دیگری را با ندادن. یکی را با ثروت امتحان می کند و دیگری را با فقر و…….در تمام اینها حکمتی نهفته است. حال خود انسان است که بالاخره با این نعمت خدادادی چکار می کند..
    امادر رابطه با اصولگرا بودن: اصولگرای که من و شما ازش حرف می زنیم سوای از آن چیزی است که گروهی در پایتخت دورهم جمع شوند و تشکلاتی راه بیندازند وبرای بدست آوردن زر، زور، و تزویر دست بهر کاری بزنند. از طرف دیگر گروه بانگ برآرند که مسلمانی نیست و خود را اصلاح طلب بنامند وطوری وانمود کنند که ما همان کسانی هستیم که شما منتظرشان بودید، ما را انتخاب کنید تا شما را نجات دهیم. البته افرادی از هر دو گروه هستند که آدمهای معتقد، متدین، و متعهدند ولی دردام تشکیلاتشان گرفتار شده اند و نمی دانند چکار کنند و سکوت اختیار کرده اند، چه در دوره ۸ ساله خاتمی (اصلاح طلبان) و چه در دوره ۸ ساله احمدی نژاد (اصولگرایان). اگر آنها خوب کار کرده بودند و راهی را که خداوند، قرآن، پیامبر، ائمه، ودر قرن اخیر خمینی کبیر و مقام معظم رهبری نشان دادند و هدایتشان کردند رفته بودند امروز مملکت باین وضع نمی افتاد، اصلا مملکت داری چنین نیست. اصولگرایی واقعی که ما ازش حرف می زنیم یعنی کسی که پای بند به اصول اصیل اسلامی باشد و بان عمل کند و در اعتقاد به خدا، پیامبران، و ائمه و کتاب آسمانی قران بمرحله یقین رسیده باشد و معتقد باشد که قران کتاب جامع و کاملی است که در تمام زمانها و مکانها کارآیی دارد و از خط قرمز های آن بهیچ عنوان عبور نکند اگر چه به ضررش باشد. در اسلام اصولگرای واقعی نه رابطه دارد نه نامه های آنچنانی، نه پول کارآیی داردو نه پارتی، نه دروغ دارد و نه نیرنگ، نه فساد داردو نه فحشاء، نه تمجید بیجا داردو نه تحقیر، نه تهمت دارد ونه غیبت، نه تظاهر داردو نه ریا و…….البته رسیدن به مدینه فاضله کار بسیار دشواری نیست و می توان با اجرائی کردن قوانین اسلامی و مدنی تمام ای خصلت های شیطانی را از بین برد و به آن جامعه ایده آل رسید. “اگر در جامعه ای قوانین و مقررات حاکم نباشد عدالت بر قرار نخواهد شد”. امیدوارم از جملات فوق این برداشت نشود که من بریدم یا نا امید شدم، خیر این چنین نیست من به آینده ایران بسیار هم امیدوارم و برنامه هائی که هم ایده آل است و هم کاربردی در زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، و……تقدیم مقام معظم رهبری کرده ام اما در دولت مرد خودش می خواهد تا اجرا کند.

  2. با عرض سلام خدمت آقای دکتر وقارفرد بر خود دانستم که چند نکته را برای شما بگوییم.
    ۱- این اوضاع بد مملکتی به خاطر بی کفایتی آقای احمدی نژاد و اصولگرا های پشتیبانی ایشان بود . بیشترین آمار بیکاری ، بیشترین فساد مالی و کم ارزش شدن پول ملی ایران و…… حاصل هشت سال تجربه آقای احمدی نژاد بود تمام اصولگرا ها تما قد پشت ایشان ایستادند و در دوسال آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد اندک انتقادی کردند.پس این اوضاع اسفناک مملکت حاصل این تفکر اصولگرایی است . و اصول اصولگرایان این است که منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می دهند.
