بستن

شهردار جدید اوز معرفی شد

گریشنا: نایب رییس شورای اسلامی شهر اوز شهردار جدید اوز شد.

نوید خادمپور که با ۱۸۶۷ رای در انتخابات ۲۴ خرداد به شورای شهر اوز راه یافته بود. صندلی نایب رییسی شورای را برای نشستن بر جایگاه شهرداری اوز ترک کرد.

به گزارش سایت خیرین اوز درجلسه ۳۰ بهمن ماه با حضور غلامی معاون مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری، مقیمی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان درسالن اجتماعات بیمارستان امیدوار، انتظار ۶ ماهه شهروندان و اعضای شورا به پایان رسید و نوید خادمپور به عنوان شهردار اوز معرفی شد.

غلامی معاون مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری تشکیل شوراها را واگذاری مدیریت شهری و شهرداری به شوراها دانست و موفقیت یا عدم موفقیت و عملکرد صحیح یا ناصحیح شهرداری یاشورا را متوجه رای مردم دانست. وی صفات شهردار راشامل: توانایی،تلاش،تخصص،تجربه و تعامل برشمرد و اظهار امیدواری کرد انتخاب شورا بتواند موجبات برکت و توسعه شهر اوز شود. وی با اشاره به آیه ۹۶ سوره احرام مبنی بر آن که اگر اهل شهرها و آبادی‌ها ایمان آورده و تقوا پیشه کنند برکات آسمان و زمین بر آن‌ها نازل خواهدشد مردم اوز را مصداق این معنا دانست و به شهردار توصیه کرد سوز خدمت داشته باشد تا در امور موفق باشد.

 قاضی زاده امام جمعه اوز نیز با تبریک به آقای خادمپور خواستار همکاری مردم با شورا و شهرداری شد و اعلام داشت خدا ناظر کار ماست و باید خود را وقف جامعه کنیم.

جعفر راستگو رئیس شورای اسلامی اوز از روند انتخاب شهردار سخن گفت و اعلام داشت با تحقیقات و تفحصی که شورا داشته است یک روز پس ازشروع به کار، شورا نسبت به معرفی شهردار اقدام کرده است و شورا قصوری نداشته اما به دلیل عدم معرفی اولین شهردار پیشنهادی شورا در مرجله بعد درمورخه ۲۳ دی ماه آقای خادمپور معرفی شده و نهایتا حکم ایشان صادر گردیده است. وی ازخدمات آقای امیری سرپرست شهرداری تقدیر کرد و ملاک انتخاب آقای خادمپور را سابقه مدیریتی،پشتوانه رای مردمی و شناخت شورا از وی دانست.

آتش‌فراز بخشدار با تقدیر از خدمات شهرداران سابق شهر اوز و تبریک به شهردار جدید اظهار داشت شهرداری از نهادهای تاثیرگذار و مرتبط با مردم است و باید سعه صدر و اخلاق نیکو را در سرلوحه کارها قرارداد و با نیروهای غیر کارآمد ومتخلف بایدبرخوردشود.

مقیمی معاون فرماندار ویژه لارستان با ابلاغ سلام فرماندار به مردم بخش اوز و ضمن تاکید بر پیام رحمت و وحدت نظام، پیام حضور مردم دراین جلسه را این که مسئولین خودرا ازمردم بدانند برشمرد و خواستار آن شد که شهرداری به دور از حواشی سیاسی خدمتگزار شهروندان باشد.

در ادامه مراسم حکم انتصاب نوید خادمپور به عنوان شهردار اوز که توسط دکتر احمدی استاندار فارس صادر شده بود قرائت شد.

نوید خادمپور نیز درقسمت پایانی مراسم اظهار داشت:جمع حاضر به من امید می‌دهد تا باپشتوانه مردم و خیرین و تعامل با مسئولین در پیشبرد امور موفق باشیم و اظهار امیدواری کرد بتواند پاسخگوی مردم و شورای شهرباشد. وی مسایلی مانند:نظافت شهری، فضای سبز، بدهی‌های شهرداری، رسیدگی به امورمستهلک موتوری شهرداری را از اولویت‌های شهرداری برشمرد.

دراین مراسم لوح تقدیری ازسوی اعضای شورای اسلامی شهر به آقای امیری سرپرست سابق شهرداری تقدیم شد واعلام گردید لوح تقدیری ازسوی کشتکارمدیر کل امور شهری برای آقای مجتبی کریمی شهردار سابق تهیه شده که به دلیل عدم حضور درمراسم برای وی ارسال خواهد شد.

Ewaz

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top