بستن

میلاد: اتمام باند اول بزرگراه جویم – منصورآباد

 گریشنا: شماره ۷۸۵ میلاد لارستان «اتمام باند اول بزرگراه جویم، منصورآباد» را به عنوان تیتر اول خود برگزیده است. به گزارش میلاد، مهندس داریوش نصر، مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفته است: «تاکنون باند اول این پروژه به طول ۴ کیلومتر و عرض ۱۲ متر به بهره‌برداری کامل رسیده است که با امید به خداوند متعال به زودی عملیات احداث باند دوم این محور نیز آغاز خواهد شد.» یادداشت این هفته به قلم مدیر مسئول نیز به سخنی با مسئولان اوقاف لارستان اختصاص یافته است.

صادرات بیش از ۴۰۰ هزار تن کالا در سال ۹۲ از گمرک لارستان نیز از دیگر تیترهای صفحه اول است. سومین شماره از صفحه تحلیل به یادداشت‌های متفاوتی پیرامون منطقه لارستان و نیز متن کامل مصاحبه با رئیس گمرک لارستان اختصاص یافته است. درخواست از شهرداری و شورای شهر برای تسریع در خرید تلسکوپ بزرگ‌ترین گنبد رصدی کشور در لارستان نیز از دیگر مطالب این صفحه است.

«به چه میزان در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت داریم؟» به قلم حسن فراست را در صفحه ۴ می‌توان دید. همچنین خواسته‌های مردم در سالی که گذشت به قلم رضا حامدی‌پور؛ و نیز خاطرات خواندنی «راننده تاکسی در لار» به قلم حسین مظفری از دیگر مطالب این صفحه است.

مسئول موسسه قرآنی بیت‌الاحزان در مصاحبه‌ای گفته است: «در لارستان ۱۰۰ حافظ کل قرآن داریم.» تاریخ بازرگانی هرمزگان و لارستان به قلم حسن حیدری‌نیا در صفحه مقالات، و نگاهی علمی به مصرف سبزیجات خوراکی نیز در صفحه دانستنی‌ها آمده است.

در صفحه آخر نیز گزارشی از یادمان دکتر باستانی پاریزی در لار به همراه مصاحبه‌ای با مهندس حسن هوشمند، پژوهش‌گر لارستانی که دو اثر از او در این یادمان رونمایی شد را می‌خوانید.

شماره ۷۵۸ میلاد لارستان را می‌توانید از سایت میلاد دریافت کنید.

Milad785

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top