    ۲- دور ان آقای خاتمی بهترین دوران بعد از انقلاب بوده است . به عنوان مثال رشد اقتصادی دوران خاتمی ۶/۷ درصد ،نرخ تورم ۹ درصد متوسط قیمت نفت ۱۰ دلار. رشد اقتصادی دوران احمدی نژاد منفی ۵/۸ ، نرخ تورم ۳۵ درصد و متوسط قیمت نفت ۸۰ دلار .
    آفای احمدی نژاد پردرامد ترین و در حین حال بدهکارترین رییس جمهور بودند
    با توجه به این آمار عقل سلیم برتری را به اصلاح طلب ها می دهد. این اوضاع اسفناک مقصر اصلی آن اصولگرا هستند.
    ۳-دکتر عارف- دکتر پزشکیان- احمد مسجد حامعی- دکتر ظریف- مهندس زنگنه-دکتر نجفی-دکتر توفیقی از بهترین اصلاح طلبانی هستند که اصولگرا هم طراز با این ها وجود ندارد

  3. بنام خدا:
    با سلام، همشهری عزیزم جناب آقای حسن مقتدری. من فکر می کنم کلمه اصولگرائی را هم بد معنی کرده اند وهم بد جوری ازش سوء استفاده کردند و در جامعه جا انداختند. اصولگرا کسی است که به اصول و مبانی اسلام معتقد باشد و سعی کند در زندگی روزمره خود از قوانین و مقررات اسلامی و اجتماعی تبعیت کرده و اجرا نماید حتی اکر بضررش باشد. در دنیای یک اصولگرا ی واقعی نه رابطه است و نه نامه های آنچنانی، نه پول کارآیی داردو نه پارتی، نه دروغ دارد و نه نیرنگ، نه فساد دارد و نه فحشاء، نه تمجید بیجا داردو نه تحقیر، نه تهمت دارد ونه غیبت، نه تظاهر داردو نه ریا، نه دزدی داردو نه کلاهبرداری و……..خود جنابعالی بیکی از این خصلتهای رذیلانه بعضی از افرادی که خود را اصولگرا می نامند اشاره فرمودید که فقط قطره ای از دریاست. اگر ما کتاب آسمانی قرآن را با احادیث ائمه و گفتار بزرگان و مراجع واقعی دستورالعمل کار خود قرار داده و با تبغیت از قوانین مدنی که چیزی جدای از فرمایشات امام علی که در اواخر زندگی خود ما را به آن توصیه می کند (یعنی نظم) نمی باشد عمل کنیم آنوقت میتوانیم خود را اصولگرا بنامیم. اضافه کنم که موضوعاتی مثل اصلاح طلب، رفرمیست، تجدد خواه، مدرنیست، و…در همین کتاب آسماتی است، نیازی نیست برویم از خارج وارد کنیم. از اینور بگم، فکر می کنید خاوری ۳۰۰۰ ملیلرد تومان بالا کشید و رفت، از آنور وزیر دولت آنوقت و طرفدارانش آرزویشان این است که آمریکا ایران را بمباران اتمی کند و جمهوری اسلامی را سر نگون سازد. هر دوی این قشر خود را اصولگرا و اصلاح طلب می نامند. حال می توان از خود پرسید آیا می شود به آن چامعه ایده آل (منظورم حکومت امام زمان نیست) رسید؟ من می گویم آری، اگر از خودمان شروع کنیم و خصلتهای رذیلانه را از خود دور نمائیم و تمام قوانین الهی و مدنی (که نمایندگان واقعی آنرا تصویب کرده اند) اجرا کنیم و چنانچه کسی از خط قرمزها عبور کرد یا روانه زندان شود یا اعدام، در آنصورت به آن جامعه ایده آل خواهیم رسید و زمینه برای ظهور آقا مهیا خواهد شد. حرف گفتن زیاد است اما…….. انشاء ا… جواب سئوالی که همشهری عزیزم سحر از این حقیر پرسیده بودند در همان قسمت جواب خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top