بستن

انجمن شاعران و نویسندگان، جوان‌تر از همیشه

بیست و هفتمین مجمع عمومی انجمن شاعران و نویسندگان گراش برگزار شد.

پنجشنبه هفته گذشته، ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، خانه فرهنگ گراش میزبان اعضای قدیمی و جدید انجمن ادبی بود. نعمت‌اللهی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، میهمان جلسه ۷۷۴ اُم این انجمن بود. مجمع عمومی‌ای که خلوت‌تر از همیشه برگزار شد.

DSC00410-001

در ابتدای این جلسه آثار چاپ‌شده اعضا در نشریه هفتگی «الف» مورد بررسی حاضرین قرار گرفت. در آغاز مجمع عمومی مسعود غفوری سردبیر پیشین انجمن گزارشی از سوابقه فعالیت‌های پانزده ساله انجمن داد. پس از آن رضا شیروان، دبیر اجرایی دوره بیست و ششم و حبیبه بخشی، دبیر مالی دوره قبل، به ارائه گزارش فعالیت‌های خود پرداختند.

همچنین نعمت‌اللهی، رییس اداره ارشاد گراش، در صحبت‌های کوتاه خود به همکاری‌های این اداره با انجمن ادبی اشاره کرد و به اعضای انجمن قول پیگیری ثبت این انجمن را داد.

پس از صحبت‌های حاضرین، ابوالحسن محمودی مراسم رای‌گیری دوره بیست و هفتم را شروع کرد.

DSC00445-001

در این انتخابات رضا شیروان و ابوالحسن محمودی هر کدام ۱۵ رای را کسب کردند. پس از آن‌ها حبیبه بخشی با ۱۳ رای نفر سوم گروه دبیران شد. امیرحسین نوبهار و فاطمه حسینی نیز با کسب ۸ و ۷ رای، دیگر اعضای اصلی گروه دبیران دوره بیست و هفتم انجمن شاعران و نویسندگان گراش شدند که در شش ماه آینده مدیریت برنامه‌های مختلف این انجمن را به عهده خواهند داشت.

سمیرا حسنی و فاطمه شهریاری نیز اعضای علی‌البدل این دوره شدند.

همچنین گروه دبیران دوره گذشته از فاطمه یوسفی به عنوان عضو فعال این دوره تقدیر کرد.

انجمن ادبی گراش پر سابقه‌ترین انجمن ادبی منطقه است که از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را شروع کرده است و جلسات هفتگی آن بدون وقفه برگزار شده است. جلسات این انجمن بعد از ظهرهای پنجشنبه هر هفته در خانه فرهنگ برگزار می‌شود.

عکس‌های مجمع عمومی بیست و هفتم را ببینید.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top