بستن

گزارش تصویری: دو بخش‌دار شهرستان گراش معرفی شدند

گریشنا: با معرفی بخش‌داران مرکزی و ارد، تغییر نمایندگان دولت یازدهم در شهرستان گراش تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا ۱۴ اردیبهشت‌ماه با حضور هاشمی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، مراسم تودیع و معارفه دو بخش‌دار شهرستان گراش برگزار شد.

در این مراسم نورالله اسپرجانی به عنوان بخشدار مرکزی گراش و  وحید صالحی به عنوان بخش‌دار ارد معرفی شدند. ویژگی مشترک دو بخش‌دار جدید حضور آنان در فرمانداری‌های استان بوده است. صالحی از اقلید و اسپرجانی از فسا به گراش آمده‌اند.

از زمان شهرستان شدن گراش، مدتی قاسم فرسوده سرپرست بخش‌دار مرکزی گراش بود. با استعفای فرسوده، حدود یک سال این پست خالی مانده بود تا این که ۷ شهریور ۱۳۹۱ عبدالرحیم‌ رحمانی از سازمان جهاد کشاورزی به بخش‌داری گراش آمد. (اطلاعات در گریشنا) امروز نورالله اسپرجانی که پیش از این بخش‌دار نوبندگان فسا نیز بوده است به عنوان سومین بخش‌دار مرکزی گراش معرفی شد.

سال ۱۳۸۹ محسن جازک نخستین کسی بود که سمت بخش‌داری ارد را برعهده گرفت؛ و بعد از هفت ماه، امین نظام‌پور جانشین او شد. امروز ۱۴ اردیبهشت وحید صالحی کارمند بخش‌داری شهرستان اقلید به عنوان سومین بخش‌دار ارد معرفی شد.

13930214 Bakhshdaran93

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. نمیدونم افرادی که تا کلاس پنجم ابتدایی هم سواد ندارن تو این جلسات مهم چیکار می کنن.
    اینقدر جوانان متخصص و نخبه تو گراش هستن که از ظرفیتشون استفاده نمیشه. اگه ازشون استفاده میکردن الان وضع شهرستان خیلی بهتر از اینا بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top