بستن

هنوز خبری برای ADSL روستاهای گراش نیست

گریشنا: سامانه‌ی اینترنت پرسرعت در۲۲ روستای لارستان افتتاح شد، نام هیچ یک از روستا‌های گراش در این لیست وجود ندارد و فعال شدن این سامانه در روستا‌های گراش به آینده موکول شد.original

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛نوزدهم اسفند ماه از مرکز بیدشهر به طور همزمان در ۲۲ روستای لارستان اینترنت پرسرعت فعال شد.

هرم، هرمود،کاریان، زروان،بلغان،دیده بان،ده‌فیش،مرکز دشتی،احمد محمودی،بالاده،لاغران،کرمستج،چغان،دهکویه،بیدشهر،بریز،کوره،شرفویه،کهنه قدیم،منصورآباد،گلار و کورده،اسامی مراکزی که از این سامانه بهره‌مند شدند.

طی تماس خبرنگار گریشنا با غلامی مسئول دفتر نمایندگی دکتر جعفر‌پور در گراش او در این رابطه می‌گوید:«در سفری که جعفر‌پور به روستا‌های گراش داشت این مساله مورد بررسی قرار گرفت و در حال رفع موانع و مشکلات برای فعال‌سازی ADSL در روستا‌های گراش در مراحل بعد و در روز‌های آتی هستیم. این سامانه در روستای فداغ تا چند روز دیگر راه‌اندازی خواهد شد و برای سایر روستا‌ها می‌بایست اداره‌ی مخابرات گراش پیگیری کند.»

 

 

 

3 نظر

  1. واقعا زشته روستا های ما تا حالا اینترنت نداشتن!!!
    اقای جعفر پور شما فقط نماینده لارستان نیستین،نماینده ی مردمان خنج و گراش نیز هستین!!!!!!!!!!!!!
    لطفا عدالت را فراموش نکنید!!!!!!!!

    1. کجا بودید وقتی که ما داد میزدیم برای اینترنت و تلفن ثابت. و توی سایت ها مطلب مینوشتیم و گراشیها که کاری نمیکردند و لاریها هم میگفتند که جز گراش هستید!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top