بستن

جشنی برای تولد دکتر بهمنی در بهار

گریشنا: در ششمین روز بهار ۱۳۹۲ موسسه فرهنگی هنری هفت برکه میزبان آیین چراغ به مناسبت تولد مرد بهاری، دکتر میرزا خلیل بهمنی بود.

در این برنامه که از ساعت ۸ آغاز شد، جمعی از دوستان و همکاران دکتر بهمنی، از جمله دکتر محقق و دکتر مهدی محسن زاده، دو تن از خواهران و برادران دکتر بهمنی، و جمعی از فعالان و پیش‍کسوتان خبرنگاری و همکاران موسسه هفت برکه حضور داشتند.

در ابتدای برنامه، محمد خواجه‍ پور به عنوان عضو هیات امنای موسسه، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، آیین چراغ را معرفی کرد. او گفت: می‌خواستیم این مراسم را روز دوازدهم فروردین که سالروز تولد دکتر است برگزار کنیم، ولی به دلیل مصادف شدن با ایام فاطمیه، آن را کمی جلو انداختیم.

Dr. Bahmani 13930601 (1)

صحبت شیوای دکتر بهمنی در مرور زندگی و خاطرات تحصیل اش در گراش و بحرین و تهران و ژاپن، و همچنین فعالیت های انقلابی و سپس حضورش در جبهه های دفاع مقدس، با همراهی عکس‌های مربوط به هر مقطع شیرین‌تر می‌شد.

بعد از این که دکتر شمع‌های کیک تولدش را فوت کرد، نوبت به حاضرین در مراسم رسید که خصوصیات دکتر و خاطراتی که از او داشتند را به اشتراک بگذارند. دکتر محسن‌زاده درباره ویژگی‌های مدیریتی دکتر بهمنی به‌خصوص در طی ریاست‌اش بر دانشکده پیراپزشکی صحبت کرد، و اظهار امیدواری کرد که با بازگشت او به دانشکده علوم پزشکی، چرخ این دانشکده نیز با دستان توانای دکتر به راه بیفتد. معصومه بهمنی نیز درباره‌ی خصوصیات اخلاقی برادر بزرگ‌ترش صحبت کرد، و گفت هر چه از او به یاد دارد، مهربانی و حمایت است.

این مراسم صمیمی با اهدای هدایای تولد از طرف موسسه هفت برکه و آیین چراغ و همچنین از طرف خانواده دکتر و گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

Dr. Bahmani 13930601 (3)

Dr. Bahmani 13930601 (2)

Dr. Bahmani 13930601 (4)

9 نظر

  1. جناب اقاى دکتر بهمنى
    گوشه چشمى از نگاه خدا براى خوشبختى کافیست
    تو را به تمام نگاهش میسپارم . تولدتان مبارک .

    1. جناب آقای دکتر میرزا خلیل بهمنی

      چه لطیف است حس آغازی دوباره،

      و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس،

      و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!

      و چه اندازه شیرین است امروز…

      روز میلاد شما

      سالروز تولدت مبارک باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top