بستن

gerash.info دریچه‌ای تازه برای معرفی گراش

گریشنا: سایت میراث فرهنگی و گردشگری گراش دریچه‌ای تازه برای معرفی گراش در فضای مجازی است. این سایت از نیمه اسفند فعالیت خود را آغاز کرده است.

سایت میراث فرهنگی و گردشگری گراش با نشانی gerash.info قصد دارد مرجع کاملی برای معرفی بناهای تاریخی و آثار فرهنگی گراش باشد. این سایت از سوی انجمن مردمی ایکموس گراش راه‌اندازی شده است.

معرفی بناهای تاریخی همانند برکه‌ها، مساجد و حمام‌های یکی از بخش‌های اصلی سایت است. همراه با معرفی این آثار بر روی نقشه گوگل جانمایی و معرفی شده است. در کنار آن به آثار فرهنگی همانند آداب و رسوم، غذاها و بازی‌ها نیز توجه شده است.

انجمن ایکموس در کنار راه‌اندازی این سایت برنامه‌هایی نیز برای نوروز ۹۳ تدارک دیده است. نصب بنر معرفی آثار تاریخی یکی از نخستین اقدامات عملی انجمن است. در ایام نوروز کارگروهی از انجمن عهده دار معرفی آثار و بناهای تاریخی گراش شده است. با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان گراش  اطلاع‌رسانی مکان‌های گردشگری و  توریستی  آثار و بناهای تاریخی شهرستان گراش به صورت تخصصی در چادرهای مخصوص  جمعیت هلال احمر  به میهمانان نوروزی ارائه می‌شود.

تازه‌ترین برنامه این گروه برگزاری تور گراش‌گردی در روز چهارشنبه ۶ فروردین است. ثبت‌نام این تور در سایت گراش‌اینفو انجام می‌شود.

Gerash.info

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top